Zo ver ik weet krijg je dan zeld een negatieve review ja.
Ik ging een Vinted-pakketje ophalen bij mijn Homerr-punt en toen bleek er nog een pakketje voor mij te liggen ook al dacht ik niet dat ik nog iets onderweg had. Toen ze dat scanden gaf de code aan dat het pakketje niet in het systeem stond, dus de vrouw zei dat ik in Vinted even handmatig aan moest geven dat ik het had ontvangen. Toen ik thuiskwam bleek inderdaad dat ik geen openstaande bestellingen meer had, dus nu zit ik met een pakketje dat niet voor mij is maar waar mijn naam wel op staat, zucht. Homerr zegt dat ik bij Vinted moet zijn en Vinted zegt dat ze niks kunnen omdat het niet vanuit een bestelling fout is gegaan??? Wat is dit voor onzin joh.
Ik snap eigenlijk niet dat je het pakketje hebt meegenomen als je zelf niets besteld hebt?
Ik heb maanden later wel eens een verloren pakketje gehad, dus zou het ook meegenomen hebben.
Ik heb bij DHL een keer het verkeerde gehad, verkoopster wist ook niet hoe het kwam. Ik heb m’n geld terug gekregen, maar volgens Vinted was niet te achterhalen van wie het was. Ze zeiden toen: hou maar, of geef weg. Het waren van Bommel schoenen, dus heb ze maar verkocht. Heb het ook nog bij pakketpunt gevraagd, maar die konden ook niets.
Dat is echt het gevaar met niet zelf een verzendlabel moeten printen
Ja maar met een verloren pakketje heb je wel iets besteld, dus dan snap ik het wel. Maar goed misschien als je veel besteld dat je het dan niet meer bijhoudt
Maar maanden geleden (denk 4) en geld terug gehad? Was t allang weer vergeten
Ik heb ook wel eens gehad wat @Lovepink heeft gehad. Maanden later kreeg ik een verloren pakketje alsnog. Ik denk dat als ergens een pakketje ligt met mijn naam ik het ook mee zou nemen en zou denken misschien een oude bestelling of misschien toch iets vergeten? Ik zou het iig raar vinden dat er iets met mijn naam ligt
Haar naam stond erop dus ik zou dan automatisch denken verloren pakketje oid, maar zou dan wel ter plekke dubbel checken of mijn naam er echt op staat
Als je Covid-19 opgeeft als reden niet en anders wel.
Helaas staat die er niet meer tussen…
Volgens mij als je in overleg met de verkoper klikt krijg je ook geen negatieve review.
Daar heb ik juist mijn 1 ster aan overgehouden maar heb wel toegelicht bij mij waar het fout gegaan is.
Oh shit is die optie weg? @Kryptonite wat jammer.
Ik zou dat wel doen, zeker omdat zij ook iets liet weten en iemand krijgt het geld dan toch een paar dagen later. Maar ik houd van duidelijkheid
Ik zou dinsdag echt meer dan prima vinden hoor. Ik stuur ook ooit zo snel berichtjes over versturen of ophalen, maar omdat zij het wel deed in dit geval zou je het wel kunnen laten weten!
Ik wil mijn Philips Lumea verkopen op vinted, maar mijn advertentie werd meteen verwijderd, omdat het product helemaal nieuw moet zijn…? Maar ondertussen die ik er heel veel op staan die zeker niet nieuw zijn…hoe werkt dit? Kan ik mijn advertentie er toch op krijgen?
Alles wat ik zie staan is “nieuw met prijskaartje” ook al is het zonder doos. Dus dat zal jij dan ook moeten doen. Of heb je dat ook gedaan?
Ja dat moest ook…je kan geen andere optie aanvinken… maar heb er dan wel bij gezet dat hij een aantal keer gebruikt is…maar dat mag dus niet mehh
Ja dat is altijd op Vinted. Je mag niet zeggen nieuw zonder prijskaartje en dan wel zeggen dat hij gebruikt is.
Kak Vinted. Ik heb een blazer verkocht maar de ophaallocatie is met vakantie, dus ze hebben wel de blazer in ontvangst genomen maar de koper kan hem niet ophalen. Nu is de transactie geannuleerd. Nu heb ik én geen geld én geen idee of ooit die blazer nog terug komt. Heb een klacht ingediend maar…. KUT VINTED.
En ik wil heel die blazer niet terug wat een gedoe