Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Maar maanden geleden (denk 4) en geld terug gehad? Was t allang weer vergeten

2 likes

Ik heb ook wel eens gehad wat @Lovepink heeft gehad. Maanden later kreeg ik een verloren pakketje alsnog. Ik denk dat als ergens een pakketje ligt met mijn naam ik het ook mee zou nemen en zou denken misschien een oude bestelling of misschien toch iets vergeten? Ik zou het iig raar vinden dat er iets met mijn naam ligt

4 likes

Haar naam stond erop dus ik zou dan automatisch denken verloren pakketje oid, maar zou dan wel ter plekke dubbel checken of mijn naam er echt op staat

@Xiomara Ik dacht inderdaad dat het om een verloren pakketje ging van maanden geleden.

2 likes

Als je Covid-19 opgeeft als reden niet en anders wel.

Helaas staat die er niet meer tussen…

Volgens mij als je in overleg met de verkoper klikt krijg je ook geen negatieve review.

1 like

Daar heb ik juist mijn 1 ster aan overgehouden :grimacing: maar heb wel toegelicht bij mij waar het fout gegaan is.

Oh shit is die optie weg? @Kryptonite wat jammer.

1 like

Ik zou dat wel doen, zeker omdat zij ook iets liet weten en iemand krijgt het geld dan toch een paar dagen later. Maar ik houd van duidelijkheid :joy:

2 likes

Ik zou dinsdag echt meer dan prima vinden hoor. Ik stuur ook ooit zo snel berichtjes over versturen of ophalen, maar omdat zij het wel deed in dit geval zou je het wel kunnen laten weten!

2 likes

Ik wil mijn Philips Lumea verkopen op vinted, maar mijn advertentie werd meteen verwijderd, omdat het product helemaal nieuw moet zijn…? Maar ondertussen die ik er heel veel op staan die zeker niet nieuw zijn…hoe werkt dit? Kan ik mijn advertentie er toch op krijgen?

1 like

Alles wat ik zie staan is “nieuw met prijskaartje” ook al is het zonder doos. Dus dat zal jij dan ook moeten doen. Of heb je dat ook gedaan?

1 like

Ja dat moest ook…je kan geen andere optie aanvinken… maar heb er dan wel bij gezet dat hij een aantal keer gebruikt is…maar dat mag dus niet mehh

Ja dat is altijd op Vinted. Je mag niet zeggen nieuw zonder prijskaartje en dan wel zeggen dat hij gebruikt is.

1 like

Kak Vinted. Ik heb een blazer verkocht maar de ophaallocatie is met vakantie, dus ze hebben wel de blazer in ontvangst genomen maar de koper kan hem niet ophalen. Nu is de transactie geannuleerd. Nu heb ik én geen geld én geen idee of ooit die blazer nog terug komt. Heb een klacht ingediend maar…. KUT VINTED.

En ik wil heel die blazer niet terug wat een gedoe

1 like

Wat rot dit! Heb het idee dat het aan de productcategorie ligt.

Ik wilde wat dekentjes erop zetten en bij die categorie mocht ik ook geen andere opties kiezen naast ‘nieuw met prijskaartje’.
In de categorie laken had ik wel weer alle opties.

Is volgens mij nieuw binnen vinted. Heb het nog niet eerder gehad.

Met make-up is dit volgens mij ook zo, alles wat erop staat is ‘nieuw met prijskaartje’ en dan staat er in de advertentie vaak bij “neem contact op voor meer informatie voordat je koopt!”.
Als Vinted op de foto of in de omschrijving duidelijk kan zien dat het gebruikt is dan wordt de advertentie soms ook automatisch verwijderd volgens mij, maar hoe dat precies werkt weet ik niet.
Ik heb wel eens poeder gekocht en toen kreeg ik ook een bericht van de verkoper dat het al wel eens geswatcht was maar dat je dat niet in de advertentie kon zetten, met de vraag of ik zeker wist dat ik het echt wilde kopen.

3 likes

Waar kopen jullie dozen of folies? Ik heb werkelijk geen kartonnen dozen thuis aangezien we niets meer bestellen/kopen. Nu heb ik wat kleding van mezelf verkocht en wil het wel netjes versturen.

Ik koop nooit speciaal iets, als ik niks ouders heb om te hergebruiken heb ik ook wel eens een lege doos cornflakes of een vuilniszak (die dan wel ongebruikt uiteraard :wink:) gepakt.

3 likes

Ah ja natuurlijk! Slim, bedankt. Ben best nieuw op Vinted verkopen