Ik ga morgen nog eens kijken, waren vandaag alleen lege bananendozen met van die grote gaten.
Dank voor de tips hier kan ik wat mee
Ik bewaar vab allesssss, schoenendozen, verpakkingen van Vinted wat ik zelf koop. Bol.com brievenbus doosjes en bubbeltjes enveloppen, Lego doosjes⊠anders inpakken in een oud plastic tasje (ik krijg de gekoelde shit van de appie altijd in zoân mega plastic tas en de drogisterij spul ook apart in een plastic tasje).
Hele goede moet ik vaker doen, ik denk al snel troep weg ermee
Niet helemaal on topic, maar op die grote tas zit ook statiegeld! 35 cent volgens mij
Statiegeld :O?
Ik weet wel dat je ervoor betaald haha, maar niet dat je hem ook weer kan inleveren.
Ik kwam er ook per toeval een keertje achter omdat degene voor mij bij het pick up point het weer inleverde. Geldt wel alleen voor die hele grote echt doorzichtige, niet voor de âmatteâ diepvriestas.
Ja klopt! Alleen je krijgt het geld dan maar 1x dacht ik? Ik geef ze altijd mee aan de bezorger, maar als ik er dan 3 meegeef krijg ik maar 1x die âŹ0,35.
Soms ben ik echt zo blij dat het medium Marktplaats bestaat vandaag het tweede deel van de kinderwagen bij iemand opgehaald en nu heb ik gewoon mân droomwagen met allerlei accessoires voor 290 euro ipv 1200
Ik heb op 5 augustus iets gekocht op Vinted en er is een verzendlabel aangemaakt maar de verkoper heeft het nog steeds niet verzonden? Ik dacht dat de koop dan na 5 dagen automatisch werd geannuleerd maar de status staat nog steeds op âwacht tot de verkoper het verzendtâ
Misschien hanteren ze in de vakanties een langere verzendtijd? Volgens mij is het bij mij een keer na 12 of 14 dagen pas geannuleerd.
Als het verzendlabel al aangemaakt is kan het langer duren en kan de koper bijvoorbeeld ook niet meer annuleren dacht ik.
Huh, dus zou je dit eigenlijk als manier kunnen gebruiken om je verzendtijd te rekken?
Ik weet niet zeker of het daardoor komt, maar ik heb ook meegemaakt dat het langer dan 5 dagen duurde voordat het automatisch door Vinted werd geannuleerd.
Volgens mij als het label is aangemaakt, wordt het door vinted pas na 10 dagen automatisch geannuleerd als het niet verzonden is.
Ik had op vakantie een verzendlabel aangemaakt laatst en het moest binnen 5 dagen verzonden worden. Anders annulering blabla.
Vind het wel echt vreemd. Had vier aankopen gedaan weken voor mân vakantie maar ben benieuwd of er ik een binnen heb voor die tijd. Aankoop 1 kreeg ik vandaag bericht van dat het gekozen afhaalpunt niet meer beschikbaar is en dat ik een nieuwe moet kiezen. Helaas is er alleen aan de andere kant van de stad nog een punt. Aankoop nummer 2 zou met dezelfde bezorgservice naar hetzelfde punt worden gebracht binnen dezelfde bezorgtermijn maar daar heb ik nog geen bericht van ontvangen dat ik een ander afhaalpunt moet kiezen. Bij aankoop nummer 3 was ik lui want die kon ik niet bij hetzelfde pakketpunt laten bezorgen en dus dacht ik laat deze lekker thuis bezorgen. Nou volgens de track en trace zou het zaterdag bezorgd moeten zijn maar ben ik onbekend of verhuisd. Inmiddels is het pakketje terug in het sorteercentrum sinds zaterdag en staat er op Vinted dat de bezorging langer duurt dan verwacht en dat ik na 7 september (!!) 2 dagen de tijd heb om een terugbetaling aan te vragen als ik het dan nog niet heb ontvangen. Nou en aankoop nummer 4 wacht ik dus al sinds 5 augustus op verzending. Ben normaal altijd wel enthousiast over kopen via Vinted maar deze shopsessie is wel echt een drama
Dat zou fijn zijn als ze dat nu eindelijk hebben aangepakt in plaats van iemand dan vrij spel geven met oneindig veel tijd.
Als ik het hier zo lees kan het na de gemiste deadline nog een een week duren voordat de annulering is verwerkt.
Ik verkoop iets via marktplaats en er zijn twee gegadigden die het voor de vraagprijs willen overnemen. Mevrouw 1 reageerde als eerste en daarop heb ik gereageerd âje mag het hebbenâ. Toen reageerde zij daar een volle dag niet op. In de tussentijd reageerde er een 2e vrouw die zei âik kan het woensdag ophalenâ. Nu zegt de 1e vrouw âik kan donderdag of zaterdagâ.
Ik wil er het liefst zsm vanaf. Maar voel een soort sociale plicht naar mevrouw 1 om het aan haar te verkopen omdat zij als eerste was, terwijl ik liever heb dat vrouw 2 t woensdag gewoon op komt halen. Aan de andere kant denk ik boeie die ene dag.
Wat zouden jullie doen?