Argh ik vind Homerr echt zo irritant. Heb ook het idee dat er steeds meer punten sluiten, dus heb er nu geen een meer op loop/fietsafstand.
Ja vinted is voor mij een soort aliexpress geworden qua verzenden. Ik zie het wel verschijnen. Vooral bij homerr of mondial relay dan gaan mensen het binnen 1 dag verzenden en dan is het alsnog 433 dagen onderweg
Ja als ik iets graag supersnel wil dan bestel ik het wel bij de Wehkamp ofzo. Vinted is helemaal niet bedoeld als professionele verzender; vandaag besteld morgen in huis. Het is een tweedehands platform.
Ik kan bij Vinted mijn pakketgrootte niet invullen (die optie is er niet meer), waardoor ik al de hele dag mijn advertentie niet kan plaatsen. Heel irritant😑 Hebben meer daar last van?
Vinted heeft het beleid gewijzigd: zij kiezen de pakketgrootte op basis van de categorie die je invult. Ik zag daar laatst bij het uploaden van een artikel wat informatie over. Ze zeggen dat je de pakketgrootte na verkoop nog kunt wijzigen als dat nodig is. Dat kost je dan niks extra als ik Vinted moet geloven.
Ah ja, ik krijg gewoon een foutmelding met dat ik mijn pakketgrootte moet invullen, terwijl die optie er niet meer is. Waarschijnlijk is de beleidswijziging technisch nog niet helemaal goed doorgevoerd…
Misschien app updaten? Misschien helpt dat
Hij was al wel up to date, maar je bracht me wel op het idee om de app opnieuw te installeren:) dat hielp, thanks!
Zou ik daarom de laatste tijd dingen tegenkomen met belachelijk hoge verzendkosten of helemaal geen verzendopties?
Hopelijk is dat dan snel opgelost en gaat dat ook een voordeel zijn met bundelaanvragen.
Als Vinted een hoop categorieën als groot verzendpakket aanvinkt, dan kan dat weleens het probleem van de vele hoge verzendkosten zijn ja.
Ik denk trouwens niet dat er een voordeel gaat zijn voor bundels, of Vinted moet dan altijd automatisch een groot pakket aanvinken. Voor de verzendkosten is dat dan weer niet prettig.
Vorige week donderdag heb ik iets met Homer verstuurd, en dat is nog niet afgeleverd. Niet zo gek hoor. Maar nu heb ik maandag weer iets via Homer verstuurd en dat is vandaag al afgeleverd!? Terwijl beide pakketjes naar adres in Nederland gingen. Waarom zou het bij het ene pakket langer duren?
Jaa dat heb ik ook! Pakketje van maandag is er al en van afgelopen week niet. Maar daar staat ook bij “pakket wordt donderdag 24 aug of dinsdag 29 aug geleverd” ?? Misschien heeft het iets met openingstijden van het Homerrrpunt te maken ofzo.
Ik heb het de laatste tijd niet meer nagekeken dus ik weet niet of het nog steeds zo is, maar Homer gebruikt volgens mij altijd vervoer van derden dat toch al gaat in plaats van dat ze zelf voertuigen inzetten. De pakketten ‘liften’ als het ware mee met bestaand vervoer, daarom zou het milieuvriendelijker zijn (want er worden alleen lege plekken opgevuld, er wordt geen extra vervoer ingepland op basis van de pakketjes die ze krijgen)
Dus dan kan het goed dat er (nog) geen vervoer ging naar de ene plek, en al wel naar de andere plek, ook al is het allebei in NL.
Oh, dat wist ik helemaal niet!! Dat kan het zeker dan wel verklaren. Ik zie het nu ook op hun website staan inderdaad.
Ik heb vorige week best wat kleding op Vinted gezet en bijna alles is verkocht! Heerlijk, ook via meerdere bundels, en allemaal blije dankbare mensen, dus ben weer even helemaal tevreden.
Bij mij staat er trouwens nu bij: de verzending duurt langer dan verwacht, geen zorgen, je bestelling zal binnenkort geleverd worden. Gebeurt dit niet, dan krijg je na 13 september tot 20 euro vergoed… (Ik heb het kledingstuk voor 35 euro verkocht dus ik hoop dat het geleverd wordt…)
Ik vind het echt jammer dat mensen nog zoveel geld vragen voor een tweedehands blouse van Sezane. Een nieuwe kost 90 en dan willen ze er op Vinted nog een bedrag tussen de 70 en 85 euro voor. Dan vind ik het zonde als ik een miskoop doe, maar ik wil juist liever niet meer alles nieuw kopen.
Ja sezane is echt een merk waar mensen de hoofdprijs voor vragen helaas! Zijn echt een paar van zulke merken waar je niet goed voor slaagt op Vinted
Vind Fabienne Chapot ook zo een merk. Jurken gaan echt voor de hoofdprijs weg.
Ik had precies hetzelfde maar na het lang in de gaten te houden stond degene die ik wilde er ineens op voor 30 euro die heb ik toen meteen gekocht, voor dat bedrag wilde ik de gok wel nemen (ook met het idee dat ik hem weer kon verkopen als hij toch niet zou passen, omdat het een gewild merk is)
Het is zeldzaam maar soms bieden mensen toch nog dingen aan voor iets minder hoge prijzen, je moet er dan alleen snel bij zijn en geluk hebben dat je het net ziet.
Ik ben trouwens wel eens bij Sezane gaan passen om de maat in te kunnen schatten en hun stoffen te voelen en wat kleding in het echt te zien. Qua pasvorm hadden ze toen niet echt iets dat er heel erg op leek (en ook niets dat ik nieuw wilde kopen), dus het bleef een gok, maar het is goedgekomen.