Ja dat doe ik al inderdaad! Maar zeker een goede tip
Heb al een week contact met iemand over een trui (ze woonde in dezelfde plaats) die zoveel vragen had.
Geeft de belichting de kleur van de trui goed weer?
Wil je alle maten opmeten?
Op de laatste foto lijkt hij ietsjes donkerder hoe komt dat?
Kun je hem extra voor me wassen? Gedaan.
Kan ik hem ook bij je thuis ophalen?
Kun je hem reserveren?
Conclusie: ik neem hem van je over voor 10 euro! Wanneer spreken we af?
Trui is 15 euro🙄 Dus daar weer over onderhandelen.
Afspraak gemaakt. Zegt ze op het laatste moment af. Gevraagd om een nieuwe afspraak te maken. Haar antwoord: er speelden nu dingen dus ik mocht hem weer online zetten.
Ik heb nog nooit gehad dat iemand die zoveel vragen stelde of bij lengte meten iets heeft gekocht, dus ik denk dat ik dat gewoon niet meer ga doen😅
Ik heb een Artipoppe item te koop staan en krijg nu dit bericht, ik weet niet zo goed of ik dit nou apart vind en/of medelijden moet hebben en of ik hierin mee moet gaan (op zichzelf niet een superslecht bod, maar iemand wil het voor meer vanavond komen halen):
-verwijderd door moderator-
Komt neer op alleenstaande moeder die lager biedt dan vraagprijs, omdat ze alleenstaande moeder wordt
Ze probeert je gewoon te manipuleren, ik zou dat heel snel afkappen.
Nee niet intrappen! Er is een subreddit met allerlei rare berichten van mensen op marktplaats en het staat daar vol met berichten van zogenaamdd zielige alleenstaande moeders. Het is nep
Het is dat die Artipoppe via Marktplaats beter verkoopt dan Vinted, want ik was bijna vergeten hoeveel onzinberichten er via Marktplaats worden verzonden.
Overigens maakt het mij werkelijk geen klap uit of er aan de andere kant iemand met enorm veel geld zit, of een daadwerkelijke (soon to be) alleenstaande moeder, maar ik vind het gewoon treurig voor diegene dat ze werkelijk zo’n bericht stuurt, terwijl het bod niet eens zo slecht is
Ik heb dus een kledingstuk gekocht op Vinted maar het is een maat kleiner dan de verkoper had aangegeven (past wel maar denk dat een maat groter beter was geweest) en er blijkt een scheur van een centimeter of 6/7 in te zitten (op de naad, dus wel goed te repareren). Wat zouden jullie dan doen met de beoordeling? Ik geef niet graag een slechte review of meld iets als een probleem, maar dit is eigenlijk niet oké toch? Ik moet het nu naar de kledingmaker brengen ter reparatie en dan zijn de kosten natuurlijk ook voor mij en daar baal ik wel van.
Ik zou mijn beoordeling deels laten afhangen van hoe meewerkend de verkoper is bij het aanbieden van een oplossing.
Zeker niet oké maar zou ook eerst met de verkoper overleggen.
Ik zou het binnen vinted melden als probleem. Je hebt ten slotte een kledingstuk ontvangen wat niet klopt met de advertentie (maat) en ook nog kapot is. Je review zou ik inderdaad af laten hangen van de oplossing van de verkoper.
Ik heb nu ook al drie keer gehad dat de maat niet klopte met de advertentie. Twee keer pastte het kledingstuk wel, een keer was het veel te groot en daardoor niet draagbaar. Ik mocht het wel retour sturen maar dan betaal je zelf nog eens de verzendkosten dus dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat het kledingstuk me maar 5 euro had gekost. Maar toch zuur.
Dat je iets te koop hebt staan voor 70 euro (een compleet nieuw techproduct dus alsnog goedkoop) en mensen vervolgens 35 bieden. Hoezo zou je überhaupt denken dat ik hiermee akkoord ga? Ik wil best iets van de prijs af doen maar doe wel ff reëel
Alsof een artipoppe draagzak ook echt zo’n essentieel item is als ze dat zouden sturen bij een badje of maxi cosi ofzo
Heb ook een mindere review ontvangen omdat de koopster hem iets te groot vind vallen. Ik heb de maat in de foto gezet, in de beschrijving gezet dat het ook bij een kind met mt 140_146 zou moeten passen (het is een volwassen item maat s). Dan snap ik haar reactie niet echt.
Had ze hem voor zichzelf gekocht of voor een kind?
Vriendinnen van mij scoorden een paar mooie Fjall Raven broeken op Vinted, dus dacht zal zelf ook eens zoeken.
Zitten toch veel mensen tussen die in zo’n grote fabrieksverkoop vanalles opkopen en voor de volle bak online zetten.
Kwam een paarse korte broek tegen, heb hem zelf voor 1 euro uit de fabrieksverkoop, deze mevrouw wilde er toch nog 50 voor hebben…
Ik heb een pakketje verstuurd. Nu zegt dpd via de mail dat het pakketje is aangekomen én gister is opgehaald. Maar in de Vinted app staat dat niet en de persoon reageert ook nog niet. Ga er vanuit dat dat goedkomt maar toch gek, anderen hier ervaring mee?
Voor haarzelf.
Ik zie dit ook vaak bij verkopers die iets van Shoeby verkopen. Dan is het in de winkel in de uitverkoop/afgeprijsd en zij vragen er net zoveel voor. Of kopen het afgeprijsde artikel of artikel in de uitverkoop bij Shoeby en verkopen het dan weer 10 euro duurder
Iemand ervaring met identificatie op Vinted? Heb gezocht op het forum, maar kon zo snel niets vinden. Ik vind het helemaal geen fijn idee om kopie van mijn paspoort/rijbewijs te sturen, maar er zit geld in mijn wallet, en dat krijg ik pas uitbetaald als ik mijn identificatie op orde maak .