Ik kwam een verkoper tegen op Vinted die voor bijna alle kleding deze paspop gebruikt
Ik moet âme identificerenâ op vinted, zie ik niet echt zitten. Maar een vriendin zei dat je je het geld wel in je portemonnee kan laten zitten en het dan uitgeven op vinted zonder die identificatie? Klopt dat?
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat iemand zegt een pakketje via Vinted verstuurd te hebben, maar hij blijft op âwacht tot pietjepuk je aankoop verzendt!â staan, maar dat het uiteindelijk wel bij je aankomt? (En hoe wist je dan dat ie bij het pakketpunt zou liggen?)
Ik vroeg om een track&trace die ze gekregen zou moeten hebben bij afgeven, maar ze zegt dat ze die niet kan vinden. Ook geen mail.
Is toch raar?
Ik heb wel een keer gehad dat het idd leek of het in de Vinted-app niet goed ging, maar toen hadden we idd nog een track and trace die wel gewoon klopte. Dus ik zou dit niet vertrouwen.
Ik heb dat eens gehad omdat ik vanuit België verstuurde en het pakket werd dan in NL overgedragen aan een andere vervoerder. Pas bij die overdracht werd de tracking actief. (Was bij bPost in BE naar DHL in NL.)
Wat irritant dit zeg⊠pakketje komt gewoon uit NL dus denk dat ik dan pech heb. Thanks allebei!
Maar hoezo pech? Of je pakket komt gewoon aan (wat waarschijnlijk is), of je krijgt je geld terug
Als je iets heel graag wil ontvangen is het toch gewoon pech
Dit inderdaad, was een leuk pakketje! Maar wie weet komt het nog
Maar in bovenstaande gevallen is het toch gewoon alsnog aangekomen
Ik heb het soms als ik verzend via DPD. Ik lever het dan in in een brievenbus van DPD en dat wordt het pakketje pas gescand als alles wordt opgehaald door DPD. Daar zit dan wel eens twee dagen tussen, bijvoorbeeld als ik het op zaterdagmiddag inlever en het op maandag pas echt wordt verstuurd.
Heb nu ook iets vreemds. Ik kreeg 2 weken geleden een bericht dat het niet gelukt was om mijn pakketje bij een buitenlandse koper bezorgen en dat het dus terug kwam. Verder geen reden waarom het niet gelukt was.
Vanmorgen bericht dat de transactie gepauzeerd was omdat de transactie moest worden gecontroleerd. Tegelijkertijd heb ik vandaag ook bericht gekregen van Homer dat mijn pakketje klaar ligt. De aanhef van het bericht is echter de naam van de koper en niet van mij. Het is wel het punt waar ik mijn pakketjes altijd haal en breng van Homerr.
Snap er de ballen van, maar ga toch maar deze week eens kijken of het pakketje er ligt.
Dat laatste heb ik ook, dat ik ineens een mailtje krijg gericht aan de koper, maar verstuurd aan mij dat mijn pakketje klaarligt op mijn pakketpunt (waar ik dus altijd mijn pakketjes wegbreng). Ga idd als ik er langs kom toch maar kijken of er inderdaad een (teruggestuurd ?) pakketje ligt.
Dit heb ik ook al enkele keren gehad.
Ohh ik ben een keer de verkopende partij hier geweest. Maar ja wel irritant als koper.
edit: bij ons ging het om een specifiek nieuw elektronisch iets wat net niet de gewenste versie was. Toen tot de realisatie gekomen dat we geen zin hadden om het ding voor veel minder te verkopen, dus toch maar in gebruik genomen.
Haha sorry maar deze is echt grappig, zo droog ook.
Ik zou het echt ontzettend irritant vinden.
Doet me eraan denken dat ik iemand ken die kleding naar de kringloop bracht, spijt kreeg toen ze het in de winkel zag hangen en het toen teruggekocht heeft
Is Dpd altijd zo traag?? Ik heb voor het eerst verzonden via dpd voor een koper, en toevallig tegelijkertijd ook iets gekocht en ook gekozen voor dpd. Die eerste staat al 4 dagen op âopgehaald van het pakketpunt door de pakketbezorgerâ en het item wat ik gekocht heb ligt na 7 dagen nog steeds bij het pakketpunt vd verkoper⊠Lijkt alsof er iets mis is gegaan toch? Maar dan wel heel toevallig in beide gevallen đ«€
Ik kies meestal voor DPD en heb geen klachten over de snelheid. Ze hebben net een 99cent actie gehad bij vinted misschien dat ze een beetje overspoeld zijn?
Ja, dat idee krijg ik ook. Dpd was er bij mij altijd binnen 2 a 3 dagen maar sinds de Vinted actie deed mijn pakketje er ook meer dan een week over.