Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik heb ook twee items via die 99 cent actie laten verzenden en dat komt ook maar niet aan. Hopelijk ligt het gewoon aan de drukte idd, was al bang dat het kwijtgeraakt was.

1 like

Ja ik heb het helaas nog steeds niet ontvangen! Terwijl hetgeen ik verzonden had al aangekomen is in Frankrijk :sweat_smile: dus ik vrees wel het ergste. Volgende week krijg ik mn geld terug dan gelukkig.

3 likes

Misschien een domme vraag en ook niet perse aan jou, maar meer algemeen in dit topic: werken hashtags op vinted?

2 likes

Ja! Ik heb heel vaak dat ik als zoekterm een specifiek merk gebruik en dat ik dan items tegen kom van een ander merk, maar waar ze mijn zoekterm als hashtag hebben gebruikt.

4 likes

Oh wat top @George @Batalash ik wist dat niet. Maar ga voortaan dus ook hashtags gebruiken.

3 likes

Haha die advertenties rapporteer ik altijd, als ik iets van Mini Rodini zoek hoef ik geen overpriced H&M in mijn resultaten te zien

6 likes

Ik heb een bundel verkocht maar zie net dat ik één kledingstuk heb ingenomen in de taille. Heb diegene maar een berichtje gestuurd dat ze me een tikkie mag sturen en dat ze dat gratis krijgt. Hopelijk geen gedoe… :weary:

4 likes

Juist om het te melden voorkom je lijkt me gedoe en zou dat zelf heel erg waarderen als de koper mij dat zou berichten.

Trouwens die hashtags? Ik vind het zelf ronduit irritant en ook een reden dat ik Depop een beetje achter me heb gelaten. Nee een vorig seizoen shirtje van H&M is niet opeens #vintage ga toch weg /rant

4 likes

Ik denk dat het vooral handig is bij verkopers die echt heeeeel veel hebben. Zo had ik eens een verkoper van speelgoed en die had dan een hashtag #naamverkoperfisherprice zodat je makkelijk bij die persoon kan filteren. Anders is het inderdaad nutteloos denk ik.

2 likes

Hoe werkt dat precies bij vinted, ik heb nu iemand uit Luxemburg die iets van mij wilt kopen. Maar is dat qua verzendkosten niet heel hoog? Berekenen zij zelf gewoon die verzendkosten?

Jij kan in je account aangeven met welke bedrijven jij wil/ kan verzenden. Daaruit kan de koper dan kiezen. De koper betaalt de verzendkosten.

4 likes

Oh dat heb ik (helaas) ook! Volgens mij gaat het niet helemaal goed daar bij DHL. Ik vind het ook heel vervelend voor de ontvanger maar gelukkig hebben we ook goed contact met elkaar. Het onderzoek is al gestart maar heb niet echt het gevoel dat DHL echt moeite doet om het pakket te vinden…Ik ben benieuwd of ze die van jou nog kunnen achterhalen

2 likes

Hier een pakketje dat ik al 3 weken binnen zou moeten hebben, maar bij dhl fout gesorteerd is. Gedoe :smiling_face_with_tear:

Nou ik heb ook weer eens een leuke, lig 1,5 dag ziek in bed. Krijg ik dit. Vond de eerste al irritant met al die vraagtekens. Maar kom op zeg.
Let wel het gaat om een flodderjurk van 8 euro

-verwijderd door moderator-

Ah, mag natuurlijk geen screenshots delen, ik dacht dat het anoniem genoeg was. Er stond een conversatie die nogal dwingend was van de geïnteresseerde of ik de armomtrrek op kon meten met vervolgens nog een keer de vraag met heel veel vraagtekens en een foto van haar bicep.

3 likes

Hahaha zo droog die foto

Inderdaad daar moest ik stiekem ook om lachen. Volgens mij denkt ze dat ik er allemaal geen hol van begrijp, maar mens ik reageer een keer niet binnen 24 uur. Dat betekent niet dat ik niet op de vertaalknop kan drukken :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand toevallig eten via Vinted verstuurd?

Eten? Via… Vinted? Huh? Bedoel je verpakt snoepgoed oid?

4 likes

Mijn droom is nog wel een groot stuk vacuüm verpakte Comté uit Frankrijk hahaha

4 likes

Volgens mij mag dat niet verkocht worden op Vinted!

1 like