Ja die onderste had ik wel zo geïnterpreteerd maar die onderste??? Hahaha
Huh hoe kunnen die dan opeens contact leggen? Als ze betalen via PayPal met dienst en goederen vind ik het best.
Ik merk trouwens dat IT veelal verzendopties aanzetten die alleen voor IT werken (InPost bijvoorbeeld) en ook in beschrijvingen zetten dat ze alleen binnen IT versturen.
Maar echt wow @Monster waar struikelt die helemaal over? Echt stuur het terug als het je niet bevalt denk ik dan. Wat ze probeert te zeggen: wat zegt het niet-vertaalde bericht?
Ja volgens mij kunnen ze dus via vpn wel van andere landen dingen zien! En ik had er dus ineens twee dus best opvallend. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen haha want denk dat veel verkopers geen zin hebben om die extra moeite te doen om aan jou te verkopen als het dus niet via Vinted kan. Maar heb het idd verkocht via Paypal nu, beetje omslachtig want zelf verzending uitzoeken enz maar was toch iets dat niemand wou hebben dus prima zo.
Haha ja geen idee werkelijk, kun je ook het originele Franse bericht zien?
Maar wat een boosheid om zoiets kleins
Tu prends déjà les gens pour ta poubelle n’en rajoute pas
Jaa thanks! Ik had wel ff gegoogled al haha maar alles lijkt normaal. En anders jammer, ik heb het risico zelf genomen.
Laatst kwam iemand iets bij me ophalen en toen zag ik hem op straat een blije selfie maken met z’n nieuwe ding haha. Was wel cute.
Ongeveer: Je gebruikt mensen al als prullenbak, maak het niet nog erger dan het is
Ze klinkt als een vrolijke tante!
Ja ik ben ook echt woest op haar, paar stompen kan ze krijgen maar ik ben wel netjes gebleven, met moeite.
Ik heb zoiets vaags met een pakketje van Vinted en snap er geen kut van. Heeft iemand hier iets soortgelijks gehad of iemand die er wel wat van snapt?
Ik kreeg maandag een e-mail dat er een pakketje klaar lag om op te halen op een dhl punt in de buurt. Het zei me niet zo 123 wat, maar ik dacht het zal wel, misschien ben ik wat vergeten. Ik heb het opgehaald maar de inhoud had ik echt niet besteld.
Daarna teruggekeken in mijn mail en herkende de naam van de verzender op het label. Heb 11-9 iets bij haar gekocht op Vinted en mijn en haar naam stonden ook gewoon op het label op het pakket. Ik heb haar een bericht gestuurd. Ik dacht misschien heeft ze per ongeluk opnieuw mijn label gebruikt, maar het zegt haar dus ook niets.
Er staat ook een ouder label op de verpakking, maar die was niet zichtbaar voor het uitpakken. En het is gewoon supervaag dat mijn naam erop staat alsof dat label opnieuw is gebruikt?? Het trackingnummer is ook hetzelfde zag ik net.
Ja ik heb dit twee keer meegemaakt. 1x was ik de verkoper en kreeg degene die iets bij mij had gekocht iets compleets anders (had ik niet verstuurd) maar wel mijn naam als afzender erop. Toen hebben we melding gemaakt en uiteindelijk is het goede pakketje nog bij haar bezorgd.
En nu had ik schoenen gekocht bij iemand maar kreeg ik een of ander tasje, ook weer met de naam van de verkoper op het label (die het tasje niet herkende). Schoenen overigens niet terecht helaas dus nu krijg ik wel m’n geld terug.
Aa de ene kant vind ik dit grappig maar aan de andere kant is laaggeletterdheid wel echt een probleem voor sommige mensen
Ja dat heb ik ook wel eens gezien. Ook met een trui die ik zelf graag wou kopen omdat ik hetzelfde had gedaan. Zo kut hahaha ze reageerde ook niet op mijn bericht toen ik vroeg welke maat er in het label stond.
Zet iets online.
Vraagprijs: 250€
Bieden: vanaf 250€
In de tekst: 250€
3x in een halve dag: “wat wil je er voor hebben?”
Heb heel veel kleertjes verkocht en het pakket is kwijt ik vind het zo zonde. Ik weet dat we beide ons geld terug krijgen maar toch. Hoop dat het pakket boven komt drijven maar heb weinig hoop
Hahaha zo herkenbaar! Ik had hem voor 10 euro te koop gezet terwijl alle andere advertenties rond de 17.50 zaten.
Hoi Ik bied 7 euro.
Kun je het voor 4 euro verkopen?
Voor 5 euro wil ik hem graag kopen.
Uiteindelijk alsnog binnen een half uur verkocht voor gewoon de vraagprijs maar mensen zijn soms echt overdreven gierig met hun biedingen.
Tip: Een tegenbod doen dat veel hoger ligt dan de vraagprijs, dan ben je er vanaf
(Al had ik laatst wel iemand die toen ineens ging smeken om het dan alsnog voor de vraagprijs te kopen maar dan kun je blokkeren)
Dat is echt zo irritant! Iemand kan best bieden maar doe dan net iets er onder bieden.
Ik had van de week een nieuwe rituals set op vinted gezet en ik kreeg de ene na de andere bieding van Fransen, maar allemaal voor de helft van wat ik vroeg. In het begin stuurde ik nog netjes een berichtje waarom ik het bod afwees. Daarna deed ik alleen afwijzen Uiteindelijk alsnog voor mijn vraagprijs verkocht