Ugh. Ik heb een heel pakket kinderkleding gekocht, de meeste dingen zijn prima (al had ik soms eerder staat âgoedâ ipv âzeer goedâ eraan gegeven, maar ok). Maar, op twee bodyâs die zogenaamd nieuw zouden zijn, zitten vlekken, en de elastiek van een van de leggings is helemaal verduurd dus niet meer bruikbaar. Dus ik heb na ontvangst een berichtje gestuurd dat ik het goed ontvangen heb maar wel jammer vind van bovenstaande zaken. Vervolgens is er een hele conversatie gaande van dat ze Ă©cht niet snapt wat er aan de hand is en dat ze dit nog nooit heeft meegemaakt, en dat moest ik het willen het pakket kan retourneren. Ik antwoorden dat dat op zich niet nodig is, maar een kleine compensatie misschien wel fijn zou zijn (prijs van de legging + helft prijs vd bodyâs). Maar dat weigert ze, en ondertussen is het voor mij eerder een principe-kwestie (want een foutje kan gebeuren, vind ik ook niet erg), dus ga het pakket retourneren (ook goedgekeurd op vinted door haar, retourlabel gekregen). En nu stuurt ze vandaag een bericht dat ze zeker weet dat er geen vlekken op zaten en als ze het niet in perfecte staat krijgt, ze bezwaar gaat indienen op vinted?? Echt meid⊠Wat doe ik nu best? Ik heb het pakket nog niet op de post gedaan. Ik ben er zeker van dat ze bezwaar gaat indienen, en hoe groot is de kans dan dat ik ooit terugbetaald wordt? Ben uiteraard liever geen geld kwijt waar ik niks voor heb gekregen.
Voelt echt belachelijk, want gaat niet eens om veel geld, maar vind het zoooo stom dat ze maar niet wil toegeven dat ze een foutje heeft begaan.