Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Ik zal dit precies zo uitleggen aan vinted. Vind het zelf vet vaag van haar.

2 likes

Waar en hoe? Ik probeer een helpdesk te vinden maar kom enkel op faq’s terecht.

1 like

Uhm geloof bij de bestelling zelf en dan rechts boven bij de i en dan helpdesk.

2 likes

Dankje! Ik vond het nergens.

2 likes

Ik zou voor de zekerheid ook even foto’s maken van de producten, inpakken etc

2 likes

Ik snap echt niet dat Vinted zo lang al bestaat maar dat het zoeken naar bepaalde broekmaten dus de W en L nog steeds niet is geĂŻntegreerd. Mensen kunnen nu eenmaal niet goed inschatten of een w28 een s,m of l is Ook het aantal kleuren wat je kan kiezen is zo beperkt, er bestaat niet eens een licht en donkergrijs bijvoorbeeld, terwijl daar toch een behoorlijk verschil in zit.
Ook zocht ik laatst een blouse waar twee bepaalde kleuren in zitten en dan klik je die aan en dan krijg je elke blouse waar die twee kleuren in zitten maar dus ook icm kleuren die je niet op zoekt. Snapt iemand dit?

10 likes

Ik heb mei dit jaar nog emailcontact met Vinted gehad via vinted@vinted.nl. Werkte goed en snel.

3 likes

Haha omg ik zag het eerst niet, maar nu wel. Wat kut!

Heb afgelopen weken zoveel verkocht via marktplaats. En alles goed gegaan met leuk contact en blije mensen.
Zo leuk om nieuwe enthousiaste eigenaars te zien van spullen die in m’n woning stonden. Het voelde net alsof ik in een reclame beland was, hahaha. Op reclame zie je toch ook altijd dat het zo “gezellig en leuk en snel en goed” gaat. Dat was nu in real life :joy: dus het bestaat echt!

16 likes

Helemaal naar dit, heb schoenen verkocht aan iemand in Frankrijk via Vinted, zagen er nog super goed uit dus voor 45,-.
Nu komen ze dus maar niet aan
 Staat er in de Vinted app al zo’n melding “geen zorgen, als je pakket er op 27 oktober nog niet is krijg je tot 85,- vergoed”. Maar als ik de trackingcode gebruik staat het gewoon afgeleverd. Dus ik stuur dat naar die mijt, zegt ze “ik ga niet meer naar het pakketpunt het lijkt erop dat het kwijt is”. Ja ook best maar ik wil natuurlijk wel gewoon m’n 45 euries :weary:

Welke verzender is dit?

UPS!

1 like

Dankjewel! Was benieuwd welke tot 85€ vergoedt omdat ik behalve DPD er geen had gezien die boven de 25€ vergoeden. Sowieso irritant als een pakket kwijt is

2 likes

Ik heb iets verkocht op vinted en de verzendmethode is homerr, maar dat heb ik nooit gebruikt. Ik heb een digitaal verzendlabel gekregen, dat moet ik op een homerrpunt laten scannen maar ze kunnen niet overal scannen (waar ik vandaag was iig niet) en ik kan niet vinden waar wel. Dus ik dacht ik print het label zelf wel bij de bieb maar dat kan natuurlijk niet :upside_down_face: weet iemand hoe je kan zien bij welke punten ze wel kunnen scannen? Niet zo’n zin om de hele stad af te gaan.

Heb overigens al contact opgenomen met homerr maar ik dacht wie weet weet iemand het hier.

2 likes

Heb je dit verkocht naar het buitenland? Homer labels hoeven namelijk normaal gesproken niet geprint te worden tenzij je pakketje naar het buitenland moet. Dan heb je 2 labels: 1 voor in het pakket en 1 voor erop. En die moet je dus wel printen.

Nee! Hmm dan weet ik het ook niet haha, ik ga het morgen wel gewoon proberen ergens!

Edit: nou je hebt gelijk, ieder punt kan scannen volgens de klantenservice. Alleen waar ik gister was zeiden ze dus van niet :thinking:

1 like

Kan je geen screenshot van die streepjescode maken en die printen? Dat doe ik altijd omdat het weleens is voorgekomen dat pakketjes zijn verwisseld

Het is inmiddels gelukt!

2 likes

Ik heb nu drie keer een trui geprobeerd te versturen via DHL en ik krijg hem steeds terug. Zo raar. De koopster en ik hebben het nu maar opgegeven. Heb ook geen zin om DHL hier nog over te contacten, zit in een verhuizing dus laat maar, maar vind het zo raar :sweat_smile:

1 like

Haha ik heb dit laatst ook veel gehad met m’n verhuizing! Helaas ook een paar zeikerds maar over het algemeen echt leuke mensen!

2 likes

Ik krijg ook vaak truien terug de laatste tijd van dhl omdat ze het zogenaamd niet kunnen afleveren.

Heb het nu ook met een pakketje buiten om Vinted uit BelgiĂ«, ben gewoon thuis maar leveren niet af. Dan gaat ie weer naar een pakketpunt maar leveren ze ‘m weer niet af daar
 . is echt even een zooitje daar nu ofzo, heel irritant.

2 likes