Marktplaats/Vinted (Deel 1)

iemand nog aanraders voor semi onbekende merken op vinted met goede kwaliteit kleding die je voor weinig kan kopen?

1 like

Klein leed maar ik ben op zoek naar een specifieke jurk die online in mijn maat is uitverkocht. Een maat groter gepast maar die zit helaas niet mooi. Nu staan er gelukkig veel op Vinted, maar Ăłf niet in mijn maat, Ăłf er wordt niet gereageerd nadat ik het koop.

Gisteren eindelijk gelukt - dacht ik - maar nu klopt de maat in het label niet (zegt ze “ja maar hij valt toch als een 36 daarom heb ik dat ingevuld”). :sob:

5 likes

weer de fout gemaak om iets gratis op marktplaats te zetten, wat een gezeik

maar het is echt iets wat niet naar de kringloop kan en waar ik ook geen geld voor wil vragen (zak oude maar nog wel prima nagellak)

2 likes

Misschien kun je het in een doosje op straat / de vensterbank zetten in het vervolg? Dan is het zo weg is mijn ervaring. En geen gedoe.

3 likes

Zo fijn als je vriendelijke mensen treft via marktplaats đŸ«¶

10 likes

Eens! Ik had laatst een glazen vitrine kast gratis aangeboden (wel zelf sjouwen vanaf 4 hoog) en kreeg super snel bericht van iemand. Moet zeggen dat ik dat contact een beeeeetje questionable vond en m’n twijfels had, maar toen kwam er een super lieve man met twee zoons het ophalen.

Was voor de jongste zoon van 11 ofzo die er z’n Starbucks collectie in ging etaleren :joy: en denk dat ik ook met dat kind contact had en dat het daarom een beetje raar verliep. Maar was echt een cute kind uiteindelijk.

15 likes

Ja zo fijn! Dit was ook echt een mega leuk stel, echt m’n droom design huis ook gewoon haha :joy: is het uur heen en nu ruim 1,5u door spits terug wel waard geweest.

1 like

Wat heb je gekocht dan?

1 like

Spullen voor de babykamer, origineel meer dan 900€ zonder accessoires, dus heel blij met deze deal.

5 likes

Vinted? Ik scoor regelmatig nog oude favorieten van bijvoorbeeld Catrice via Vinted bijvoorbeeld. Volgens mij is nagellak uitgesloten van moet nieuw en nooit gebruikt zijn zoals andere make up dat wel is.

@instantramen ik heb soms geluk met French Connection via Vinted. Niet heel onbekend qua merk maar altijd goeie kwaliteit. Maar ook, wat voor stijl precies? Want voor de meer quirky dingen vind ik Culture weer een leuk merk.

1 like

Ik ben een soort Vinted guide aan het uitwerken (heb een hele lijst merken in notities). Zal ik dat met je delen als t af is?

6 likes

ja! leuk

2 likes

Zou ik die ook mogen als-ie af is? Lijkt me super leuk om ook te hebben om zo nog merken te ontdekken waar ik nog nooit van heb gehoord :blush:

2 likes

Zou je het misschien hier voor iedereen beschikbaar kunnen stellen
Ik ben ook erg benieuwd

2 likes

@Meow @instantramen yes zal even kijken hoe ik het kan ‘uploaden’ :relaxed: ben dr wel perfectionistisch in en het is een eeuwig uitbreidende lijst, maar super leuk om te kunnen delen straks

13 likes

Ik ben dat afdingen op spullen die er al voor maar een paar euro op staan ZO zat. Dat kan je zeker niet uitzetten?

3 likes

Volgens mij niet, kan nergens zo’n optie vinden in settings.
Ik heb gisteren nog een bod van 1,50 voor iets wat ik er voor 2 euro op had staan geaccepteerd haha. Ik ding zelf nooit af, maar vond het niet zo’n punt. Ben eigenlijk wel blij dat ik er vanaf ben, dacht eerst ook ‘wat een onzin’, maar ja geen idee of iemand het ooit nog voor 50 cent meer gaat kopen.

Ups, dpd en Mondial relay, ups kan je helaas niet uitzetten

2 likes

Nouuuu ik heb 1 pakketje die al 6 dagen geleden is verstuurd en die blijft ergens hangen, terwijl die er normaal altijd snel is (naar zo’n pakketmuur). En 1 pakketje waarvan ik denk verstuur het nou, haha, is een babygym en ben zo benieuwd wat m’n dochter ervan vindt.

1 like

Jaa soms gaat het echt snel! Had hier ook iets verzonden en 2 dagen later lag het op het pakket punt (DPD). Jammer dat ze het nog niet opgehaald hebben, maar het gaat wel snel! :partying_face::ok_hand:t2:

1 like