Had ik een tijdje geleden ook. Had iets voor €7,50 of zo er op staan , kreeg een bod van €3,- heb gezegd dat ik er minimaal €4,50 voor wilde hebben vervolgens doet ze een bod van €4,50, ik accepteer het en vervolgens reageert ze niet meer. Waarom bied je dan??
Ik wilde iets kopen, betaalde en werd afgeschreven maar het proces bleef hangen. Nu staat het product niet op verkocht, kan de verkoopster ook niets zien maar bij mij is het wel van de rekening. Hoe krijg ik nu mijn geld terug?
Dit heb ik eens gehad en na een week of twee kon ik het pakje zelf ook niet meer terug afhalen (Homerr). Denk dat het pakje dus vernietigd is. En de koper wel het geld terug @Xiomara
@Xiomara Ik heb op youtube wel eens van die video’s gezien dat er dan ‘verloren’ pakketjes worden opgekocht. Zou dat er niet nog eerst mee gebeuren?
Ik heb nu precies hetzelfde met een bundel! Heel vreemd. Twijfel nu of ik het opnieuw moet kopen of gewoon afwachten.
Je kan vragen of ze het wil reserveren?
Hoe reageren jullie op mensen die het vanzelfsprekend vinden iets terug te willen sturen omdat het item niet past? Verder is het label precies zoals in de advertentie en is de maatvoering niet echt afwijkend…
Dan zeg ik dat ik dat heel jammer voor ze vind, maar dat dat wel het risico van vinted is en ik geen officiële kledingwinkel ben.
Thanks, precies dit teruggestuurd
Ik heb een set Lego via Marktplaats gekocht en ik ben er nu achter dat er een paar stukjes van de set missen. Dit was niet vermeld in de advertentie. Zouden jullie hierover nog een bericht sturen aan de verkoper?
Ik zou het persoonlijk wel doen, want dat zou vermeld moeten zijn
zou ik alleen doen als er expliciet vermeld was dat alles compleet zou zijn
toch een beetje het risico van Lego tweedehands kopen
Yes, is idd teruggestort. Fijn!
Ik vind dat ze pech heeft, dat is het risico van Vinted. Maar nu ik toevallig net zelf iets ontvangen heb en de standaard Vinted vragen voor feedback heb beantwoord, vind ik dat Vinted hier zelf ook wel dubbel in is. Een van de vragen /stellingen is ‘the item fits well’. Tja dat doet er niet echt toe, als de maat is zoals omschreven het past me alsnog niet goed, dan is dat pech voor mij. Niet iets waar de verkoper wat aan kan doen.
Maar ik kan me voorstellen dat dit mensen het idee geeft dat het iets is om over te klagen.
Je kan deze stukjes wel opvragen bij Lego trouwens. Krijg je volgens mij kosteloos opgestuurd🤗
Ik heb iets op marktplaats staan voor 50 euro, en krijg steess reacties van: voor 20 euro wil ik het overnemen. Ja dat snap ik dat je dat wil, maar jammer dan voor jou. En ook veel reacties met: dit is boven mijn budget, kan de helft van de prijs af?
Ik ben hier niet voor gemaakt, voor zo weinig geld houden we het wel zelf hoor.
(Nieuwprijs is trouwens 140 euro)
Haha ja echt? Ik vind het heel vreemd dat als iets er voor een bepaald bedrag op staat je zo veel lager gaat zitten. En jij weet niks van mijn financiele situatie af toch? Dat staat hier toch helemaal buiten?
Nou als het eerst 140 euro was vind ik die reactie’s echt kapot gierig, of je nou veel of weinig geld hebt ( zegt 9 van de 10 x ook niks want mensen met veel geld kunnen ook gierig zijn )
Je kan trouwens ook bieden vanaf instellen, weet niet of je dat al wist. Misschien dat dat ietsje helpt.
Ah ja dank je, dat heb ik er idd ook bij staan, maar toch nog veel van deze reacties. Had idd de hoop dat bieden vanaf wat meer richting zou geven. En het mag best voor iets minder weg, maar van 20 euro naar 45 bijv is gewoon best een groot gat.
Voor 45 euro kan ik voor mijn meiden allebei iets leuks kopen ter vervanging van dit speelgoed (want ik zwem helaas dus niet in het geld)