Yes, is idd teruggestort. Fijn!
Ik vind dat ze pech heeft, dat is het risico van Vinted. Maar nu ik toevallig net zelf iets ontvangen heb en de standaard Vinted vragen voor feedback heb beantwoord, vind ik dat Vinted hier zelf ook wel dubbel in is. Een van de vragen /stellingen is ‘the item fits well’. Tja dat doet er niet echt toe, als de maat is zoals omschreven het past me alsnog niet goed, dan is dat pech voor mij. Niet iets waar de verkoper wat aan kan doen.
Maar ik kan me voorstellen dat dit mensen het idee geeft dat het iets is om over te klagen.
Je kan deze stukjes wel opvragen bij Lego trouwens. Krijg je volgens mij kosteloos opgestuurd🤗
Ik heb iets op marktplaats staan voor 50 euro, en krijg steess reacties van: voor 20 euro wil ik het overnemen. Ja dat snap ik dat je dat wil, maar jammer dan voor jou. En ook veel reacties met: dit is boven mijn budget, kan de helft van de prijs af?
Ik ben hier niet voor gemaakt, voor zo weinig geld houden we het wel zelf hoor.
(Nieuwprijs is trouwens 140 euro)
Haha ja echt? Ik vind het heel vreemd dat als iets er voor een bepaald bedrag op staat je zo veel lager gaat zitten. En jij weet niks van mijn financiele situatie af toch? Dat staat hier toch helemaal buiten?
Nou als het eerst 140 euro was vind ik die reactie’s echt kapot gierig, of je nou veel of weinig geld hebt ( zegt 9 van de 10 x ook niks want mensen met veel geld kunnen ook gierig zijn )
Je kan trouwens ook bieden vanaf instellen, weet niet of je dat al wist. Misschien dat dat ietsje helpt.
Ah ja dank je, dat heb ik er idd ook bij staan, maar toch nog veel van deze reacties. Had idd de hoop dat bieden vanaf wat meer richting zou geven. En het mag best voor iets minder weg, maar van 20 euro naar 45 bijv is gewoon best een groot gat.
Voor 45 euro kan ik voor mijn meiden allebei iets leuks kopen ter vervanging van dit speelgoed (want ik zwem helaas dus niet in het geld)
Heeft ook in mijn ervaring niet echt zin. Heb dit soort reacties vaak gehad, ook als ik er letterlijk bij zet dat de vraagprijs echt de minimale prijs is. Gewoon lekker je eigen vraagprijs aanhouden hoor.
Een set van vijf van deze stoelen gescoord op marktplaats voor 100 euro! Was eerst heel lang op zoek naar meer Scandinavische/Deens achtige stoelen, laatst bijna 500 euro betaald voor vier daarvan.
Maar ik ben hier eigenlijk heel blij mee! Vind het frame heel mooi en de stof van de zitting eigenlijk ook best, maar ik wil gaan proberen die opnieuw te stofferen en te vullen. Ben benieuwd of dat lukt maar het lijkt heel makkelijk.
Post je dan het eindresultaat in combinatie met een tafel? Ik ben heel benieuwd.
Er zijn ook zoveel mensen die gaan bedelen en liegen over hun financiële situatie. Ik vind dit soort reacties dan ook irritante klein budget, alleenstaande moeder etc. Sommige dingen zijn gewoon wel echt het geld waard
Ik ben lid van een weggeefgroep op facebook en hun nummer 1 regel is dat als je iets wil je alleen zegt: graag meeloten
Dus niet … voor mn gehandicapte konijn/dode cavia enz, en bij zielige verhalen word je meteen geblokt
Ja! Zal ik doen. Duurt waarschijnlijk nog wel even want we moeten eerst een nieuwe (tweedehands) tafel lopen en verhuizen
Iets wat boven je budget is betekent voor mij niet per definitie dat ik het niet kan betalen. Zal vast voor mensen meer gelden. Vind dat je wel heel snel een eigen invulling geeft aan het bericht van @Bennielava
Zelf ben ik helemaal nieuw op Vinted, maar ik wil daar graag wat kleding gaan verkopen.
Zijn er bezorgdiensten waarbij je zelf een label moet printen? Want dan ga ik die uitzetten, want dat vind ik zo’n gedoe aangezien ik geen werkende printer heb.
Met google vind ik geen sluitend antwoord.
Dpd moet je zelf printen. Mondial Relay ook volgens mij.
Homerr heeft altijd een qr code en dhl kun je kiezen tussen printbaar en scannen.
Ups weet ik niet, ik heb in m’n beschrijving staan dat ik niet niet meer verzend want daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee. PostNL kiest niemand voor op vinted.
Nee dat antwoord is ook niet sluitend want soms moet het wel en soms niet.
Homerr buitenland is soms weer wel printen…
En @FrozenFlame hoe meer je uit zet, hoe minder je verkoopt.
Oh echt? Ik verzend vaak naar Frankrijk en België maar ik heb dat nog niet meegemaakt. Is dat nieuw?