Het wisselt, ik heb soms wel printen bij buitenland.
Sorry maar wat is dit voor humblebrag en daardoor blijf ik forever arm. Je hoeft geen ondernemer mindset te hebben om een realistische prijs te willen voor spullen die je op internet verkoopt.
Wie kan je nou vertrouwen op het internet? Zijn zoveel mensen met een zielig verhaal. Soms verkoop ik ook gewoon hele goede dingen en wil ik er ook een goede prijs voor en zit ik niet te wachten op die zielige verhalen want je kent die mensen niet. Dan breng ik liever mijn goede spullen naar goede organisaties die echt zich inzetten voor mensen die het minder breed hebben want dat weet je het grotendeels wel zeker dat het goed terecht komt.
Maar nu doe je alsof zij op MP zit om dik te verdienen, terwijl ze aangeeft speelgoed van 140 euro voor één derde van de prijs online te hebben gezet en met de (mijns inziens hartstikke terechte) verwachting heeft mensen daar niet ook nog eens de helft van af willen dingen. Dat je jezelf niet inzet als liefdadigheidsorganisatie en je spullen materiële waarde geeft betekent niet dat je een money mindset hebt.
mensen die op vinted een bieding doen, die vervolgens door mij geaccepteerd word, en dan NIET KOPEN
Ik heb een professionele scanner te koop staan op Marktplaats; iemand is na tig vragen geïnteresseerd en wil hem kopen. Oke, fijn.
Ik zeg: maar hoe wil je dit doen, wil je hem helemaal in Limburg komen ophalen? Zegt ie: je hebt in je profiel staan dat je in X. woont? Ik zeg: ja, dat is in Limburg?
En nu reageert ie niet meer.
Kun je bij Vinted iets ophalen en toch met je tegoed betalen- zo ja, hoe dan
ik heb gisteren een artikel erop gezet, 330x bekeken en 47 favorieten maar niemand koopt het? raar
Heb je het misschien voor een relatief hoge prijs erop gezet? Want dit is wat ik zelf doe als ik zie wat ik graag zou willen kopen maar te duur vind. Dan markeer ik het als favoriet in de hoop toe te kunnen slaan als de prijs evt naar beneden gaat.
nee een spijkerjasje voor 6 euro haha
Oh haha nou dan snap ik het ook niet!
Sturen jullie de koper een berichtje als diegene na een tijdje het pakketje nog niet opgehaald heeft? En hoe lang zou je daarvoor aanhouden?
Iemand heeft een bod gedaan en geaccepteerd maar degene betaald niet. Mag dat? Ik kan het nergens terugvinden. Er staat nog steeds: wacht op betaling (4 dagen geleden)
Ja, maar dan kan intussen iemand anders het alsnog wel van je kopen.
Vind ik zo irritant dan ben je blij dat iemand je bundel wil en dan reageren ze niet meer.
Oh wat idioot. Kan je ook annuleren ofzo?
Nee maar ik verwijder gewoon altijd de chat, dan is het net of het nooit is gebeurd.
Soms zie ik ook accounts met meer dan 1000! artikelen. Vind ik ook heel erg overdreven… handelaars gewoon.
@Nimbus2000 Ik koop ook liever niet bij dat soort accounts, zijn eigenlijk gewoon handelaars inderdaad. En ik stel me zo voor dat ze alle lokale kringlopen afgaan om kleding van bekendere merken of goede kwaliteit te kopen voor weinig, om het dan vervolgens met winst op Vinted te verkopen. Het mag vast, maar ik hou er niet van.
Kun je ook een deel uit je portemonnee laten uitbetalen? Nee hè?
Jawel toch? Ik laat mijn Vinted portemonnee altijd uitbetalen op mijn bankrekening.