Heb je het misschien voor een relatief hoge prijs erop gezet? Want dit is wat ik zelf doe als ik zie wat ik graag zou willen kopen maar te duur vind. Dan markeer ik het als favoriet in de hoop toe te kunnen slaan als de prijs evt naar beneden gaat.
nee een spijkerjasje voor 6 euro haha
Oh haha nou dan snap ik het ook niet!
Sturen jullie de koper een berichtje als diegene na een tijdje het pakketje nog niet opgehaald heeft? En hoe lang zou je daarvoor aanhouden?
Iemand heeft een bod gedaan en geaccepteerd maar degene betaald niet. Mag dat? Ik kan het nergens terugvinden. Er staat nog steeds: wacht op betaling (4 dagen geleden)
Ja, maar dan kan intussen iemand anders het alsnog wel van je kopen.
Vind ik zo irritant dan ben je blij dat iemand je bundel wil en dan reageren ze niet meer.
Oh wat idioot. Kan je ook annuleren ofzo?
Nee maar ik verwijder gewoon altijd de chat, dan is het net of het nooit is gebeurd.
Soms zie ik ook accounts met meer dan 1000! artikelen. Vind ik ook heel erg overdreven⦠handelaars gewoon.
@Nimbus2000 Ik koop ook liever niet bij dat soort accounts, zijn eigenlijk gewoon handelaars inderdaad. En ik stel me zo voor dat ze alle lokale kringlopen afgaan om kleding van bekendere merken of goede kwaliteit te kopen voor weinig, om het dan vervolgens met winst op Vinted te verkopen. Het mag vast, maar ik hou er niet van.
Kun je ook een deel uit je portemonnee laten uitbetalen? Nee hĆØ?
Jawel toch? Ik laat mijn Vinted portemonnee altijd uitbetalen op mijn bankrekening.
Ja maar ik bedoel een deel van het geld, niet alles! Ik heb voor mān moeder wat verkocht en dacht laat dat mooi uit betalen en de rest laat ik staan want daar shop ik dan alleen van op Vinted⦠maar dat lijkt niet te kunnen.
Je kunt toch zelf het bedrag invullen wat je uit wil laten betalen?
Ik heb kinderschoenen van 2 euro (!) op Vinted. Vraagt iemand: ik zie dat je ook in X woont, kan ik ze komen passen?
Eerlijk gezegd vind ik dit echt veel te gedoe voor zoān mini aankoop. Hoe zal ik hier op antwoorden?
Ik zou zelf de schoenen verpakken en verzenden meer moeite vinden dus zou het zelf wel doen denk ik. Bedrag maakt dan ook niet uit toch, weg is weg.
Dan maak je x bedrag over vanaf je gewone betaalrekening naar je moeder (wat je van je moeder verkocht hebt) en kun je het bedrag in je portemonnee staan? Is misschien een makkelijkere optie.
Gewoon zeggen dat je het teveel gedoe vindt?
āNee sorry ik doe alleen versturenā.
Ik zit juist op Vinted omdat ik al die mensen niet in mijn huis of aan mijn deur wil. Als het toch niet past verkopen ze het maar weer door, doei
Op marktplaats krijg je over het algemeen ook een betere prijs als je iets verkoopt maar heb zelf 0 zin in live contact met potentiƫle kopers