Gisteren ook wat meegemaakt. Ik kreeg op mijn donder dat ze het jurkje te duur vond want voor hetzelfde bedrag kon ze naar Roermond een nieuw jurkje halen.
Ik heb aangegeven dat als het te duur voor haar is, ze het niet moet kopen en gezegd dat ze maar naar Roermond moest gaan.
Toen kreeg ik te horen dat ik geĆÆrriteerd reageerde, dat Vinted een bieding site is en dat ze mijn jurkje op haar favorieten liet staan en misschien toch wel zou willen kopen.
Ik heb haar een Karen genoemd, gecorrigeerd op het begrip biedingssite en gemeld dat ik haar op de blok gooi omdat ik haar mijn jurk niet gun en omdat ik niet zit te wachten op een slechte review van haar
10 minuten later het jurkje verkocht voor de vraagprijs en zojuist direct op de post gedaan.
Ik heb mevrouw Karen nog wel even gedeblokkeerd zodat ze een melding kreeg van de verkoop 

Stom wijf.
Verkoop loopt bij mij heel goed trouwens. Gisteren voor 135 verkocht, afgelopen twee weken ook nog eens 300. Ik moet wel zeggen dat ik alleen duurdere kleren verkoop. Misschien ligt het daaraan, maar mijn portemonnee is straks mooi gevuld voor Black Friday.
Girl math: Vinted Geld is Gratis Geld