Ja zo fijn! Dit was ook echt een mega leuk stel, echt m’n droom design huis ook gewoon haha is het uur heen en nu ruim 1,5u door spits terug wel waard geweest.
Wat heb je gekocht dan?
Spullen voor de babykamer, origineel meer dan 900€ zonder accessoires, dus heel blij met deze deal.
Vinted? Ik scoor regelmatig nog oude favorieten van bijvoorbeeld Catrice via Vinted bijvoorbeeld. Volgens mij is nagellak uitgesloten van moet nieuw en nooit gebruikt zijn zoals andere make up dat wel is.
@instantramen ik heb soms geluk met French Connection via Vinted. Niet heel onbekend qua merk maar altijd goeie kwaliteit. Maar ook, wat voor stijl precies? Want voor de meer quirky dingen vind ik Culture weer een leuk merk.
Ik ben een soort Vinted guide aan het uitwerken (heb een hele lijst merken in notities). Zal ik dat met je delen als t af is?
ja! leuk
Zou ik die ook mogen als-ie af is? Lijkt me super leuk om ook te hebben om zo nog merken te ontdekken waar ik nog nooit van heb gehoord
Zou je het misschien hier voor iedereen beschikbaar kunnen stellen
Ik ben ook erg benieuwd
@Meow @instantramen yes zal even kijken hoe ik het kan ‘uploaden’ ben dr wel perfectionistisch in en het is een eeuwig uitbreidende lijst, maar super leuk om te kunnen delen straks
Ik ben dat afdingen op spullen die er al voor maar een paar euro op staan ZO zat. Dat kan je zeker niet uitzetten?
Volgens mij niet, kan nergens zo’n optie vinden in settings.
Ik heb gisteren nog een bod van 1,50 voor iets wat ik er voor 2 euro op had staan geaccepteerd haha. Ik ding zelf nooit af, maar vond het niet zo’n punt. Ben eigenlijk wel blij dat ik er vanaf ben, dacht eerst ook ‘wat een onzin’, maar ja geen idee of iemand het ooit nog voor 50 cent meer gaat kopen.
Ups, dpd en Mondial relay, ups kan je helaas niet uitzetten
Nouuuu ik heb 1 pakketje die al 6 dagen geleden is verstuurd en die blijft ergens hangen, terwijl die er normaal altijd snel is (naar zo’n pakketmuur). En 1 pakketje waarvan ik denk verstuur het nou, haha, is een babygym en ben zo benieuwd wat m’n dochter ervan vindt.
Jaa soms gaat het echt snel! Had hier ook iets verzonden en 2 dagen later lag het op het pakket punt (DPD). Jammer dat ze het nog niet opgehaald hebben, maar het gaat wel snel!
dank voor de tip
met zoekterm Paris/Stockholm/Los Angeles atelier kan je veel &other stories kleding nieuw! voor 4/5 euro vinden echt een lifehack
Kan ik ook ergens terugvinden welke afmetingen voor het pakketje dat ik heb gekozen om te verzenden?
Het is al verkocht.
Voor DHL blijkbaar ook onverwacht anders had je dat punt niet kunnen kiezen. Maar wat een rare gang van zaken. Hier zijn meerdere punten waaronder een van DHL gesloten maar daarbij werden de pakketjes overgedragen naar een ander pakketpunt in de buurt. Een briefje op de deur van het oude punt met een verwijzing en klaar.
Ugh de babygym zou in zon locker liggen, locker leeg.🫠
Dan krijgt de verkoper ook het geld terug, is alleen bij duurdere dingen kut omdat de meeste verzenders maar tot een bepaald (laag) bedrag vergoeden
Ik had vorige week precies hetzelfde. Had een prentenboek besteld en kreeg een klein pakketje waarop ook een sticker met “sorteerfout” zat. Heb hem wel meegenomen want moet er foto’s van maken voor vinted. Zat een kobo hoesje in… Vinted heeft nu de fout doorgegeven aan dhl dus ben benieuwd. Wel irritant. Ik ga er ook vanuit dat ik m’n geld krijg, maar hoop dat de verkoopster het ook krijgt.