@Meow @instantramen yes zal even kijken hoe ik het kan ‘uploaden’ ben dr wel perfectionistisch in en het is een eeuwig uitbreidende lijst, maar super leuk om te kunnen delen straks
Ik ben dat afdingen op spullen die er al voor maar een paar euro op staan ZO zat. Dat kan je zeker niet uitzetten?
Volgens mij niet, kan nergens zo’n optie vinden in settings.
Ik heb gisteren nog een bod van 1,50 voor iets wat ik er voor 2 euro op had staan geaccepteerd haha. Ik ding zelf nooit af, maar vond het niet zo’n punt. Ben eigenlijk wel blij dat ik er vanaf ben, dacht eerst ook ‘wat een onzin’, maar ja geen idee of iemand het ooit nog voor 50 cent meer gaat kopen.
Ups, dpd en Mondial relay, ups kan je helaas niet uitzetten
Nouuuu ik heb 1 pakketje die al 6 dagen geleden is verstuurd en die blijft ergens hangen, terwijl die er normaal altijd snel is (naar zo’n pakketmuur). En 1 pakketje waarvan ik denk verstuur het nou, haha, is een babygym en ben zo benieuwd wat m’n dochter ervan vindt.
Jaa soms gaat het echt snel! Had hier ook iets verzonden en 2 dagen later lag het op het pakket punt (DPD). Jammer dat ze het nog niet opgehaald hebben, maar het gaat wel snel!
dank voor de tip
met zoekterm Paris/Stockholm/Los Angeles atelier kan je veel &other stories kleding nieuw! voor 4/5 euro vinden echt een lifehack
Kan ik ook ergens terugvinden welke afmetingen voor het pakketje dat ik heb gekozen om te verzenden?
Het is al verkocht.
Voor DHL blijkbaar ook onverwacht anders had je dat punt niet kunnen kiezen. Maar wat een rare gang van zaken. Hier zijn meerdere punten waaronder een van DHL gesloten maar daarbij werden de pakketjes overgedragen naar een ander pakketpunt in de buurt. Een briefje op de deur van het oude punt met een verwijzing en klaar.
Ugh de babygym zou in zon locker liggen, locker leeg.🫠
Dan krijgt de verkoper ook het geld terug, is alleen bij duurdere dingen kut omdat de meeste verzenders maar tot een bepaald (laag) bedrag vergoeden
Ik had vorige week precies hetzelfde. Had een prentenboek besteld en kreeg een klein pakketje waarop ook een sticker met “sorteerfout” zat. Heb hem wel meegenomen want moet er foto’s van maken voor vinted. Zat een kobo hoesje in… Vinted heeft nu de fout doorgegeven aan dhl dus ben benieuwd. Wel irritant. Ik ga er ook vanuit dat ik m’n geld krijg, maar hoop dat de verkoopster het ook krijgt.
Buhhh. Ik wil iets kopen op Vinted maar diegene is al drie weken niet online geweest. Ze reageert ook niet op biedingen.
iemand wilt nu 3 artikelen in een bundel kopen maar het is overduidelijk een doorverkoper
dat gaan we dus niet doen he
Waarom niet? Jouw uiteindelijke doel is dan toch bereikt? Je spullen verkopen?
Misschien dat de koper weet dat het meer zal opleveren?
Omdat zij er dan winst opmaken bij het doorverkopen. Zou ik ook geen zin in hebben.
Maar die betaald waar jij het voor hebt staan. Als je vind dat er meer op te verdienen valt dan moet je het hoger prijzen. Als ik iets erop zet voor een prijs wil ik dat ervoor hebben en als iemand denkt er meer voor te kunnen krijgen be my guest maar dan ben ik eraf.
ja vind het stom als mensen dingen kopen met als doel weer door te verkopen, verkoop liever voor eigen gebruik. al weet je dat natuurlijk nooit zeker! verzenden heeft al een redelijke milieubelasting en vind het dan extra stom dat het daarna nog een keer verzonden gaat worden.
edit: bovendien, als ik iets naar de kringloop breng is dat ook met het idee dat het door iemand gekocht en gebruikt gaat worden, niet door iemand die het voor het driedubbele online gooit. het is allemaal niet strafbaar maar vooral gewoon stom
Hebben jullie op vinted wel eens gehad dat er een vertraging zit in de tracking informatie? Ik lees op vinted dat er 48h vertraging in kan zitten, maar lijkt me dat als het gescand is dat gewoon zichtbaar is toch?
Ik wacht op de verzending van een pakketje uit Belgie met Mondial Relay, maar de status staat nog steeds op ‘Parcel in preparation at the sender’.