Ik maak zelf alleen foto’s op een hanger, maar ik koop bijna alleen dingen met aanfoto. Dan weet je wat beter hoe het valt. Dus eigenlijk moet ik voortaan zelf ook maar aanfoto’s maken haha.
‘In nette staat. Helaas wel in de fik gevlogen met oud en nieuw’
Wat een treurnis zeg.
Hoe lang is een onveranderde status bij Homerr normaal? Ik heb 6 dagen geleden een pakketje verzonden en het is nog steeds niet onderweg.
Vind het zo kut als je iets duurs koopt en iemand dan vervolgens zegt ik stuur het maandag en ik 5 dagen later nog niks heb gehoord (ondanks berichtje gestuurd), en het verzendlabel niet eens gedownload is. Wil het zo graag , ohja en ze komt wel online maar leest m’n berichten bewust niet.
Ik had iets gekocht via Marktplaats en zou het morgen gaan ophalen. Krijg ik nu een berichtje dat ze een hoger bod heeft gekregen en als ik het nog wil hebben moet ik mijn bod met 10 euro verhogen. Doeiii verkoop maar lekker aan die ander.
Ik vind het zooooo irritant als mensen een fout maken met de maat. Ik koop een broek maat 104 dat is dan bij vinted maat 4-5. Maar de broek is 110 wat bij zara 4-5 is
Sowieso, doe gewoon even een foto van het label erbij, zo onduidelijk wat die maat in de advertentie nou betekent.
Zo aso…
Oh stom is dat ja! Hoe weet je eigenlijk dat het verzendlabel niet gedownload is, kan je dat ergens zien?
Ja dat staat gewoon in het gesprek. Als er staat betaling voltooid en verder niks dan is het verzendlabel nog niet gedownload.
Ja duurt zo lang he. De mijne is sinds 7 november “onderweg”
Er kan misschien een vertraging in zitten bij Vinted. Ik had een paar dagen geleden daar ook een vraag over gesteld, of er vertraging in de tracking informatie kan zitten. Nu bleek het achteraf al even verzonden (en ik kon dat pas 3 dagen later zien).
O wacht ik herlees nu je eerste bericht en toen was het al 5 dagen… hmm, is de koop nu nog wel doorgegaan of automatisch geannuleerd door Vinted?
Ik heb iets voor een hoog bedrag verkocht (€80) via Vinted. Had hoger ingezet omdat ik er vanuit ging dat er ondergeboden zou worden maar was binnen een dag verkocht, heel chill.
Nu ben ik alleen bang dat ik opgelicht ga worden. Lees de laatste tijd zoveel negatieve dingen over Fransen haha😅 Gaat om een merk kledingstuk. Zijn er dingen die ik kan doen om die kans kleiner te maken? Voordat ik straks zonder kleding en geld zit?
Overal foto’s van maken zodat je kan bewijzen dat het niet nep en echt verstuurd is
Ze zei uiteindelijk: “ik stuur het over een tijdje heb geen tijd”. Dus toen zei ik misschien is het handig om al wel alvast het verzendlabel te downloaden anders wordt het snel geannuleerd.
En toen had ze ‘m opeens dezelfde dag nog verzonden lol.
Ah gelukkig, nou hopelijk ontvang je het snel!
kuttttt heb per ongeluk verkeerde product verzonden naar Frankrijk
dus duurt ook lang voor ik het product terug zou hebben
het product dat nu onderweg is naar frankrijk was ook al verkocht aan iemand anders
weet even niet hoe ik dit snel en netjes kan oplossen
ik HAAT mezelf nu haha misschien is dit m’n teken om met Vinted te stoppen word er zo nerveus van
Ik heb dit ook een keer gehad (iemand uit Frankrijk had mij het verkeerde product gestuurd). Zij heeft toen voor mij en de andere koper verzendkosten betaald zodat we het naar elkaar konden opsturen. Waren wel redelijk dure producten dus ze was niet gelijk al haar winst kwijt.
kun je via Vinted dit makkelijk regelen of moet je het handmatig overmaken?
Nee was wel buiten vinted om. Wij stuurden haar de track&trace, die deelde zij weer met de ander en maakte de verzendkosten over. Ook wel op basis van vertrouwen maar gelukkig goedgekomen.