Oh stom is dat ja! Hoe weet je eigenlijk dat het verzendlabel niet gedownload is, kan je dat ergens zien?
Ja dat staat gewoon in het gesprek. Als er staat betaling voltooid en verder niks dan is het verzendlabel nog niet gedownload.
Ja duurt zo lang he. De mijne is sinds 7 november āonderwegā
Er kan misschien een vertraging in zitten bij Vinted. Ik had een paar dagen geleden daar ook een vraag over gesteld, of er vertraging in de tracking informatie kan zitten. Nu bleek het achteraf al even verzonden (en ik kon dat pas 3 dagen later zien).
O wacht ik herlees nu je eerste bericht en toen was het al 5 dagen⦠hmm, is de koop nu nog wel doorgegaan of automatisch geannuleerd door Vinted?
Ik heb iets voor een hoog bedrag verkocht (ā¬80) via Vinted. Had hoger ingezet omdat ik er vanuit ging dat er ondergeboden zou worden maar was binnen een dag verkocht, heel chill.
Nu ben ik alleen bang dat ik opgelicht ga worden. Lees de laatste tijd zoveel negatieve dingen over Fransen hahaš Gaat om een merk kledingstuk. Zijn er dingen die ik kan doen om die kans kleiner te maken? Voordat ik straks zonder kleding en geld zit?
Overal fotoās van maken zodat je kan bewijzen dat het niet nep en echt verstuurd is
Ze zei uiteindelijk: āik stuur het over een tijdje heb geen tijdā. Dus toen zei ik misschien is het handig om al wel alvast het verzendlabel te downloaden anders wordt het snel geannuleerd.
En toen had ze ām opeens dezelfde dag nog verzonden lol.
Ah gelukkig, nou hopelijk ontvang je het snel!
kuttttt heb per ongeluk verkeerde product verzonden naar Frankrijk
dus duurt ook lang voor ik het product terug zou hebben
het product dat nu onderweg is naar frankrijk was ook al verkocht aan iemand anders
weet even niet hoe ik dit snel en netjes kan oplossen
ik HAAT mezelf nu haha misschien is dit mān teken om met Vinted te stoppen word er zo nerveus van
Ik heb dit ook een keer gehad (iemand uit Frankrijk had mij het verkeerde product gestuurd). Zij heeft toen voor mij en de andere koper verzendkosten betaald zodat we het naar elkaar konden opsturen. Waren wel redelijk dure producten dus ze was niet gelijk al haar winst kwijt.
kun je via Vinted dit makkelijk regelen of moet je het handmatig overmaken?
Nee was wel buiten vinted om. Wij stuurden haar de track&trace, die deelde zij weer met de ander en maakte de verzendkosten over. Ook wel op basis van vertrouwen maar gelukkig goedgekomen.
Het moet ook via Vinted kunnen, ik heb het momenteel namelijk ook (verkoper had mij een verkeerd item opgestuurd ) en toen ik dat aangaf heeft ze voor mij, binnen vinted, meteen een verzendlabel gekocht dat ik kon downloaden om het terug te sturen. Hij kwam gewoon meteen in ons gesprek te staan en er wordt ook in Vinted bijgehouden hoe ver de verzending is. Misschien kan dat alleen nadat de koper heeft aangegeven āik heb een probleemā.
Alsnog heel erg irritant, want ik moest ook printen en heb geen printer en het is een cadeau (persoon had dit specifiek gevraagd en het is nergens anders te koop) dus ik hoop dat het nog op tijd terug komt.
Ik had trouwens ook geen keus, het was terugsturen of het item houden en er ook gewoon voor betalen (het was echt een monsterlijk lelijk t-shirt trouwens dus dat was sowieso geen optie ).
Als verkoper is het ook mogelijk om te zeggen dat de persoon het mag houden en er niet voor hoeft te betalen, maar als koper heb je geen poot om op te staan. Het kan zelfs dat je het dan op eigen kosten terug moet sturen als de verkoper je geen andere optie geeft (ook wel eens gehad)
Iemand vraagt of ik iets wil reserveren, ik doe dat en daarna koopt iemand anders het die toevallig precies dezelfde bundel een uur daarvoor heeft gemaakt. Heel raar dat diegene dat dan kan kopen terwijl het gereserveerd staat.
En iemand koopt een romper, kiest voor Homerr en vraagt daarna of ik het morgen kan versturen zonder het mee kan op vakantie. 1. Ik ben toch geen webshop, 2. Succes met Homerr en hun verzendtijden.
het is overigens door mān vader verstuurd dus wil ook niet boos op hem worden hahaha, was juist zo lief dat hij me wilde helpen š„¹
@LaPetiteRobeNoire ugh ja klinkt echt vervelend, nu wel benieuwd hoe lelijk het t shirt was.
ik denk dat ik aanbied buiten Vinted om het juiste product alsnog naar Frankrijk te sturen (die heb ik nog wel), en de Nederlandse die het boek had gekocht (maar nu onderweg is naar Frankrijkā¦) aan te bieden de bestelling te annuleren en mocht het boek weer bij mij komen die ook kosteloos naar haar te sturen
Heel nette oplossing
op marktplaats krijg je er een stuk meer voor, vinted is wel makkelijker, dus soms als ik iets via marktplaats verkoop vraag ik mensen of ze evt. via vinted fijner vinden en dan upload ik m daar snel even.
wil ook nog eens langs een tweedehands boekwinkel gaan, bijv. de Slegte, maar geen wat je daar voor bedragen kan krijgen. bij die hier in de stad krijg je wel meteen je geld.
Ik kreeg net melding dat ik mān pakketje heb opgehaald (dpd) maar heel gek want hij kwam pas vandaag aan, had nog geen bericht gehad dat ie ook Ć©cht is aangekomen, en ben dr niet geweest. Dpd zelf zegt ook dat ie nog niet bezorgd is, maar nu moet ik dus op āniet alles okĆ©ā klikken omdat ik anders automatisch akkoord/tevreden ben. Gedoe gedoe
Vinted; Nieuw met prijskaartje in de beschrijving en in het berichtje āhet is amper gedragenā Wat is het dan?!