Het moet ook via Vinted kunnen, ik heb het momenteel namelijk ook (verkoper had mij een verkeerd item opgestuurd ) en toen ik dat aangaf heeft ze voor mij, binnen vinted, meteen een verzendlabel gekocht dat ik kon downloaden om het terug te sturen. Hij kwam gewoon meteen in ons gesprek te staan en er wordt ook in Vinted bijgehouden hoe ver de verzending is. Misschien kan dat alleen nadat de koper heeft aangegeven āik heb een probleemā.
Alsnog heel erg irritant, want ik moest ook printen en heb geen printer en het is een cadeau (persoon had dit specifiek gevraagd en het is nergens anders te koop) dus ik hoop dat het nog op tijd terug komt.
Ik had trouwens ook geen keus, het was terugsturen of het item houden en er ook gewoon voor betalen (het was echt een monsterlijk lelijk t-shirt trouwens dus dat was sowieso geen optie ).
Als verkoper is het ook mogelijk om te zeggen dat de persoon het mag houden en er niet voor hoeft te betalen, maar als koper heb je geen poot om op te staan. Het kan zelfs dat je het dan op eigen kosten terug moet sturen als de verkoper je geen andere optie geeft (ook wel eens gehad)