Oh da’s een goeie! Thanks
Ik had een maand geleden een trui gekocht, maar die werd niet geleverd door de vervoerder. Dan heb je op een gegeven moment 2 dagen om aan te geven dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Heb ik gedaan, kreeg direct een melding dat ze aan Vinted-kant langer nodig hadden om het te verwerken. Kreeg ik ineens een melding na een dag ofzo mijn bestelling was afgerond en of ik feedback wil geven? Melding gemaakt bij Vinted en krijg als reactie dat ik dat binnen die 2 dagen had moeten melden. Dat had ik dus gedaan en hebben zij gewoon genegeerd lijkt ook alsof ik nergens nog kan aangeven dat ik het er niet mee eens ben en m’n geld terug wil
Volgens mij kan je Vinted ook bereiken via vintedapenstaartvintedpuntnl want dit is niet echt ok en dan met screenshots komen.
Trouwens het artikel wat ik wil hebben en had bericht van: als de koop niet doorgaat wil ik het wel hebben. Nee hoor, weer voor x dagen gereserveerd ingezet. Heb er nu al geen zin meer in ongeacht hoe lang ik het al zocht.
Ik zou het eerst melden aan de verkoopster in de chat maar ook daarna in een review. Straks is iemand wel allergisch en of extra gevoelig voor geuren.
Qua geur uit kleding: geurzakjes - zelf ooit eens gekregen via een secret santa eens. Mocht dat ook niks verhelpen en het volgens het waslabel mag naar de stomerij gebracht wat uiteindelijk altijd geholpen heeft als laatste redmiddel.
meid, je draaft een beetje door, het enige advies dat ik kan geven is om van je computer te gaan en te gaan bewegen ofzo (desnoods die trui op de hand wassen). Er staat hier een heel hoofdstuk over iets kleins.
Wat
Ik heb dit ook met een leren jasje gehad, de verkoopster reageerde super kattig over de geur en 2> maanden later ruikt het nog steeds. Ik heb enigzins spijt. Doe gewoon wat goed voelt, en als je je er echt aan stoort gewoon doorgeven!
Ik had ook een x dat er allemaal lange blonde haren op zaten. Gewoon gemeld, en ze was blij met de feedback.
En was die trui dan maar, ga je toch (ooit) eens moeten doen denk ik?
Iemand vraagt mij op Vinted om een echtheid certificaat van een Nunoo tas die ik er voor 40 euro op heb gezet
Je kunt merinowol prima op de hand wassen met wolwasmiddel. Je schijnt het zelfs prima in de wasmachine te kunnen wassen maar dat doe ik zelf niet.
@Pantalones ik was echt alle wol van mij, kind en vriend regelmatig en er gaat echt nooit iets mis. Gewoon op het wolprogramma op koud (echt koud dus, geen 30 graden ofzo), wolwasmiddel erbij en als het echt zo stinkt zou ik een middel dat luchtjes verwijdert erbij doen (ik heb altijd een van ICA, werkt top). Sowieso was ik alles wat ik van Vinted koop, wol of niet.
Maar als je het koud op het wolprogramma wast met wolwasmiddel kan er echt niks mis gaan! Je kunt de trui ook nog in een waszakje doen voor extra zekerheid. Zou ik gewoon direct doen ipv luchten en je ergeren.
Nunoo is geen designermerk? Ik heb geen certificaat en ook geen bon want online
Wil best meer foto’s sturen hoor maar een certificaat bestaat denk ik niet eens voor een tas van 100 eu
Ik wil dus een trui van iemand kopen op vinted, alleen diegene is al 8 weken niet online geweest, reageert niet op mijn bod van 5 weken geleden, en heb afgelopen vrijdag nog een berichtje gedaan. Heb geen zin om lang te moeten wachten om mijn geld weer terug te krijgen van Vinted. Buh, irritant.
Valt wel mee hoor, ik had laatst een koop geannuleerd en binnen een week mijn geld terug
Aankoop bewijs of bon? Er gaan echt veel (lelijke) namaak rond dus ik snap het wel.
Ik zou hem eventueel in een bak azijn leggen om de geur te neutraliseren en daarna dus met de hand wassen. Ik vind het beetje een risico van Vinted kopen en zou dat niet linken aan een slechte review. Zou ik persoonlijk wel kinderachtig vinden en het zijn maar wat haren
Ik had in de zomer mijn Samsoe Lucca winter(dons)jas op Vinted gezet voor 60 euro en hij wilde maar niet verkopen. Gister opnieuw geupload met nieuwe aanfoto’s voor 80 euro en nu verkocht.
Ik heb nu voor t eerst gedoe met iets via vinted. Had t verkocht, koper zegt dat er iets stuk is. Ik geloofde er niks van maar heb het maar terug laten retourneren (op haar kosten). Nu heb ik het opgehaald, zat het wel in dezelfde doos maar niet netjes ingepakt, hetgene wat ze zegt dat kapot is, is niet kapot en er is nu wel iets anders kapot. Heb op niet oke geklikt en net fotos naar vinted gestuurd, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik heb schoenen gekocht (sleehakken) via Vinted. De verkoper had maar 1 afbeelding en zo zagen de schoenen er goed uit. De status was heel goed. Verkoper gaf aan weinig gedragen te hebben. Nu heb ik ze binnen. Zijn meer gedragen dan gezegd en zitten er in de zool een soort gaten in. Alsof er met een breinaald een paar keer is in geprikt. Dit zie je niet als ik ze aan heb. Verder is de achterkant ook geschaafd. Kortom: eigenlijk niet netjes en zoals beschreven. Ik zou zelf de status Gebruikt hebben gepakt. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik heb ze best goedkoop gekocht dus vind mezelf ook misschien een gier als ik er wat van zeg. Verder ga ik uit van één foto en had ik misschien eerst meer foto’s kunnen vragen. Aan de andere kant heb ik ze wel gekocht op basis van de info en die ene foto. Er is ook in de advertentie met geen woord gerept over die gaten enz. Ik dacht nog: misschien dor het vervoeren heeft de sluiting die om je enkel gaat misschien er in geprikt met vervoeren maar achteraf kan dat ook niet. Ze had ze vast gemaakt en super stevig ingepakt.
Wat zouden jullie doen?
Melden sowieso. Die gaten zijn niet gemeld en dat hoort wel bij gebruikerssporen. Bizar eigenlijk.