Ik ben nog heel nieuw bij vinted dus even een hele stomme vraag, plakken jullie als je het verzendlabel er zelf op moet plakken het helemaal vast met tape? Dus ook over de streepjescode? Of alleen aan de randen?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je geen tape over de streepjescode moet doen maar ben bang dat hij straks dan niet goed te scannen is als de inkt uitloopt door de regen oid.
Ik plakte vroeger daarom ook tape over de barcode, nooit problemen mee gehad. Doe het tegenwoordig nooit meer en dat gaat ook goed haha. Dus als je een beetje strak plakt gaat allebei prima denk ik.
Alleen randjes.
Ik plak tape over de onderste stukje van de barcode zodat de code daaronder altijd goed leesbaar blijft en de barcode daarboven goed scanbaar.
Bedankt voor de tips. Durf het dan toch niet zo goed via Vinted.
En wat is fb marketplace toch vol oplichters… binnen 10 seconden al iemand die via eBay wilt betalen
Ik ook. Soms rapporteer ik het zelfs
Niet normaal wat mensen voor kapotte/beschadigde donsje kinderkleding vragen en dan nog status heel goed neerzetten. Of van die kleding die mega pilt.
Ik zat eraan te denken om mijn Isabel Marant Beth sneakers te verkopen, dus ik ging even kijken wat die nog opleveren en toen zag ik dit voor €50 erop staan. Zelfs meerdere keren gefavoriet.
Plottwist. Het pakketje is kwijtgeraakt.
Zou eerder iets als Vestaire Collective proberen daarvoor maar eBay zou ik op zich ook nog wel vertrouwen ivm PayPal.
Ik plak trouwens wel tape over de barcode heen juist ivm waterschade te voorkomen en dat het niet halverwege scheurt in een sorteermachine of iets @de_kluizenaar
Welk Garmin horloge wil je verkopen? wellicht niet helemaal het juiste topic maar ik zoek er een!
Heb oorbellen gekocht en ik kreeg maar geen bericht dat ze het had verzonden. Bij navraag zei ze dat ze het al had verzonden maar er nog geen track en trace code was. Nu na 2 dagen nog niets. Ik geloof er geen reet van. Zal ik nog wachten of hem annuleren?
Heb ik ook een keer gehad, ik vond het ook supervaag. De verkoopster gaf aan dat het pakketpunt storing had maar ik heb het pakketje toen wel gewoon binnen gekregen een paar dagen later.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nog een Garmin Vivoactive 4s (wit) liggen die ik niet meer gebruik en wel wil verkopen
Ik zou wachten, als ze niet komen kun je dat alsnog aangeven en na x aantal dagen niet versturen wordt hij automatisch geannuleerd.
weg want ik denk dat je me zo via MP zou kunnen vinden oid - maar hij is nog te koop stuur maar een PM bij interesse
Is dit uit NL of uit een ander land? In het geval van dat laatste kan het zeker wel omdat het vaak wordt overgedragen tussen verschillende vervoerders en de tracking pas actief wordt bij de vervoerder die zal leveren.
Uit Nederland
Oh haha ja idd een goeie naam! Maar die is iets te groots/duur voor wat ik zoek. Thanks en succes met verkopen!
Welke maat heb je? Als ze er beter uitzien dan deze, heb ik wel interesse!