Had je het label vlak ervoor aangemaakt? Ik heb wel eens met een retourpakket bij dhl gestaan en dan had ik vlak voor vertrek thuis het label aangemaakt bij dhl en was die tijd er tussen dus te kort. Ben toen eerst andere boodschappen gaan doen en toen terug gekomen en toen deed hij het wel (1-2 uur later ofzo)
Maat 41 (ik heb normaal 40). Zal het linkje wel delen als ik ze op Vinted zet. Moet er nog even psychisch afscheid van nemen.
Precies mijn maat! Haha. Ik zie het linkje wel verschijnen, ooit
Ik heb dus een jas verkocht via Vinted en volgens de track&trace is het opgehaald door de koper maar zij zegt dat het pakket niet op het pakketpunt was en heeft nu een probleem gemeld. Iemand dit wel eens meegemaakt? Ik weet dat ik waarschijnlijk wel het vergoede bedrag krijg als zij gelijk krijgt (?) maar dat is sowieso veel minder dan waarvoor ik de jas heb verkocht. Vraag me af hoe ze dit checken, ik neem aan via de verzender en bij het pakketpunt maar lijkt me dat zij wel gelijk krijgt ondanks dat de track&trace dus zegt dat zij (echt haar naam ook) het heeft opgehaald?
Wat ik wel eens (nee 2x al) heb gehad is dat Vinted zegt: Je pakket ligt op locatie A. Maar als je dan de T&T op de site van de vervoerder kijkt, blijkt het op locatie B te liggen.
Dus vraag of ze ook de afleverlocatie via de site van de vervoerder wil checken.
Thanks! Goed om ff te checken sowieso. Ik heb dus echt al mail gehad dat het door haar naam op pakketpunt X is opgehaald en volgens de tracking was het ook echt op het goede punt afgeleverd (en opgehaald)
Ik wacht sws wel af wat Vinted zegt maar vind het zo vreemd lijkt gewoon alsof ze liegt
Er is sws echt veel gezeik met vinted de laatste tijd. Ik had ook een pakket dat ik kon ophalen, ik erheen, was het niet zo. Die meid geloofde mij ook niet Zij redelijk zuur doen tegen mij terwijl ik dacht hallo dit wordt wss m’n bday jurk waarin ik ziek wil shinen dus ik baal ook mokerhard ja.
Nee klopt, dit verhaal was meer inhakend op het ‘ik geloof het niet’ aspect. Maar dit had ik wel nog bij een ander pakket. Die was eerst op een andere plek bezorgd, best uit de slinger. Kon ik niet ophalen. Daarna stond er dat het opgehaald was. Gelukkig was het later alsnog naar het originele ophaalpunt verzonden.
Ik zie nu al dagen iets op Vinted steeds verlengd worden met gereserveerd voor x dagen maar ik wil het ook kopen, is het aso om te vragen hoe vaak het nog op de gereserveerd gaat staan?
Mimimiiii ik had een tv gevonden voor een klein prijsje en ik mocht hem vandaag op komen halen maar nu woont ze in Amsterdam terwijl er Utrecht bij de advertentie stond
Misschien gewoon een berichtje sturen dat je ook geïnteresseerd bent en mocht het vrijkomen ze jou even een bericht stuurt? Heb je ook nog kans dat ze het gelijk aan je wil verkopen
Oh da’s een goeie! Thanks
Ik had een maand geleden een trui gekocht, maar die werd niet geleverd door de vervoerder. Dan heb je op een gegeven moment 2 dagen om aan te geven dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Heb ik gedaan, kreeg direct een melding dat ze aan Vinted-kant langer nodig hadden om het te verwerken. Kreeg ik ineens een melding na een dag ofzo mijn bestelling was afgerond en of ik feedback wil geven? Melding gemaakt bij Vinted en krijg als reactie dat ik dat binnen die 2 dagen had moeten melden. Dat had ik dus gedaan en hebben zij gewoon genegeerd lijkt ook alsof ik nergens nog kan aangeven dat ik het er niet mee eens ben en m’n geld terug wil
Volgens mij kan je Vinted ook bereiken via vintedapenstaartvintedpuntnl want dit is niet echt ok en dan met screenshots komen.
Trouwens het artikel wat ik wil hebben en had bericht van: als de koop niet doorgaat wil ik het wel hebben. Nee hoor, weer voor x dagen gereserveerd ingezet. Heb er nu al geen zin meer in ongeacht hoe lang ik het al zocht.
Ik zou het eerst melden aan de verkoopster in de chat maar ook daarna in een review. Straks is iemand wel allergisch en of extra gevoelig voor geuren.
Qua geur uit kleding: geurzakjes - zelf ooit eens gekregen via een secret santa eens. Mocht dat ook niks verhelpen en het volgens het waslabel mag naar de stomerij gebracht wat uiteindelijk altijd geholpen heeft als laatste redmiddel.
meid, je draaft een beetje door, het enige advies dat ik kan geven is om van je computer te gaan en te gaan bewegen ofzo (desnoods die trui op de hand wassen). Er staat hier een heel hoofdstuk over iets kleins.
Wat
Ik heb dit ook met een leren jasje gehad, de verkoopster reageerde super kattig over de geur en 2> maanden later ruikt het nog steeds. Ik heb enigzins spijt. Doe gewoon wat goed voelt, en als je je er echt aan stoort gewoon doorgeven!
Ik had ook een x dat er allemaal lange blonde haren op zaten. Gewoon gemeld, en ze was blij met de feedback.
En was die trui dan maar, ga je toch (ooit) eens moeten doen denk ik?
Iemand vraagt mij op Vinted om een echtheid certificaat van een Nunoo tas die ik er voor 40 euro op heb gezet