Melden sowieso. Die gaten zijn niet gemeld en dat hoort wel bij gebruikerssporen. Bizar eigenlijk.
Ja bizar is misschien het juiste woord. Ik vraag me gewoon af hoe je die gaten er in krijgt. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in een doos met andere schoenen hebben gelegen/vervoering door verhuizing oid. Maar fijn dat mijn gevoel voor melden wel juist is. Ik ben best reëel en weet dat de meeste dingen niet nieuw zijn, maar dit vind ik toch anders. Iig bedankt voor je snelle reactie!
Tuurlijk. Geen probleem. Zit al een tijdje in de Vinted-loophole en heb hele goede ervaringen maar ook oplichtingspraktijken, kwijt geraakte paketten en liegende kopers gehad. Dus achja, weet inmiddels dat het mega irritant is als iets niet is wat je had verwacht.
Iemand ervaring met een koper die het pakket maar niet ophaalt? Zo irritant dit
Jaa, dan wordt het pakket uiteindelijk naar je teruggestuurdâŠ
Ja, koper haalde het pakket niet op, het pakket kwam niet meer terug naar mij en ik was mijn kledingstuk kwijt + ik kreeg het geld niet.
Na een aantal weken en heel veel klagen uiteindelijk het geld wel gekregen maar het pakket nooit meer gezien
Ik zou dit heel petty bij Vinted zelf rapporteren.
Ik ben echt een Karin misschien maar ik geef zo iemand 1 ster met een review waarin ik uitleg dat diegene slechte kwaliteit levert/niet als omschreven. Ik koop ook geen dure items dus heb ook geen zin in terugsturen enzo. Nog nooit een reactie of excuus op gehad ook van dit soort mensen dus dat zegt wel genoeg denk ik dan
@pastelzwart hoezo doen ze daar niks mee? Is toch aantoonbaar nepartikelen verkopen?
Sommige verkopers hebben zoân bijzonder idee van ânieuw zonder prijskaartjeâ, ik zag er net een die in de omschrijving had gezet âalleen binnenshuis gedragenâ. Ja, zo ken ik er nog wel een paar
Maar dat komt ook omdat er geen goed alternatief is. Want de volgende omschrijving zegt dat er gebruikerssporen zijn en die heb ik vaak niet.
Zo moeilijk is het toch niet, gedragen is gedragen, niet gedragen is nieuw. En als je het gewassen hebt, is het ook niet meer nieuw, ook al is de staat heel goed. Je kunt gewoon in de tekst zetten dat er geen gebruikssporen zijn.
Ik kijk hierdoor eigenlijk ook nauwelijks naar de aangegeven staat (behalve als het nieuw met prijskaartje is) want mensen interpreteren dit zo anders. Je kunt beter gewoon goed naar de fotoâs kijken (en eventueel vragen stellen).
Ik heb het ook wel eens andersom gehad, dat er stond âveel gedragenâ en dat het er vrijwel als nieuw uit zag, maar meestal is het helaas andersom.
Edit: Ik zag er laatst trouwens een met de staat ânieuw zonder prijskaartjeâ en een van de fotoâs was een vakantiefoto waarin ze het kledingstuk aan had
Ja dit zie ik zo vaak, een aan-foto op locatie en dan met droge ogen beweren dat het nieuw is.
@JustinBieber ik ben het niet helemaal met je eens, gedragen zonder gebruikssporen is nog altijd niet ânieuwâ. Ik zet dingen die nog zo goed als nieuw zijn in de categorie âheel goedâ waar ze wat mij betreft ook horen.
Edit: bij mij (instellingen staan op Engels) staat er trouwens pas bij Goed âmay show signs of wearâ, bij Heel goed staat alleen âmay have slight imperfections, but still looks greatâ
Ik erger me echt aan mensen die 826382 merken in de advertentie zetten waardoor je ze telkens tegen komt als je zoekt op een bepaald merk.
Tegenwoordig rapporteer ik deze advertenties altijd onder misleidend merk. Vinted doet hier wel wat aan want ik krijg altijd een terugkoppeling dat ze de verkoper hebben aangesproken.
Is ook niet wat ik vind. Alleen vind ik de omschrijving daarna ook niet altijd passend want die oppert dat er slijtage is. Ik gebruik overigens nooit nieuw zonder prijskaartje tenzij ik t eenmalig aan heb gehad. Maar vind de omschrijvingen misleidend dus begrijp wel waarom het daar soms misgaat.
Ik wil diegene die tipte - kan het niet meer terugvinden - om zoektermen als â Paris/Stockholm/Los Angeles atelierâ te gebruiken bedanken. Echt top tip! Heb nu een (hopelijk in het echt ook haha) mooie trui voor 8 euro gekocht.
Ja want dan staat er ook bij: upload fotoâs en beschrijving van de gebreken.
Eh. Er zijn geen gebreken âŠ
Mist een soort categorie tussen ofzo
Maar er staat toch âmay have slight inperfectionsâ niet âhas slight imperfectionsâ. Het kan, maar hoeft niet. Als er niks mis mee is kun je dat toch in de omschrijving zetten?
nou zeg, dat is ook raar, in het Engels is het dit
Ik koop veel van Poolse verkopers en dit is een van mijn grootste ergernissen, maar misschien staat het er in het Pools ook wel anders. Wat slecht vertaald zeg.
Ik ook! Wel van iemand die dus nergens op reageert en al 8 weken offline is, dus fingers crossed haha.