Kneusje is wel toepasselijk voor deze.
Wat staat er bij als omschrijving? Vast iets als:
āHeeft een gaatje, niet geprobeerd te repareren maar misschien lukt dat jou wel. Anders nog leuk voor de opvangā
Haha ik heb hem gevonden, er staat āIdeaal voor iemand die de knieĆ«n kan reparerenā. Ja echt ideaal zeg
Het is toch ook ongelofelijk dat iemand voor ā¬1,50 de moeite gedaan heeft fotos te maken en te uploaden in een advertentie en dan ook nog eens bereid is het in te pakken en naar een pakketpunt te brengen?
Gooi het in een textielbak joh, dan kan het gerecycled worden
Weet iemand wat er mis gaat als er
Geen koop knop komt na een bundel gemaakt te hebben?
De verkoper moet dan volgens mij een formaat kiezen van het pakket. Staat dat er ook niet (ben jij de koper?)
Ik ben de verkoper en heb idd een grootte gekozen
Oh wat een eye opener⦠ik zet dus heel vaak, eigenlijk bijna altijd, āgoedā bij dingen die eigenlijk nog heel prima (geen zichtbare imperfecties) zijn uit een soort bescheidenheid/angst voor gedoe, maar begin me te realiseren dat ik mezelf daarmee in de voet schiet omdat mensen daar niet op filteren of denken dat er dan wat mis mee isā¦.
Maar nu wilde ik het aanpassen en dat mag niet van Vinted?! Dan moet ik het eraf halen en opnieuw uploaden? Men, dat tikt nogal aan met 100+ itemsā¦
En dan meteen nog een ergernis: waarom kan ik mijn kast niet gewoon sorteren op bv maat, zodat mensen gericht door mijn feed scrollen? Nu staat kinderkleding en dameskleding en maten door elkaar en dat nodigt niet echt uit om verder te kijkenā¦
Ook mijn ergernis. Mensen die een bundel willen kopen. Jij selecteer dan het formaat van verpakking en hoor je niks meer⦠je wou het toch?
Hetzelfde heb ik met mensen die een bod doen, ik het accepteer en dan niet kopen. Maar dat is nou eenmaal zo, heb het geaccepteerd. Ik denk dat je het kunt vergelijken met je online winkelmandje volgooien en je dan bij het betalen toch bedenken.
Als ik bij iemand kijk staan vaak wel dezelfde maat als het artikel wat ik bekijk bovenaan. Ik dacht eigenlijk altijd dat vinted de indeling van een kast laat zien ahv je zoekresultaten
Ja dat is volgens mij zo. Hetgeen waar je op zoekt, bijv. Dameskleding maat M komt dan allemaal bovenaan te staan als je door diegene zijn kast kijkt, ookal is het niet op deze volgorde geupload
Ik heb eigenlijk nog nooit op staat gezocht, ik schat zelf wel in adhv de fotoās wat de staat van het product is.
Is het ook mogelijk om de meldingen dat iemand een van mijn items als favoriet heeft gemarkeerd uit te zetten?
Ik heb bij notificaties de optie āFavoriete artikelenā al uit staan maar dat helpt niet.
Ja dat kun je uitzetten bij notificaties!
Zou iig wel moeten werken zo
Ik ben zo iemand geweest. Maar in dit geval reageerde de verkoper al 1,5 week niet op mijn aanbod en had ik in de tussentijd al bij iemand anders soortgelijk artikel gekocht.
Oh maar dan vind ik het heel anders! Ik heb het over mensen wiens bod ik direct accepteer, ik schrijf meestal zelfs nog iets als ābedankt voor je bodā oid en dan reageren ze gewoon nooit meer.
Wat ook mag natuurlijk, ze zijn me niks verplicht, maar beetje irritant is het wel.
Zeker als ze ook nog eens heel veel vragen stellen (afmetingen, materiaal, ā¦) en dan niks meer laten weten. Zeg dan tenminste nog iets als sorry ik ga het toch niet doen i.p.v. gewoon niks meer. Zo irritant.
Ik heb een bordspel besteld op Vinted via dhl, maar het is sinds het inleveren en meenemen van het pakketpunt niet meer verschoven in de track and trace. Iemand enig idee wat er gebeurd als het nooit geleverd wordt? Ik moet nog 7 dagen wachten staat er, en de verkoper kan ook niks doen. En als het vermist is, krijgen we dan allebei ons geld terug?