Als je er geen probleem van wil maken zou ik gewoon een persoonlijk berichtje sturen om het toch even te melden. Zou dan gewoon geen recensie geven.
Nee, dat is het item niet waard en het kan prima nog een ronde mee.
Dan lijkt een persoonlijk bericht mij ook het beste. Bedankt voor het meedenken.
Vinted staat echt stil. Als je er iets op zet wordt het korte tijd een aantal keren bekeken en als favoriet genoteerd en dan blijft het stil, was eerder niet zo. Ze verplichten je eigenlijk om te boosten. Balen!
Dat viel mij ook op. Maar het is nu weer bijna salaristijd en ineens had ik gisteren 4 verkopen. Houd hoop.
Tja , misschien maar bij mij nog geen beweging helaas . Wacht nog even af anders toch maar boosten
Nou ik heb laatst voor het eerst een artikel geboost en dat leverde niets op…
Ja, die kans loop je ook, dan kost het je alleen maar geld. Ik heb een keer of 5 geboost, 1 keer hielp het ook niet. Het boosten is trouwens ook nog duurder geworden en je moet nu kiezen of je het alleen voor Nederland wil of internationaal. Ik vraag me ook af of vinted te groot is geworden, komen steeds meer landen bij volgens mij en dat het daarom heel lang duurt voordat jouw artikelen weer voorbij komen
Even een update: ben niet opgelicht, yay!
Het wordt hoogtijd dat we kunnen filteren op landen.
-post verwijderd-
Verkeerde topic.
Ik was iets vergeten op te halen en de verkoper flipte hem helemaal de pan uit toen heb ik verzonnen dat ik geen meldingen had gekregen dat het pakje er al was en dat ik er mee bezig was met vinted.
En nu mag ik het opnieuw kopen als ze het weer ontvangen heeft
Ik heb via mp een Kallax kast gekocht. Althans, dacht ik. Ze hadden de afmetingen erbij (overgenomen van IKEA), en de beschrijving was kallax etc. Ook naast eigen afbeeldingen dje afmeting afbeelding van IKEA.
Nu zijn we bezig met de “kasten muur” bij elkaar zetten en hebben ook een nieuwe kallax, en die maten zijn totaaaal anders. Scheelt zo’n 7cm.
Dus ik die vrouw bericht sturen dat dit geen Kallax is, en dat dus ook de advertentie tekst niet klopt…
Maar goed, ze blijftvoet bij stuk houden dat het wel een IKEA kallax is (hij voelt ook heel anders, en er zitten stickertjes met ABC op, dat doet IKEA noooit ).
Het oude model (Expedit) heeft ook niet deze afmeting.
M’n man zegt: nou ik ga ‘m wel brengen , weet waar ze wonen
…
Maar wat ouden jullie doen? Toch nog een keer aangeven dat het geen IKEA is?
Is toch 40€
Melden bij MP sowieso want ze adverteert vals. Maar veder wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid om te bekijken als je iets meeneemt toch?
Ja zeker… maar hij ziet er exact uit als een kallax
En gewoon nooit bedacht om het dan ter plekke eerst na te meten
Wil ze m ook niet terugnemen als je deze foto stuurt?
Nee het is echt een kallax zegt ze
Edit; ik heb dus idd deze foto en foto’s met meetlint gestuurd.
Mocht je deze foto herkennen, hoi, ik kom graag de kast terugbrengen
Rapporteren! Als iemand zegt het is Kallax en het heeft ook specifieke afmetingen, dan vertrouw ik er op dat diegene het heeft opgemeten. Dan ga ik niet daar in iemand zijn huis nog eens alles staan nameten. Dus als ze niet wil terugnemen zou ik toch marktplaats inschakelen
Ah ja ik snap wel dat dit je niet opgevallen is. Is echt een subtiel verschil ja. Kan het niet een oude dan wel nieuwere versie van Kallax zijn? Of een Expedit? Nou anyways… gewoon melden bij MP als ze weigert hem terug te nemen van je.