-post verwijderd-
Verkeerde topic.
-post verwijderd-
Verkeerde topic.
Ik was iets vergeten op te halen en de verkoper flipte hem helemaal de pan uit toen heb ik verzonnen dat ik geen meldingen had gekregen dat het pakje er al was en dat ik er mee bezig was met vinted.
En nu mag ik het opnieuw kopen als ze het weer ontvangen heeft
Ik heb via mp een Kallax kast gekocht. Althans, dacht ik. Ze hadden de afmetingen erbij (overgenomen van IKEA), en de beschrijving was kallax etc. Ook naast eigen afbeeldingen dje afmeting afbeelding van IKEA.
Nu zijn we bezig met de “kasten muur” bij elkaar zetten en hebben ook een nieuwe kallax, en die maten zijn totaaaal anders. Scheelt zo’n 7cm.
Dus ik die vrouw bericht sturen dat dit geen Kallax is, en dat dus ook de advertentie tekst niet klopt…
Maar goed, ze blijftvoet bij stuk houden dat het wel een IKEA kallax is (hij voelt ook heel anders, en er zitten stickertjes met ABC op, dat doet IKEA noooit ).
Het oude model (Expedit) heeft ook niet deze afmeting.
M’n man zegt: nou ik ga ‘m wel brengen , weet waar ze wonen
…
Maar wat ouden jullie doen? Toch nog een keer aangeven dat het geen IKEA is?
Is toch 40€
Melden bij MP sowieso want ze adverteert vals. Maar veder wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid om te bekijken als je iets meeneemt toch?
Ja zeker… maar hij ziet er exact uit als een kallax
En gewoon nooit bedacht om het dan ter plekke eerst na te meten
Wil ze m ook niet terugnemen als je deze foto stuurt?
Nee het is echt een kallax zegt ze
Edit; ik heb dus idd deze foto en foto’s met meetlint gestuurd.
Mocht je deze foto herkennen, hoi, ik kom graag de kast terugbrengen
Rapporteren! Als iemand zegt het is Kallax en het heeft ook specifieke afmetingen, dan vertrouw ik er op dat diegene het heeft opgemeten. Dan ga ik niet daar in iemand zijn huis nog eens alles staan nameten. Dus als ze niet wil terugnemen zou ik toch marktplaats inschakelen
Ah ja ik snap wel dat dit je niet opgevallen is. Is echt een subtiel verschil ja. Kan het niet een oude dan wel nieuwere versie van Kallax zijn? Of een Expedit? Nou anyways… gewoon melden bij MP als ze weigert hem terug te nemen van je.
Maar denk je dan als je ermee terug gaat dat ze het dan wel terug neemt?
Wat @the.rebel.club idd zegt. Kan het zijn dat het jij de oude versie van de Kallax hebt (Expedit) en dit een nieuwere is? De buitenste randen zijn dunner van de nieuwere versie.
De gene die er naast staan zijn nieuw… de grotere zegmaar.
En ik dacht dit idd ook (misschien is het een expedit), maar de binnenmaat (33x33) zou hetzelfde moeten zijn en is het ook niet
Ik ga er nog een berichtje aan wagen en anders marktplaats inschakelen.
Zenhebben zelf de maten erbij gezet in t bericht en die kloppen dus al niet. Was gewoon van kallax overgenomen.
Ik kan me goed voorstellen dat het een IKEA dupe is. Toen wij met enige spoed een witte Malm nodig hadden was die toen overal uitverkocht.
Maar toen bleek Jysk (bijna) exact dezelfde kast te verkopen. Deze is bijna niet van ‘echt’ te onderscheiden. Toen we later een echte Malm kochten, merkte je wel verschil in kwaliteit overigens.
Dus grote kans dat er ook wat minder goed nagemaakte Ikeakasten op de markt zijn. Wel flauw om dat er niet bij te zeggen.
Oh nee als die links nieuw zijn dan klopt het denk ik sowieso niet, want een expedit zou juist groter/zwaarder zijn.
Zeventien is toch ook weer niet zo jong om een kledingstuk op internet te verkopen?
Vind ik ook niet. De meeste goede kledingstukken op vinted vind ik eerlijk gezegd van jongere meiden. In mijn ervaring zetten oudere vrouwen er eerder dingen op waarvan ik denk dat niemand die meer wil hebben.of de kwaliteit slecht is of het vies is etc
Ik ben nu wel enorm benieuwd naar de trui
Zelf denk ik bij bijna nieuwe kleding tegen spotprijzen dat het gejat is.
denk je? ik denk dat gejatte (merk)kleding eerder voor de bijna nieuwprijs weggaat