Misschien zijn 17jarige dieven nog niet zo gewiekst
Nee joh, dieven moeten er wel wat aan verdienen (dat is het hele doel). Ik verkoop soms ook dingen voor een heel laag bedrag omdat ik er gewoon van af wil. Maar in de kringloopbak gooien vind ik met dure items dan ook weer zoiets
Ik heb iets uit Frankrijk besteld maar het is al bijna een maand onderweg met homer. Nu zie ik in de vinted app staan dat ik (als het deze week niet binnen komt) 2 dagen heb om een probleem te melden. Krijg je dan je geld terug?
Ja
hebben jullie nog tips en tricks voor goedkoop leuk meubilair scoren? meer succes op Facebook of marktplaats?
Kan je bij een Homerr buurtpunt (dus geen servicepunt) ook je pakket verzenden? Ik kan op de eigen website van Homerr geen sluitend antwoord vinden.
Ja dat kan
Heeft iemand wel eens iets retour gestuurd, en daarbij afgesproken dat de verkoper de retourkosten voor zich neemt? Ik had deze afspraak, maar na het melden van het probleem en nadat de verkoper de retour heeft aangemeld kreeg ik onderstaand overzicht te zien. Heeft de verkoper bij het aanmelden van de retour dan aangegeven niet te willen betalen voor de retourkosten? Ik heb ook al gechat met de helpdesk en die hebben me gedekseld met dat er nu niks meer aan gedaan kan worden en dat ik gewoon de retourkosten moet betalen. Lekker handig.
De keren dat de verkoper betaalde voor het retourneren, kreeg ik gewoon via Vinted een kant en klaar verzendlabel (dat zij dus ook in Vinted gekocht hadden). Net zoals wanneer je iets verkoopt en een verzendlabel krijgt.
Het lijkt me dat de verkoper dit inderdaad verkeerd heeft aangegeven.
Edit; en je hebt geen poot om op te staan, want officieel mag je verkoper eisen dat jij het terugsturen betaalt, ook al hebben zij een fout gemaakt/zijn ze niet eerlijk geweest/wat dan ook. En anders moet je het houden en er ook voor betalen.
Daar was ik al bang voor, maar wel fijn om nu door jou te weten dat het daardoor komt. Van vinted kreeg ik maar geen duidelijk antwoord, alleen âwe kunnen er niks aan doenâ.
Ik denk eigenlijk ook niet dat het teruggedraaid kan worden (ook niet door de verkoper, maar dat weet ik niet zeker).
Misschien hebben ze het per ongeluk fout gedaan, heb je het al aan ze gevraagd?
âIk heb alles gedaan zoals Vinted van me vroegâ, was het antwoord van de verkoper. Het artikel gaat wel gewoon retour, heb er niks aan en weet niet of ik het verkocht zou krijgen. Ga alvast mijn inner @Karl_Lagerfeld channelen voor een slechte review, want vind dit toch wel erg jammer.
omg ik HAAT mensen die op marktplaats merkloze vintage dingen zetten zonder vraagprijs/minimale biedprijs
en dan bied je en zeggen ze âvoor 50 eu per stuk gaan ze niet weg!â
geef me dan verdomme een tegenbod of enige indicatie wat je wilt hebben ipv zoân zelfvoldaan bericht
Yes, volgens mij afhankelijk van de reden die je geeft. Ik had één x per ongeluk een verkeerde maat gekocht en dat aangegeven. Toen kreeg ik 1 ster. Volgens mij kun je het beste zeggen dat het in overleg met de verkoper is en de verkoper een aardig berichtje sturen.
Volgens mij kun je als koper geen reden aangeven (ik niet in ieder geval) en krijg je altijd een 1 sterrenreview. Ik heb wel eens iets gekocht, en meteen daarna zag ik dat het een nepartikel was. Toen heb ik meteen geannuleerd maar ik kon niet aangeven waarom.
Ik dacht juist dat je als verkoper kunt annuleren en dan zeggen dat het in overleg is met de koper (ook al is dat niet), of bijvoorbeeld dat het door covid is, en dan krijg je geen slechte review @pastelzwart
Volgens mij niets hoor, ik heb ook eens een koop geannuleerd (omdat de verkoper het steeds maar niet opstuurde en niet op mijn berichten reageerde)en toen kreeg ik geen review en had ik na ongeveer een week mijn geld terug
Ik ben in shock
Omg neeeeeeeeee
Ik heb al een hele tijd niks gekocht maar met reden dat je met Covid niet wilt kopen was dat niet zo. Inmiddels zal die optie er niet meer zijn maar ik kreeg ook eens negatief omdat ik had geannuleerd omdat de verkoopster na 2 maanden verzendlabel aanmaken niks op de post had gedaan.
Wow hoe heb je zoân gebrek aan schaamte