Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Heb je dit al gezegd tegen de verkoper :flushed::skull: echt benieuwd naar de reactie

16 likes

Maar had ze dit nou echt niet zelf door? :sob:

2 likes

Wat een gezeik met DHL de laatste tijd. Pakketje laten bezorgen naar een pakketmuur, maar krijg nu bericht dat ie retour afzender gaat. Meh.

1 like

en weer 2 mensen niet op komen dagen… zo irritant!!

Het is het bijna niet waard meer op hierover te posten, maar die Fransen en hun verwachtingen, echt wat een gekken. Ik had iets verkocht aan iemand op zondag, vraagt ze direct wanneer ik het verstuur en nu ik nog niet geantwoord had gelijk ā€œlaat het me weten als je het wil annulerenā€. Ff tranquilo

5 likes

:thinking::thinking:

8 likes

Hm, dat kan wel toch? Ik zou het er zelf niet zo neerzetten, dat is wel gek, maar ik heb thuis ook wel items die ik vaak draag maar er zeker als nieuw uit zien.

1 like

Oh echt,m? Ik kreeg van de week juist de melding dat ze er niks mee konden.

Situatie was:
Staat: nieuw met prijskaartje
Beschrijving: slechts enkele keren gedragen :sweat_smile:

1 like

Ik rapporteer echt veel maar Vinted doet er nooit wat mee. Had laatst een blouse die stond op merk Sezanne. Label toonde duidelijk Selected Femme. Heb het gerapporteerd want dit vervuilt echt de zoekfunctie. Maar ze doen hier ook niks mee.

2 likes

Staat: goed
Foto’s: gaten in de broek :sob:

Hoe dan?!

En er is een pakketje kwijt…balen want het is een Diptyque kaars :weary:

2 likes

Ik wil hier niet steeds al mijn ergernissen dumpen maar dit is zo vervelend. Staat: Nieuw zonder prijskaartje, in de tekst ā€˜paar vlekken, zie foto’s’ :face_with_raised_eyebrow:

Ook irritant: twintig foto’s plaatsen die allemaal precies hetzelfde zijn. Een foto waarop ze het item zelf dragen (op zich heel fijn) maar dan in diverse poses, rechter been naar voren, linker been naar voren, knie gebogen, heup naar links etc. Maar geen foto van de achterkant, dichterbij zodat je de stof kunt zien, label oid plaatsen.

3 likes

Ik begrijp dat ook echt niet. Denk men dan ā€œop de vlekken en gaten na is het nog primaā€???

4 likes

Heeft iemand hier ervaring met Brenger via marktplaats? Ik heb zelf geen auto en woon een beetje onhandig (4 hoog zonder lift) dus ik zou het wel eens willen proberen

1 like

Ja, was prima! En vond het best goedkoop gezien wat je zelf anders betaalt aan benzine en hoe veel tijd het kost (in mijn geval echt twee uur rijden ofzo en dus dubbel voor heen en terug)

2 likes

Als verkoper (koelkast) ervaring mee. Zou er geen dingen mee transporteren die breekbaar zijn oid. Die man kwam zonder steekkar. Ik was hoogzwanger dus ging hem ook echt niet helpen :grimacing:

4 likes

Ik heb 2wkn terug iets op Vinted gekocht, deels met m’n portemonnee en deels met iDeal. Die betaling is toen mislukt, geen idee waarom. Maar binnen een uur had ik wel m’n portemonnee terug maar op m’n bankrekening niet… (heb het snel nog een keer gekocht daarna en toen ging t wel goed).
Nu heb ik daar contact over met Vinted en ze willen al m’n transacties zien in de 5 dagen vanaf m’n mislukte aankoop, inclusief referenties en bedragen? Ze willen print screens.
Ik vind dat best gek :sweat_smile:

1 like

heel gek, zou ik zeker niet doen hoor! ik zou hen vragen om een bewijs van betaling i.p.v. andersom.

6 likes

Super vreemd. Kan je niet zoeken op de naam die bij betalingen staat vanuit Vinted en daar een printscreen van maken? Als ze de optie van @Takkie niet willen.

1 like

Ik had een verrassend element in een pakketje. Had een tas van iemand gekocht op MP en zag dat er nog een boekje in de doos lag. Ha, vast het garantiebewijs, dacht ik.

Het was een gebruiksaanwijzing van een dildo, Die zag ik niet aankomen. :smile: Vast vergeten uit de keurige anonieme kartonnen doos te halen.

Maar het was natuurlijk pas echt verrassend als die dildo zelf nog in het pakket zat.

28 likes

Haha ben ook wel benieuwd naar de gebruiksaanwijzing, hoe moeilijk kan het zijn zou je denken :joy: