Eigenlijk moet ik ‘m even uit de prullenbak vissen. Er stonden zwart wit tekeningen in van zo’n afschrikwekkend exemplaar met veel aders. Niet gewoon een lekker fris design.
Oh 2 weken is wel lang. Ik heb dit ook gehad, had alled afgeschermd behalve de bedragen.
Oh mijn hemel. Gezeur met een Italiaanse koper. Heb 364903962 foto’s in mijn advertentie, afmetingen erbij mét foto’s van meetlint, conditie is ‘goed’ en niet ‘heel goed’, product voor een bodemprijsje aangeboden en alsnog zeuren over dat het niet overeenkomt met advertentie en willen retourneren.
Nou, doe dan maar, zuurpruim. Hopelijk heb je verder wel een leuk leven.
Mmm lekker, chokelmelk, m’n lievelings!
Heb gister iets gekocht van iemand. Stuurt ze mij een berichtje of ik een andere leverancier wil selecteren want ze verstuurt niet met homer (stond blijkbaar in haar Over mij). Ik moet eerlijk zeggen, check niet bij eenieder zijn bio om dat te checken. Vraag is, hoezo laat ze Homer aanstaan als verzendoptie maar vervolgens niet mee willen versturen?
Kan je dat als verkoper niet uitschakelen?
Nee homer kun je niet uitzetten. Dus best veel mensen zetten in hun bio dat ze daar niet mee verzenden omdat er geen homerpunt in de buurt zit ofzo.
Haha mensen zijn soms zo dom. Ik vraag altijd een aanfoto en lengtes van verkopers bij jurkjes omdat ik zelf lang ben en dan nooit iets goed past. Dus ik krijg een antwoord dat iemand 160 is met een foto erbij. Ziet er top uit bij haar, maar dat gaat voor mij dus veels te kort zijn, dus dat reageer ik ook.
Krijg ik terug dat dat niet waar is want als je langer bent zijn alleen de benen langer en dan kan ik het jurkje gewoon dragen.
Zou willen dat lichamen zo zouden werken .
Ik heb voor het eerst wat spullen op Vinted gezet en heb echt al veel te veel tijd besteed aan iemand die geïnteresseerd was in een broek. Eerst moest ik dit opmeten, toen dat, en daarna moest ik nog allemaal andere vragen beantwoorden. Na alle antwoorden wilde de koper dat ik de broek zou reserveren zodat ze een andere broek van haarzelf nog kon opmeten om te vergelijken. Dat was volgens haar allemaal precies goed en drie dagen later heeft ze de broek eindelijk gekocht (eerst nog geprobeerd af te dingen, maar uiteindelijk zijn we tot een prijs gekomen).
Dat was twee dagen geleden. Ik heb haar zelf nog een bericht gestuurd dat ik het uiterlijk morgen kan versturen.
Heeft ze net de koop geannuleerd en stuurt ze dat ze zich heeft vergist in de maat 🫠🥲
Ik heb een tijd gelegen konijnen gekocht via Marktplaats, ze moesten weg daar maar de eigenaresse was wel erg aan ze gehecht. Eerst berichtte ze mij nog best vaak en werd ik er gek van, maar nu stuur ik af en toe een foto en krijg ik hele lieve berichtjes terug
Oh nee nu wil ze langskomen voor de konijnen daar heb ik dan weer geen zin in
Ik heb sinds kort een Homerr punt lekker dicht bij dus ik dacht hoppaaaa vet chill. Maar nu zie ik alle dingen die ik wil kopen ineens geen Homerr optie (België) en moet ik een stom Mondial Relay punt ver verderop kiezen of veel geld betalen
Ik heb vaak ‘s avonds minder verzendopties dan overdag, heeft volgens mij te maken met dat ze verzendingen “kopen” per dag en dat die ‘s avonds dan op zijn. Kun je misschien een keer proberen om het de volgende dag te kopen ipv die avond, zodat je Homerr kunt kiezen.
Ja was hier niet ontdekt dat dat ligt aan de openingstijden van het punt zelf? Want ik kan nu ook niet mijn standaard DHL en DPD punt kiezen want die is nu gesloten.
Merk trouwens dat veel meer alleen Mondial Relay is tegenwoordig en die hier zat is weg dus lekker handig weer.
Het is een raar systeem, heb net even gekeken. Bij een Franse verkoper kan ik op dit moment alleen MR kiezen, bij een Nederlandse alleen Homerr. Alle punten zijn gesloten, dus wat de logica daarachter is weet ik ook niet.
Volgensmij doet t hele systeem een beetje gek. Normaal komen er sochtends idd punten bij maar nu niet
Heb sws tot de ochtend gewacht dus maar niks veranderde. Ken de truc vandaar ook m’n verbazing want Homerr was altijd wel steady beschikbaar en staat in principe bij iedereen aan haha
Bah soms kom je op vinted zulke zure en zeikerige mensen tegen. Gun die mensen echt slechte karma.
details aub
Heb er echt zo’n hekel aan als een verkoper niet even een berichtje stuurt als je iets hebt gekocht van ‘hee ik heb gezien dat je mijn product hebt gekocht ik stuur het zsm op’
Ik word daar altijd zenuwachtig van want te vaak meegemaakt dat iemand het gewoon niet opstuurt