Marktplaats/Vinted (Deel 1)

@Soy.peor ga ik doen als alles geregeld is ja!

Nou helaas zegt Vinted dat ik het maar uit moet zoeken met de verkoper want zij gaan geen retourkosten regelen. Dus als de verkoper niet meewerkt, heb je gewoon pech. Ongeacht of de verkoper juist bezig is. Echt een klote beleid. Ben ook wel weer klaar met Vinted pffff

2 likes

Ik na 3 dagen: Hallo wanneer denk je mijn pakketje te verzenden? :blush:
Verkoper: komt online
Verkoper: stil

Fuuuuuck waarom gebeurt dit elke keer

2 likes

Schoenen die op Vinted verwijderd van mij worden. Allstars die zogenaamd namaak zouden zijn en gewoon uit een winkel vandaan komen met een realistische vraagprijs. Ik heb de doos en bon niet meer dus kan verder niet aantonen dat het knock offs zijn.:joy:

Huh ik snap je niet helemaal. Worden schoenen verwijderd omdat ze nep zijn? Of wil je ze plaatsen als neppe?

Die schoenen staan al ruim 1,5 maand op Vinted en nu opeens werden ze verwijderd zonder waarschuwing of whatever. Ze vermoeden dat het namaak is. De prijs is realistisch, de foto’s waren duidelijk en ik heb een hoge beoordeling en veel positieve recensies en je kan er niet tegenin gaan. Ik kan slecht tegen onrecht dus ben ik megapissed. En het zijn gewoon echte Allstars. :wink:

Zou het dan gewoon opnieuw plaatsen, wellicht met andere foto’s. Waarschijnlijk heeft iemand het dan gerapporteerd?

2 likes

Ik had super goed ingezoomde op de logo’s merkjes naden etc. Waren prima foto’s. Maar goed, ik vind dat United Wardrobe dat beter aanpakte maar de concurrenten zijn niks. Marktplaats gebruik ik niet meer.

1 like

Ugh iemand heeft het pakketje niet opgehaald en nu wordt het weer teruggestuurd naar mij :weary:
Haal het gewoon op pff

2 likes

Ik ga morgen iets ophalen op Marktplaats maar door omstandigheden (oa een coronatest afwachten) kan ik geen duidelijke ophaaltijd geven en ben ik mezelf daar helemaal voor aan het indekken. ben nu bang dat die persoon mij een marktplaats ergernis vindt

1 like

In de praktijk ben je waarschijnlijk veel fijner om mee te werken dan 90% van de andere lui op MP

1 like

Sorry wat staat hier

Bonsoir,
Merci pour votre achat. Je suis en week-end je vous expédie le colis lundi.
Belle soirée

Iets van hallo ik verstuur het na het weekend?

:joy:

Ja inderdaad!

Bedankt voor je aankoop, ik ben een weekendje weg en verstuur je pakketje maandag.

3 likes

Is dit op vinted? Daar heb je in de chat ook de optie om de chat te vertalen, werkt verrassend goed!

2 likes

Ik heb het gevoel dat ik een vinted ellende bingo kaart kan maken inmiddels.
Nu heeft iemand het te laat opgehaald en het word terug gestuurd. Maar ik krijg wel mn geld blijkbaar haha. En nu vraagt ze of ze me verzendkosten kan betalen en dat ik het dan nog een x verzend.
Nja ben allang blij dat ik mn geld krijg maar wat een gedoe haha

4 likes

Pakketje is verzonden, maar alsnog is die verkoper stil. Ik vind dat zo raar? Ik snap dat je hem niet binnen een dag verzendt, maar na 3 dagen kan je toch wat van je laten horen? Ik hoef echt niet een “bedankt voor je aankoop” berichtje

Ik heb dit ook een keer gehad, vond het ook vreemd. Voelt zo aso, zeg gewoon iets

@Vaiana Oh haha ik stuur eigenlijk nooit een berichtje? (tenzij iemand wat stuurt)

Ik verstuur 't altijd gelijk en dan staat dat ook in de app dus wat moet ik zeggen dan: ‘het is onderweg’, dan denkt zij wss ook ja dat zie ik meid

9 likes

Oh ja dan snap ik het! Maar als de verkoper er lang over doet en je vraagt ernaar en de verkoper heeft het gelezen en reageert niet, vind ik dat wel een beetje raar

1 like

Oh ja dat zou ik ook irritant vinden hoor!

Snap eigenlijk ook niet dat je het niet binnen 1 a 2 dagen verstuurt. Als je geen tijd hebt of een weekendje weg bent ofzo dan moet je 'm gewoon op ‘vakantie’ zetten, maar goed

2 likes

Maar je krijgt toch gewoon 5 dagen de tijd om een pakketje te verzenden? Dat weet de koper ook, dus zolang het gewoon binnen die 5 dagen wordt verstuurd zie ik het probleem niet echt eigenlijk!

2 likes