Oh ja dat zou ik ook irritant vinden hoor!
Snap eigenlijk ook niet dat je het niet binnen 1 a 2 dagen verstuurt. Als je geen tijd hebt of een weekendje weg bent ofzo dan moet je 'm gewoon op ‘vakantie’ zetten, maar goed
Oh ja dat zou ik ook irritant vinden hoor!
Snap eigenlijk ook niet dat je het niet binnen 1 a 2 dagen verstuurt. Als je geen tijd hebt of een weekendje weg bent ofzo dan moet je 'm gewoon op ‘vakantie’ zetten, maar goed
Maar je krijgt toch gewoon 5 dagen de tijd om een pakketje te verzenden? Dat weet de koper ook, dus zolang het gewoon binnen die 5 dagen wordt verstuurd zie ik het probleem niet echt eigenlijk!
Ja klopt alleen dat vind ik zelf wel lang. Dus ik verstuur 't gewoon sneller
Mja ik ben ook gehecht aan m’n goede reviews haha
Mag je een pakketje ook versturen in bijvoorbeeld een vuilniszak? Het gaat om wat kleine kledingstukken en een doosje .
Ik moet echt ver om voor een pakje te verzenden en kan dat niet zomaar direct doen dus het is altijd binnen de 5 dagen maar echt nooit de dag erna.
Oh nee, maar zoals ik zei: het hoeft niet meteen, maar na 3 dagen ben ik gewoon benieuwd.
Er zit een vertaalknop onder toch🤣
Oh dat werd al gezegd, sorrrry
‘‘heb je een aanfoto?’’ Bij vinted.
Nee, heb ik niet want het product dat ik verkoop is me te groot dus aanfoto laat niet zien hoe mooi het kan staan en ik ga niet een foto maken al mijn tatoeages blurren (om beetje anoniem te blijven) om naar jou te sturen. Je hoeft het niet te kopen en ik ben niet verplicht een foto te maken.
Kan iemand anders het dan niet aantrekken voor een foto?
Misschien wil een huisdier wel poseren.
Ik haat dit ook. Vooral gezien de prijzen die ik hanteer. Neem een gok of check de maten. Ik zet er vaak al wat metingen bij, maar die leest niemand.
Ik wil geen fotos van mezelf maken in een ongemakkelijke pose en bij schoenen vertrouw ik het sowieso niet want daar krijg ik altijd nasty vragen over :P. Of het nu hakken of saaie schoenen zijn.
Wat ik soms wel doe is linken naar website waar het item nog te vinden is. Maar dat lukt natuurlijk ook niet altijd.
Haha of mensen die om aan-foto’s of specifieke afmetingen in centimeters vragen voor een shirtje van €2,50 🥲
Ja, ik wil best afmetingen doorgeven maar ik snap de meerwaarde niet van een aanfoto van een product dat van me afzakt ongeveer!?
Helaas is het een ‘‘vintage item’’ (gekocht in vintage winkel ooit) dus kan nergens online foto vinden, @Lort anders is dat wel goede optie, en het kost niet de hoofdprijs (onder 10 euro, zie die dingen voor ruim 30 erop staan)
@anon91169173 goeie, ik ga het aan huisdier vragen.
Ik heb de schoenen die zogenaamd nep zouden zijn weer op Vinted geknald. Tweede keer scheepsrecht dan maar.
Ik meen onthouden te hebben dat je een hond hebt? Drapeer het kledingstuk over je hond heen, stuur die foto op en geef aan dat je zelf graag anoniem blijft
Ik maak echt veel foto’s hoor (van de stof, materiaallabel, rits, knopen, voering, kleur van dichtbij in daglicht, de zakken, etc etc), afmetingen zijn er ook. Anders vind ik vinted ook geen duurzaam iets, dus snap je punt daarin in.
Kun je eigenlijk een bod doen als je een bundel maakt? want ik wil 2 artikelen kopen van een zelfde lid maar dan krijg je niet automatisch korting.
En dat zelfde lid bood me iets goedkopers aan via de chat maar als ik dat dan bundel met het andere item komt de oude prijs er weer bij te staan
Je moet eerst een bod doen, als ze het accepteren of weigeren kan je een nieuw bod doen.
Als je een bundel aanvraagt en deze is goedgekeurd kan je een bod doen.
Welkom op Vinted!
Haha nee volgens mij krijg je na 48u automatisch je geld
Oh irritant, dan wordt het weer teruggestuurd naar jou, maar heb ik zelf nog nooit meegemaakt