Maar dan kan je het gewoon vragen toch? Ik had het vd week idd niet gezien maar kreeg heel lief een berichtje waardoor ik het na 5 dagen wel zag! Super chill
Ik doe dit echt niet. Als je er zo zenuwachtig van wordt kan je beter voor je het koopt zelf een bericht sturen?
Ik vind het wel zo netjes om het binnen 24 uur dat iemand iets heeft gekocht een berichtje te sturen dat je het hebt gezien en dat je er mee aan de slag gaat.
Ik koop altijd direct iets, geen biedingen als ik het een schappelijke prijs vind, ik ga dan niet eerst nog een hele conversatie met iemand aan om te kijken of die persoon in staat is iets op te sturen.
Zie nu bij deze meid waar ik iets heb gekocht de laatste 5 reviews ‘koper heeft niet voldaan’
Zet je Vinted dan op vakantie modus
Vinted geeft verkopers 5 werkdagen de tijd om te verzenden en anders krijg je je geld terug dus doe rustig. Ik ben toch geen webshop die binnen 24uur moet reageren?
Ik stuur ook nooit een bericht, maar verzend wel altijd netjes binnen 5 dagen. Voel me ook altijd een beetje opgejaagd als iemand er direct naar vraagt haha.
Als iemand slechte reviews heeft is het misschien wel een ander verhaal, maar dan koop ik het meestal überhaupt liever niet bij die verkoper, of zou ik het voor het kopen juist even checken.
Maar dan kun je toch beter niets kopen bij zo iemand als je je daar zorgen over maakt? Ik heb ook weleens gebaald als iemand iets niet opstuurde maar ik vind het zelf echt vervelend als mensen verwachten dat ik ze update over het verzendproces, ik ben geen webshop. Zeker als je ziet dat iemand nog recent is ingelogd geweest wacht ik het gewoon af eigenlijk.
Vind dat nog steeds je eigen verwantwoordelijkheid. Check van tevoren reviews, stuur zelf een bericht. Dit heb je zelf in de hand, een ander kan niet ruiken dat je een bericht verwacht. Zoals meerdere hier aan geven is het niet heel gebruikelijk. Ben het ook eens met de webshop opmerking van @Zitzak
Doe zelf rustig Loes
Heb een 3 sterren review met “ok” gekregen. Verder niks. Status van artikel stond op goed en was ook goed, snap dat nooit zo. Stuur gewoon een berichtje
Het is een beetje petty maar ik heb een advertentie gemeld bij Vinted. De verkoopster heeft een trui met een kaartje van Sellpy eraan als ‘nieuw met kaartje’ geadverteerd. Maar als het van Sellpy komt is het per definitie al tweedehands, echt sneaky vind ik. Vinted gaf me gelijk en zei actie te ondernemen, maar de advertentie staat er nog steeds.
Ps ik kom hier wel steeds klagen maar ben heel blij met mijn Vinted aankopen, gelukkig zijn de meeste verkopers eerlijk
Haha ja ondanks de frustratie af en toe blijft het wel een heel fijn platform.
Ik ben op zoek naar een blouse, maar als ik katoen als materiaal invul krijg ik ook allerlei kledingstukken van Cotton Club te zien. Helaas is dat veelal van polyester. Ook zo’n irritatiepunt haha.
En gisteren nog dr. martens ‘nieuw zonder kaartje’. Er zat gewoon ergens een gat maar leken verder wel ongedragen???
Hoi, Vinted newbie hier.
Iemand uit Portugal heeft iets van me gekocht.
Is de link die ik krijg betrouwbaar? Account is ook helemaal leeg verder. Vind het maar vaag. Vorige koop ging via homerr. Was een stuk duidelijker.
Iemand hier bekend mee?
Nee dit is echt een hele doorzichtige scam
Nee dit lijkt me niet goed. Als iemand iets van je heeft gekocht, dan krijg je automatisch een knop met de verzendoptie.
Dit uit je screenshot is een regulier bericht vanuit de persoon, niet vanuit Vinted.
Scam, niet op ingaan, een echt verkoopbericht van Vinted ziet er anders uit en ontvang je niet als bericht van een koper.
Dank jullie wel! Vertrouwde het al niet
Bij ons zijn er steeds meer pakketpunten die het niet scannen als je het afgeeft.
Moet je het gewoon in een bak gooien en hopen dat de chauffeur het goed gaat scannen.
Ik vind dat echt zo stom, je bent pakket punt dus scan het gewoon. Het is je werk.
Nu ook weer 2 pakketen die ik vanochtend heb weggebracht en nu nog niet op verzonden staan.
Huh ik herken dit echt niet! Word altijd gescand voor mijn neus.