Ik krijg helemaal stress van deze reactie en ik zit niet eens op vinted
Heb het ook pas gezien met een populair kinderjasje wat telkens snel uitverkocht was. Werd dan voor €5 meer ofzo verkocht op Vinted. Ik vind dat ook zo absurd. Wilde zelf dat jasje ook graag maar gelukkig werd het gewoon op de Zara site weer aangevuld haha
Heel apart ik wil iets kopen uit NL en woon zelf in Belgie. Vaak zijn de verzendkosten rond de 5 eu soms goedkoper.
Wilde iets kopen, maar het verzenden kost 10 euro. Vind ik wel gek. Er staat ook “aangepaste” verzending in plaats van verzenden via mondial relay oid.
Vind 10 euro wel erg veel voor iets wat 20 euro kost bij elkaar. En een middelgroot pakket.
Hahaha ja deze krijg ik best vaak
Maar ben opzich wel bereid om t dan sneller te versturen (als het me lukt)
Ik heb een Vinted pakketje retour gekregen, maar ook allang al mijn geld?! De verkoop was een paar weken geleden afgerond, geld ontvangen, automatische review ontvangen, en nu kon ik het pakket weer ophalen op een Homerr-punt.
Weet iemand of ik hier nog wat mee moet of kan ik het item gewoon nog een keer verkopen?
Dat kan je nog een keer verkopen.
Ervaringsdeskundige hiero.
Je krijgt bericht en dan wordt het vanzelf terugbetaald!
Ik word inmiddels doodmoe van vinted en zn bezorgers. Nu al mn derde pakketje dat zoek is geraakt. Krijg ik een foto van een koper, die heeft echt een totaal ander pakket ontvangen. Dus nu ben ik mn spullen en mn geld kwijt?
Hahahaha ahh ik dacht eerst schattig toch om het konijntje erbij te zetten maar omg
Hahahahah ik vind dit echt zo grappig. Hoe duur waren ze?
Hahaha damn. Wel kut als dat konijn al haar schoenen kapot heeft gebeten
HAHA waarom zet je dat konijn ook nog erbij op de foto:joy:
Kleine konijnenbeten? Het is echt helemaal stukgekauwd man
Ik heb op markplaats meldingen aanstaan van bepaalde merken en mensen verzieken dat door tags aan hun omschrijving toe te voegen met allerlei merken die niet relevant zijn.
Heb het gemeld aan Marktplaats maar doen ze niks (meer) mee terwijl in hun eigen algemene voorwaarden staat dat misleiding niet is toegestaan.
Ik vind dit op Vinted ook gruwelijk irritant. Dan verkopen ze iets van Shein of Ali en zetten in de omschrijving lijkt op merk X. Of 1 ding van een bepaald merk verkopen en dan onder elk artikel 'kijk ook bij mijn andere advertenties voor onder andere merk X en Y. Waardoor je dus die hele kledingkast te zien krijgt als je dat merk hebt opgeslagen als zoekopdracht.
Vinted verwijdert advertenties wel als je meldt dat er onjuiste merken getagd worden.
Ik wil dat Marktplaats dit ook doet
Andere ergernis. Had weer een bestelling bij The Outnet geplaatst en in een kluis laten bezorgen. Het is afgeleverd maar heb geen mail van het bedrijf van de kluizen ontvangen met qr of afhaalcode.