Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Deze vinted vertalingen😭

17 likes

Wie koopt zoiets?

7 likes

Dit is mijn advertentie, wat vind je er mis mee dan?

Haha nee grapje, echt ranzig dit.

4 likes

Het enige waarbij ik me dit kan voorstellen is als je een leuk upcycle projectje zoekt, maar dan denk ik zelf meer aan jeans of een jasje. Daar kan je nog wel veel vlekken of beschadigingen wegwerken door rips of patches. Maar aan een oud vies shirt valt echt weinig meer te upcyclen :see_no_evil:

5 likes

Ja of ‘heb nog niet geprobeerd of ze er uit gaan in de was’ Nou begin daar eens mee dan

5 likes

Want ook, hoe komen die vlekken er op? Doordat je het gedragen hebt. Wil wel graag dat het gewassen is nadat je het voor de laatste keer droeg?

1 like

Ik had een tijdje terug een bord gekocht van iemand op Vinted en de verkoopster had het ingepakt met kranten en bubbeltjesplastic, maar inplaats van het bord te versturen in een doos had ze het bord omwikkeld met een Action draagtas van polyester als buitenlaag :woman_facepalming: Gelukkig kreeg ik mijn geld terug van Vinted, maar zij bleef volhouden dat ze het goed had ingepakt :roll_eyes:

Dit is zo’n fijne update. Het was altijd zo balen als je een leuke bundel had gevonden en de verkoper reageerde niet waardoor alle leuke dingen weg waren.

28 likes

Mijn vader heeft net iets voor mij opgehaald, zou compleet zijn. Nu controleert hij het thuis en mist er een onderdeel. Zon hekel aan, zeg dat gewoon eerlijk als ik het vraag.

En ja, ook stom om niet gelijk bij de koop te controleren mja ik was al blij dat hij het kon ophalen.

2 likes

Ik wil graag wat babykleding op vinted scoren, maar het liefst in een bundel want anders loopt het met elke keer losse verzendkosten alsnog hoog op… Maar echt weinig mensen hebben meerdere leuke items. Dan zie ik een mega leuk pakje, ga ik naar het profiel en is de rest met dino’s, tractoren of stomme quotes :tired_face:

4 likes

Misschien eens bij de meisjeskleding kijken? Doe ik ook vaak, zitten vaak ook basics tussen

3 likes

Wat zoek je en in welke maat?

1 like

Ik heb niet eens gesorteerd op jongen, haha! Zie dus wel genoeg leuke items maar niet meerdere leuke items bij één verkoper. Heb nu maar 2 losse bestellingen gedaan. Voor maatje 56 heb ik genoeg leuke dingen al in huis, maar dat gaat nog even duren.

3 likes

Je hebt bij jongenskleding ook de optie kledingbundels, dit varieert van enkele stuks tot echt hele grote bundels voor vaak een prima prijs

1 like

Het punt is dat de rest uit de bundel dan lelijk zou zijn.
Herken dit wel hoor. Ik speur net zo lang tot ik iemand vind met meerdere leuke dingen tenzij ik dat ene echt perse wil. En als je dan een keer een parel van een verkoper hebt gevonden direct volgen haha.

4 likes

Daarom vind ik sellpy om te kopen vaak fijner. Alleen jammer van de crappy foto’s

1 like

Te laat komen lijkt wel een ongeschreven regel onder mensen op Marktplaats. Vandaag meerdere spullen weggegeven (afhalen) en iedereen kwam extreem te laat zonder iets te laten weten :smiling_face_with_tear:

1 like

de “doorlooptijd” van een goedkoop item is natuurlijk wel sneller. En achter Vinted zit vanwege het goedkope ook wel weer de perverse prikkel dat er daardoor ook meer verkocht wordt (is meer geld)

3 likes

Ja en andersom, als je kijkt bij een artikel en eronder kijkt naar vergelijkbare artikelen, dan krijg je juist duurdere dingen te zien waardoor dat artikel een goede deal lijkt.

Gewoon niet naar kijken zou ik zeggen en je eigen plan volgen, naar beneden kan altijd nog . Of als er niet genoeg belangstelling voor is kun er er ook over denken om de prijs te verlagen

2 likes