Ik had een boek gekocht, conditie ‘goed’ en in de tekst ‘kunt zien dat het is gelezen maar de kaft is goed’. Leek mij prima maar het boek ziet er echt uit alsof het door minstens 30 mensen is gelezen. Echt zo geen zin dat ik hier nu iets mee moet twijfel echt tussen gedoe maken via Vinted of 1 ster geven en het boek in een mini bieb zetten en m nieuw kopen. Want ik wil m gewoon maar wil niet zo’n afgeragd boek in de kast.
Als het niet te duur is is het vaak niet de moeite om terug te sturen. Dus als iemand het echt wel kon zien zelf geef ik dan wel 1 ster + een reden erbij
Ja… Het was 10 euro excl verzending dus baal er wel van, zonde van m’n geld.
Ik heb een wollen artikel verkocht, de koper heeft het pakket al een week in huis en aangegeven dat alles in orde was. Nu komt er ineens een review waarin staat dat er een gaatje zit in de mouw en dat ze dat graag had willen weten van te voren. Dat snap ik en ik zet altijd uitgebreid eventuele gebreken op de foto en in de omschrijving. Ik weet 100% zeker dat er geen gat in het artikel zat toen ik het verstuurde, heb ook best veel foto’s van alle kanten en daar is niks op te zien. Ik had haar al 5 sterren gegeven voor haar review. Zouden jullie er nog iets mee doen? Privebericht sturen, reageren op de review of iets anders?
Zou er niet al te veel tijd meer insteken als ik jou was. Maar als je lekker petty wil zijn: je kan je review nog bewerken, geef je een paar sterren lager
Reageren op review!
Ik heb ook wel eens een petty review gekregen en daarop heb ik netjes gereageerd met iets als ‘wat jammer dat je dit in de review meldt en niet eerder. Ik heb het niet doorgehad, maar had dit meteen opgelost als je me een berichtje had gestuurd’
Toen heeft ze de review verwijderd en was mijn nette reactie ook meteen weg.
Via de privechat deed ik nog een aanbod het te corrigeren (ik zou haar nog wat nasturen) en daar ging ze niet eens op in. Primaaaa
Ik vind ‘nieuw zonder prijskaartje’ of ‘heel goed’ toch altijd een dubieuze staat. Kom echt veel van dit soort dingen dan tegen. Blijft een breed interpretabel begrip schijnbaar.
Deze snap ik niet zo goed? Ze zijn toch nog netjes? Heel goed is toch niet ongedragen? De zool wordt al snel donkerder als je het een keer met warm weer draagt…
Ik heb een jasje gekocht op vinted, bod is geaccepteerd een paar dagen terug maar verder heb ik niks gehoord en de verzendtermijn is bijna verstreken 🫠 ik wil het jasje zooo graag
Misschien is dit niet de beste ‘slechtste’ foto maar vond de foto’s nou niet ‘heel goed’; inderdaad duidelijke voetzolen, maar ook zichtbaar slijtage aan o.a. de zijkanten. Vind dat niet de definitie van ‘uitstekende staat’, als je de definitie van vinted leest. Ik doe bij dat soort slijtage en als het zo duidelijk veel gedragen is, altijd ‘veelgebruikt’. Maar maakt het lastig ja dat iedereen dat anders interpreteert… Ik doe enkel ‘heel goed’ als ik het bijv. 1 keer heb gedragen en je echt geen gebruikssporen ziet.
Haha nou mooi voorbeeld van wat @VanderWoodsen bedoelt. Ik vind dit er echt niet netjes uitzien, eerder goor. Er zitten zelfs nog hielresten op de zool (die er afgeweekt zijn tijdens het zwetend lopen en daarna opgedroogd).
Sorry dat ik dit zo uit typ, dat maakt het er niet beter op.
Ik heb alleen juist dat ik dit als koper prima vind maar ik zou ze nooit hoger inschatten dan goed of zelfs veelgebruikt als ik ze zou verkopen. Dus wees gerust, geen slippers met hielresten bij mij te koop
Ik filter hierom ook nooit naar de ingevulde staat (behalve nieuw met prijskaartje dan) want daar heb je niets aan. Je kunt beter zelf naar de foto’s kijken en je eigen oordeel vellen.
Ik heb het ook wel eens andersom gehad, iemand had iets als ‘veelgebruikt’ geplaatst en het was echt bijna zo goed als nieuw. Maar ik zie zo vaak gore of versleten dingen die dan als ‘goed’ of ‘heel goed’ worden geplaatst.
Eens, vind 10 euro nog veel hiervoor
Ik had een bod gedaan op een paar schoenen. Stonden al ruim 2 jaar op vinted voor 10 euro. Ik bood 6. Krijg ik (nadat mijn bod was geaccepteerd!!) dit bericht:
Hallo naam, onze zieke dochter zal niet blij zijn dat ik haar nieuwe schoenen voor slechts 6 euro verkoop. Ik had graag min 7.50 willen vragen, maar ik doe het er maar mee.
Echt wat is dit voor gare manier van op mijn schuldgevoel inspelen? Verkoop je schoenen dan maar aan een ander.
Whahaha ik zou er 5 euro van maken nu
Btw, ze heeft minimaal 7.5 gevraagd, maar niet gekregen
Ja echt jokes on him. Als hij gewoon een tegenbod had gedaan van 7.50 had ik ze wel gekocht.
Pffft. Als ze er 2 jaar op staan ook kans dat het rubber e.d. uitgedroogd is
Zieke dochter ook echt
Hahaha wat? Leg dan zelf gewoon €1,50 bij, als je het zo zielig vind voor je kind.