Ik kan nergens die knop ‘ik heb een probleem’ vinden. Overal staat dat dat in de chat staat maar bij mij niet. Weet iemand dit?
Als het goed is heb je in de chat meteen in het gesprek de knop “alles is oké” en dan moet je de andere knop hebben idd “ik heb een probleem”. Heb je mss al op die het is oké knop geklikt? Screenshot?
Misschien moet ik eerst klikken op markeren als ontvangen? Als dat dan maar niet betekent dat ik akkoord ben gegaan.
Ahh was het via DPD verzonden? Het lijkt idd alsof Vinted nog niet doorheeft dat je het pakketje hebt
Ik denk idd dat je op markeren als ontvangen moet klikken en dat je daarna die probleem knop krijgt maar dat zou ik ook eng vinden
Ok dank uuu
Oooh ze zegt iets van “heb het aangepast naar mijn maten en je hebt niet naar details op dat gebied gevraagd. Dus je mag het terugsturen op eigen kosten”
Oh echt gemeen. Nee klopt ik heb idd nier gevraagd of de broekspijpen nog een normale lengte zijn
Omg echt wat bezielt mensen…
‘Jumpsuit van Zara’ en dan getailleerd gemaakt, pijpen ingekort, elastiek toegevoegd, zakken dichtgemaakt… (bijvoorbeeld) dan is het toch niet de jumpsuit van de Zara meer?!
Precies en ze had het er ook opgezet als nieuw zonder prijskaartje
Dan zou ik een klacht indienen bij Vinted want dat klopt dus overduidelijk niet.
?! Het lef wow
Ja dat wil ik wel doen. Weet jij waar? Wat een gedoe haha. Ik zie wel dit:
Als je er niet uitkomt met de verkoper
- Druk op Bekijk details in de chat met de verkoper
- Druk Neem contact met ons op
- Lees de retourvoorwaarden en druk op Akkoord en verzenden om het probleem door te sturen naar ons Supportteam
En dan krijg ik deze optie te zien:
Maar daar staat dan weer dat ik de verzendkosten zelf moet betalen.
Ah ok, jammer. Dan ga ik het maar retourneren op eigen kosten.
Lekker een recensie achter laten hoor byeee
Dat kan dus niet als je iets retourneert
Wtf lekker dan
Oooooh echt?! Wat naar! Ze zal wel lachen want ik zei dat ik het wel op eigen kosten terug stuur en een recentie achter ga laten
Omg ik krijg het voor elkaar om een tas te versturen met nog sleutels er in van een fiets die 6 jaar terug is gestolen
Hoop dat ze blij is met zichzelf, ik vind het eigenlijk oplichting. Iets als nieuw zonder prijskaartjes verkopen en daarbij verzwijgen dat je het in hebt laten korten omdat de koper niet specifiek navraagt of het nog de originele maten heeft?? En als je er dan op aangesproken wordt ook niks doen om het nog netjes op te lossen.
Ja dit is echt belachelijk inderdaad. Ik heb wel eens een soortgelijke situatie gehad en je hebt als koper dan gewoon pech, je kunt niets.
Ik heb het toen uiteindelijk wel teruggestuurd (op eigen kosten) uit principe, omdat ik gewoon niet wilde dat deze persoon hier ook maar een euro aan zou verdienen. Dan krijgen ze in ieder geval het bedrag niet en zoeken ze het verder maar uit met hun kledingstuk. Ik kan er nog boos om worden haha.
Haha jeeeeeeezus man snapt ze het nou echt niet