Ah ok, jammer. Dan ga ik het maar retourneren op eigen kosten.
Lekker een recensie achter laten hoor byeee
Dat kan dus niet als je iets retourneert
Wtf lekker dan
Oooooh echt?! Wat naar! Ze zal wel lachen want ik zei dat ik het wel op eigen kosten terug stuur en een recentie achter ga laten
Omg ik krijg het voor elkaar om een tas te versturen met nog sleutels er in van een fiets die 6 jaar terug is gestolen
Hoop dat ze blij is met zichzelf, ik vind het eigenlijk oplichting. Iets als nieuw zonder prijskaartjes verkopen en daarbij verzwijgen dat je het in hebt laten korten omdat de koper niet specifiek navraagt of het nog de originele maten heeft?? En als je er dan op aangesproken wordt ook niks doen om het nog netjes op te lossen.
Ja dit is echt belachelijk inderdaad. Ik heb wel eens een soortgelijke situatie gehad en je hebt als koper dan gewoon pech, je kunt niets.
Ik heb het toen uiteindelijk wel teruggestuurd (op eigen kosten) uit principe, omdat ik gewoon niet wilde dat deze persoon hier ook maar een euro aan zou verdienen. Dan krijgen ze in ieder geval het bedrag niet en zoeken ze het verder maar uit met hun kledingstuk. Ik kan er nog boos om worden haha.
Haha jeeeeeeezus man snapt ze het nou echt niet
Welke maat is het? Ik ben heel kort, lijkt me juist ideaal dat het al vermaakt is, hoef ik het zelf niet te doen.
Maar indd moet dat echt in de advertentie staan. Doen er veel, gewoon erbij vermelden wat er vermaakt is en nieuwe maten etc.
Natuurlijk wel, maar ze weet gewoon dat het ergste wat haar als verkoper kan overkomen dat @ZusjevanJoost het op eigen kosten terug stuurt en dat ze dan haar te korte pak gewoon weer terug heeft en verder niets.
Of dat ze een slechte review krijgt, maar dan krijgt ze ook het geld.
Het is een xs, heb je interesse
Edit:
Oh ze is toch geschrokken van de dreigende review denk ik, ze weet niet dat dat niet kan en nu wil ze de verzendkosten ook op zich nemen maar weet niet hoe ze dat moet doen zegt ze. Ik weet het ook niet hoor want ik kan niet bij haar kijken hoe dat moet.
Haar een tikkie sturen, volgens mij kan het niet via Vinted
Edit:
Ik heb momenteel 3 issues lopen met Vinted. 1 pakket is niet opgehaald, zou naar mij terug gestuurd worden. Pakket kwijt. Koper krijgt geld terug, ik moet 25 dagen wachten of ik het nog ontvang? Anders weer melden bij Vinted. Nu dus geen geld en geen kleding.
Pakket 2 verstuurd via DPD, tracking wordt niet opgepakt. Tijd voor verzending loopt morgen af en wordt de koop automatisch geannuleerd. Hopen dat support op tijd reageert en de transactie on hold kan zetten, maar zal wel niet dus nog meer gedoe.
Pakket 3 via DHL kwijt. Tracking werd ook niet opgepakt, nergens de mogelijkheid om een chat met support te starten. Waardoor transactie verliep en geld terug naar de koper is gestort.
Na onderzoek is het pakket gevonden en wordt doorgestuurd naar koper? Oplossing van Vinted is dat koper het maar opnieuw moet kopen, echter reageert zij niet terwijl ik zie dat ze online is geweest.
Ik ben er ff klaar mee
Ik zie dat het met DHL naar Frankrijk 11,50 kost. Dus ik stuur een tikkie voor 11,50, retourneer het en dan krijg ik het geld terug zodra zij het ontvangen heeft? Of stuur ik een tikkie voor de jumpsuit en de verzendkosten in 1?
Ik zou ‘m via Vinted retourneren, dat moet zij aanklikken, dan betaal jij wel het verzendlabel (dat wordt ingehouden van het bedrag dat je terug krijgt) maar dat is iig een goedkoop Vinted verzendlabel. En dat bedrag zou ik haar dan laten betalen, het geld van de jumpsuit (min label) wordt door Vinted al teruggestort!
Ok, dank je wel!
Nee, het moet ook kunnen dat zij het verzendlabel in Vinted koopt!
Ik weet precies hoe, maar ik heb ook wel eens gehad dat de verkoper een fout had gemaakt en zelf aanbood het te betalen. Zij kochten dan een verzendlabel in Vinted en dat kwam dan gewoon in de conversatie te staan, net zoals wanneer iemand iets bij je koopt.
Pas als jij het opstuurt en de andere persoon het aangekregen heeft (en aangegeven heeft dat alles in orde is) is het dan opgelost en krijg jij je geld terug.
Jij hoeft dan niets te doen (behalve het label printen en opplakken) en ook niets te betalen.
Ik zou een M nodig hebben dus xs pas ik nooit helaas! Hopelijk wordt het nog voor je opgelost. Anders ook klacht over vinted bij google reviews oid plaatsen
Oh dat is helemaal handig. Je zegt ik weet precies hoe, hoe dan?