Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Dan sturen ze het terug.

1 like

Heb je mijn bericht gehad misschien? :pleading_face:
Ik heb dat recent gevraagd namelijk :sweat_smile:

Want aan een kapstok kan ik niet zien hoe iets valt. :grin:

2 likes

Haha, dat zou heel toevallig zijn.

1 like

Ugh ik vind het altijd zo jammer dat als je meubels zoekt op marktplaats je niet de mogelijkheid hebt om bepaalde zoektermen uit te vinken.
Ik ben op zoek naar een kastje en ik krijg pagina na pagina met ikea en dat wil ik juist niet. Echt jammer dat dit niet kan.

Bij Google kun je dat doen door de termen die je niet in je zoekresultaten wil in je zoektermen te vermelden met een - ervoor, dus bijvoorbeeld kastje -ikea. Geen idee of dat bij Marktplaats ook werkt, maar misschien het proberen waard?

1 like

Ik heb schoenen te koop voor een luttele 3 (!) euro, komt er iemand met deze vragen

"Is dit nog beschikbaar?kun je er goed mee plat trappen zonder iets te voelen kraken bv

Welk trapte je allemaal plat ermee?

Ik wil niks voelen kraken

Wat voor ondergrond"

Jezus? Weet ik veel??? En nu zie ik net dat het een man is terwijl heel duidelijk in de titel staat dat het vrouwenschoenen maat 38 zijn…

1 like

Ah dit is sowieso zo’n man met een of andere fetish, die vragen stelt 'ie alleen maar omdat 'ie waarschijnlijk kickt op vrouwen die dingen platstampen of zo :weary:

3 likes

Oh neeee. Ik vermoedde het al even maar ik verwachtte bij zo’n fetisjist meer vragen naar foto’s enzo dus ik dacht dat het misschien gewoon een gekke man was… :cry:

2 likes

Dingen plat trappen is ook een voetfetisj ding. Ik heb bij dat soort berichten altijd de neiging om te zeggen dat ie voor € 50 antwoord kan krijgen

5 likes

Ik heb ook wel eens een berichtje in die trant gehad en toen vroeg die persoon ook of ik dan over hem heen wou lopen met de schoenen :sob:

3 likes

Kreeg 5 minuten beelden een berichtje van een persoon met wie ik al een paar dagen contact heb over het ophalen van een tafel,

Persoon: kan ik morgen 14:30 langs komen?
Ik: dat red ik net niet, maar 14:45 kan wel!
Persoon: Nee lukt niet. Ik zie er vanaf. Succes met de verkoop.

Wtf 🄲

8 likes

Die persoon moet gewoon heel nodig een tafel hebben en kan echt niet langer wachten dan 14h30 hoor!!

5 likes

Hahaha ja zo belangrijk is het!!

Nee maar wel echt vervelend, ik had voor hem de advertentie op gereserveerd gezet, krijg je dit. Ik moet morgen mijn huis uit dus ik heb ook geen tijd meer om een nieuwe koper te zoeken, dus ga hem maar aan de straat zetten met een briefje ā€œgratis ophalenā€ denk ik… maar het is echt een mooie tafel. Zonde!

2 likes

Mijn laatste 3 vinted aankopen zijn geannuleerd omdat er 2 verkopers het product niet meer konden vinden en 1 heeft het gewoon niet opgestuurd. Zo irritant

4 likes

Ik haat het ook echt als je na een aankoop ziet dat ze wel online zijn gekomen maar gewoon totaal niet reageren en het ook niet opsturen.

2 likes

Misschien last-minute dit, maar je hebt vaak van die regionale facebookgroepen om spullen gratis af te halen. Als je daar een berichtje op plaatst weet je bijna zeker dat ie zo weg is. Of misschien de kringloop eens bellen?

Kun je echt niet een kwartiertje eerder thuis zijn ofzo?

Nee want ik word om 14:15 gevaccineerd! Het is toch ook helemaal geen rare suggestie om te vragen of het een kwartiertje later kan? Vind dat nou niet per se inflexibel ofzo. Ik had op elk moment van de dag gekund behalve tussen 14:00 en 14:30. Maar het maakt ook niet meer uit want hij heeft hem nu toch al afgezegd 🄲

@Freya_n ja ik heb de kringloop net gebeld maar die hebben vandaag geen tijd meer helaas. Dus ik ga hem nu inderdaad op zo’n Facebook groep zetten en zeggen dat iemand hem kan komen halen op straat X

3 likes

Wat jammer zeg. Maar ik denk dat je alsnog iemand er heel blij mee gaat maken :relaxed: Succes met je vaccinatie en je verhuizing.

1 like

Iemand biedt €5 op m’n jas, zondag. Nou ja dan ben ik er maar vanaf dus ik zeg direct ja en stuur een betaalverzoek. Nu krijg ik bericht van mp dat betaalverzoek verlopen is. Ik stuur heel salty een ā€œDan nietā€ en blokkeer persoon.
Ja gewoon echt geen meer zin in hoor dit slome gedoe voor die €5. Gooi hem wel in de kledingbak.

4 likes