Weet iemand wat er gebeurt als je als verkoper een automatisch teruggestuurd pakketje niet ophaalt? Gaat ie dan nog een keer naar de koper?
Dit kan niet serieus zijn toch?
Nee volgens mij wordt dat vernietigd is mij eens verteld bij het pakketpunt.
Of ze komen bij dit soort dingen terecht: Handel in ongeopende pakketjes: wat moet je weten? - Kassa - BNNVARA
Naah weer een marktplaats bizar verhaal: hadden winterbanden erop staan, iemand had gereageerd maar bood veel lager dus we zeiden nee.Stonden er ook pas net op. Toen 10x: hallo? hallo? etc. Uiteindelijk ging die man overal hier in de buurt aanbellen waar wij woonden (hadden geen adres gegeven maar schijnbaar geeft mp een cirkel) omdat hij ze wilde hebben?!
Jemig wat ontzettend aso. Is hij nog bij jullie gekomen? Wat is het vervolg. Cliffhanger hoor
Hij belde aan bij de buren en zij zeiden - gelukkig - nee die woont hier niet, ik heb niet opengemaakt toen hij belde hahah. Was alleen thuis en vond het toch wat creepy.
Jeetje mina dan ben je echt totaal krankjorum
Een koper heeft een totaal ander pakket gekregen dan wat ze van mij gekocht heeft. Hoe gaat dat dan in zān werk?
Gaat natuurlijk nooit meer goed terecht komen of wel?
Heb ik ook eens gehad (als ontvanger). Sticker van DHL was ergens op een ander pakket terecht gekomen. Pakket kan dan denk ik idd nooit gevonden worden⦠Wel allebei ons geld (terug) gekregen.
Ok onpopulaire mening maar ik vind dit dus prima om te verkopen. Alleen wel als upcycle project en dan voor gratis of 1 euro (dat is minimum op Vinted). Dit erop zetten voor 5 euro is gewoon gierig
Heb ik ook eens gehad als ontvanger. Via vinted kreeg ik mn geld terug en de verkoopster ook. Bijzondere is dat ik een week of 3/4 later opnieuw bericht kreeg dat mn pakket was bezorgd (terwijl ik eigenlijk niks verwachtte). Eenmaal in handen was dat dus alsnog mn bestelde item dus heb mn item gratis gekregen en heb het eerder, verkeerd ontvangen item zelf maar weer verkocht via vinted. Eigenlijk dus alleen maar beter geworden van deze situatie haha.
Hoe zou je zulke schoenen nog upcyclen dan?
Edit: staat er een beetje bot zo. Ik bedoel het uit oprechte interesse haha.
Las volgens Reddit dat er vooral mensen met een fetisj op vooral gedragen schoenen afkomen maar qua upcyclen, ik zie er plantenbakken in.
En sokken, onderbroeken etc. Voor sokken staan er genoeg ads op Vinted ook.
Ik vind elke keer die meldingen van Vinted āHet is tijd om je pakket te verzendenā zo irritant, ik heb nog 3 dagen dus laat me met rust.
Met verf! Pak een spuitbus of van die verfstiften en daar kun je echt leuke dingen nog mee doen. Voor kinderen (of je inner child) kun je ook nog aan de slag met het plakken van studs enzo. Nieuwe veters erin en dan kun je er nog best wat mee. Heel eerlijk, dit soort projectjes zijn bij mij wel top of flop hoor
Zie nu wel dat de zool aan de achterkant flink platgelopen is dus dat zou voor mij wel een dealbreaker zijn, ook voor 1 euro.
Zucht, ik weet dat er gedoe is/was met dpd maar het ging tot nu toe elke keer goed. Deze keer dus niet. Vorige week verzonden en de status is, op afgeleverd om te verzenden na, nog steeds niet aangepast.
Anderhalve week geleden kreeg ik een bod op een trui die ik net had geupload. Ik wees het bod af, met als reden dat hij er pas net op stond en dat ik nog even wilde wachten met het accepteren van biedingen.
Nu doet ze dus sindsdien om de paar dagen datzelfde bod, en dan een berichtje van āeven kijken of je het nu wel accepteert hihiā
Ik steek het inmiddels nog liever in de fik dan dat ik het aan haar verkoop.
Ik zou haar blokkeren domme lage biedingen negeer ik ook altijd, ik heb weinig geduld