Super irritant. Zoiets had ik laatst ook met iemand. Heb toen steeds een hoger tegenbod gedaan, voor alle moeite die ik erin moest steken. Vond ze niet leuk, ik wel
Haha srry maar na 1x blok je die persoon toch gewoon
Wist niet eens dat dat kon joh! Dus nu idd gedaan
Ik vind het zo raar dat mensen op Marktplaats vragen of ik iets een week wil reserveren maar dat ze dan geen aanbetaling willen doen
Ik had een wandlampje gezien op marktplaats, stond er al sinds februari op voor 17,50. Dus ik bood 17,50 inclusief verzenden naar dhl punt (is 6 euro geloof ik), of ze daar mee akkoord is. Krijg ik alleen: “nee daar ben ik niet mee akkoord” zo droog
(Toen vroeg ik of ze een tegenbod wilde doen, zei ze 20 euro inclusief verzenden en dat leek mij mooi dus eind goed al goed. Vond die eerste reactie zo droog. Ze zei verder ook niets)
Ik heb ineens een goede Vinted week. Alleen is mijn account nu wel ineens beperkt, snap er niets van.
Mijne ook opeens. Was reacties aan het beantwoorden. heel apart is dat.
Ik ben ook lekker m’n kast aan het uitmesten en alles verkoopt echt binnen een paar seconden op Vinted, echt chill. Had ook echt geen zin om hoge prijzen te vragen want wil gewoon dat alles weg is
Ja ik ook! Ik stuurde een foto van het ingepakte pakketje.
Die van mij is ook opeens beperkt! Ik stuurde een screenshot van een e-mail van DPD dat ik het pakketje had ingeleverd, omdat het soms lang kan duren voordat de status op Vinted is bijgewerkt.
Het berichtje geeft aan dat het maximaal 24 uur kan duren, maar helaas is mijn account nog steeds beperkt :(.
Die van mij is inmiddels (nu net) beoordeeld en weer goed gekeurd. Ik kreeg een nieuw bericht van Vinted.
Ik heb gisteren iets gekocht voor een hele goede prijs. Stond er nog niet zo lang op dus was heel blij. Wordt het ‘s avonds opeens geannuleerd en zegt ze ‘oeps, ik zag niet dat ik het al verkocht had’.
Ben ik nou cynisch als ik denk dat ze er achter kwam dat ze het ook voor meer zou kunnen verkopen? Of kan het inderdaad al aan iemand anders verkocht zijn? Wat me raar lijkt trouwens maar goed.
Als je iets verkoopt is het automatisch niet meer te koop op Vinted, dus wat ze zegt kan niet. Of ze was al met iemand in onderhandeling zonder daadwerkelijk te verkopen en vond het netter om daarmee door te gaan, of ze heeft het elders verkocht, dat kan ook.
Ik zou even in de gaten houden of ze het er voor een hogere prijs opnieuw op zet (of eigenlijk ook niet, want denk niet dat als dat het geval is je het alsnog van haar zou willen kopen?)
Het zou wel kunnen dat ze het bijvoorbeeld ook op marktplaats had gezet en daar verkocht toch?
Ja klopt, daarom zeg ik ook ‘of elders verkocht’. Zou inderdaad ook kunnen dat ze het al op marktplaats of facebook ofzo verkocht heeft.
Oh sorry daar heb ik overheen gelezen
Voor iedereen die klaagt over oude schoenen op Vinted/marktplaats
https://www.tiktok.com/@vera.michelle_/video/7372913081824972065?_t=8mgMhORLF0S&_r=1
Het is goed verdienen blijkbaar
Ik had drie haarproducten die ik niet fijn vond op een gratis af te halen-fb-pagina gezet, wilde een of andere Gerda het met de fiets op komen halen vandaag: prima.
Stuurt ze vandaag: “Heb het opgehaald, bedankt, wat is het precies?”
Ungelaublich.
Ik kan trouwens nog niets met mijn account nadat de beperking opgeheven is. Reviews geven kan niet, want ik ben geblokkeerd staat er dan. Jammer de bammerrr.
Hahaha. Doet me denken aan een man die ooit een combi-oven van me had gekocht. Kreeg ik dagen later nog een bericht van hem “Ik wil er nu afbakbroodjes in gaan afbakken, welke knoppen moet ik indrukken?”