Wauw geen woorden voor haha
Ik kijk wel eens voor kleding van Sezane op vinted, en zie zo vaak dat een item dan (nieuw en ongedragen) voor meer dan de nieuwprijs erop wordt gezet, vaak bij collecties die snel uitverkocht zijn. Kunnen ze (zowel een merk als vinted) denk ik weinig aan doen, maar vind het stom.
Ik heb echt een perfecte leren jas gekcoht op Vinted (voor 17.50), ik dacht dat ie wel leuk zou zijn maar kijk al jaren steeds ook in winkels naar tweedehands leren jasjes dus ik had niet echt hoge verwachtingen. Valt 'ie echt precies zoals gehoopt en echt nog in bijna perfecte staat!!! (alleen klein stukje van de voering aan de binnenkant beetje gepild maar boeiend). Ben helemaal blij
Weet iemand waarom je Homrr niet uit kunt zetten als verzendoptie?
Mag nu een 30 minuten op de fiets om een pakket weg te brengen, aangezien het punt bij mij in de buurt (15 minuten fietsen) opeens geen pakketjes meer aannneemt.
Dacht oh zet Homrr dan dus uit (best een stuk fietsen als ik in ruime tijden iets weg wil brengen), maar dat kan dus niet?
Hommer kun je niet uitzetten
Homerr is van Vinted.
Heb in al mijn advertenties staan dat ik niet met Homerr verzend en weiger ook iedereen die deze selecteert. Maar echt irritant idd
Dat zie je pas nadat ze al betaald hebben toch? Of annuleer je dan gewoon?
Ja volgens mij kun je nog weigeren daarna?
Ik annuleer dan
Ik haat ook Homer en zit ook niet op een handige plaats in mijn woonplaats. Maar ik heb de laatste tijd vaak als ik iets wil kopen dat ik enkel Homer of een Bpost punt kan selecteren. En die laatste is een stuk duurder dus doe dan toch maar Homer. Heel irritant. Ik wil gewoon mondial relay
Wat is er zo kut aan Homerr? Daar hoef je geen label uit te printen toch. Zelfde geldt voor DHL, echt chill
Mondial Relay en DPD heb ik om die reden uitgezet, ik wil alleen maar DHL en Homerr eigenlijk.
Mijn dichtstbijzijnde homer punt is bijna een uur fietsen
Ik twijfel of dit hier thuishoort of in pakketjesirritaties, maar ik zag dat het hier over Mondial Relay gaat.
Vorige week heb ik schoenen gekocht via Vinted, dit was de eerste keer dat ik iets via Vinted kocht dus ben er nog niet zo bekend mee. De verkoopster heeft het donderdagmiddag 23 mei op de post gedaan, vanuit België naar Nederland. De verwachte leverdatum stond op 28-30 mei, maar toen de 30e bijna voorbij was werd dat veranderd in:
“Verwachte levertijd Mei 30 - Jun 27
Geen zorgen, je bestelling wordt binnenkort geleverd. Gebeurt dit niet, dan heb je na Jun 27 2 dagen de tijd om een probleem te melden en een volledige terugbetaling te ontvangen.”
Nogal een ruime periode hebben jullie dit ook wel eens en wat betekent dit concreet? Want het is dus al op de post gegaan dus waarom zou het dan tot eind juni duren. In de tracking blijft het op “Pakket geleverd bij Mondial Relay” staan.
Zo irritant want ik koop dus bijna nooit wat online omdat ik geen zin heb om in de gaten te houden wat ik nog moet ontvangen/betalen etc. en precies dat gebeurt dus nu
Mondial Relay is wel traag, maar die einddatum is wel vaker zo ruim. Meestal heb ik een pakket met 2 weken.
Oke, dat is in ieder geval goed om te horen dat het vaker zo is!
Hier dezelfde ervaring, die allerlaatste datum is meteen de datum waarop er dan ook een terugbetaling zou volgen bijv, dat er echt iets niet goed is gegaan. Meestal een stuk eerder! Je kan er alleen niet op plannen inderdaad.
Oke dit was de eerste en de laatste keer Vinted voor mij…
Mijn pakket bleef al die tijd op dezelfde status hangen en vandaag kreeg ik opeens bericht dat hij teruggestuurd wordt naar de afzender en dat ik mn geld terugkrijg, omdat het pakket niet geleverd kon worden. Maar ik heb nooit een vernieuwde melding gehad dat hij onderweg was naar mn pakketpunt of dat ik hem daar op kon halen. Dus wat bedoelen ze dan weer met niet geleverd?
Verzender wil hem wel opnieuw proberen te versturen maar jezus wat een gedoe
Ik had een broek verkocht aan iemand in Frankrijk, 23 mei op de post gedaan via dpd. Op 30 mei kreeg ik een mailtje in het Frans, waar staat ‘Votre colis VINTED a été retiré par le destinataire’, volgens Google betekent dat iets als uw pakket is opgehaald. In de Vinted app staat nog steeds 'Uw pakket is afgeleverd op pakketpunt X, wacht tot de koper het artikel ophaalt '. Ik heb al een berichtje gestuurd of ze het artikel al heeft, of alles oke is, en dat leest ze wel gewoon maar reageert nergens op. Zegt dat mailtje dan niks, dat de status bij Vinted nog steeds zegt dat het bij het pakketpunt ligt? Of wordt het straks automatisch als afgeleverd gemarkeerd? Ik snap er niks van.
Dat gaat niet automatisch en Vinted zei tegen mijdat de koper dat echt moet bevestigen want die mail is niet genoeg
Suuuuuper raar en kut
Ik stuur mensen in dat geval een berichtje en dan zeg ik dat ik zie dat ze het hebben opgehaald en dat ze in Vinted dat moeten aanklikken. Ik zou haar nog een keer een bericht sturen dat dpd dus zegt dat ze het heeft opgehaald en dat ze dat ook op Vinted moet aangeven, en anders Vinted zelf benaderen als ze dat niet doet