Hij houd van trampling
Waarom is voor veel Vinted verkopers nieuw zonder prijskaartje hetzelfde als nauwelijks gedragen. Ook al heb je het nauwelijks gedragen dan is het niet meer nieuw.
Ik heb een toffe rok gekocht, maar krijg het binnen met kleine vlekjes en je ziet gewoon gebruikssporen. Dat laatste vind ik normaal niet heel erg, maar als je het verkoopt âals nieuwâ verwacht ik geen duidelijke gebruikssporen. Pfff waarom koop ik nog bij Vinted als het vaak tegenvalt
Ik heb hier laatst iemand op aangesproken. Er stond ânieuw zonder prijskaartjeâ, ik vroeg of het gedragen was, en zij zei ja. Toen heb ik gezegd dat ze de status moest aanpassen omdat het misleidend is. Dat heeft ze toen gedaan (nog met de smoes dat ze het niet had gezienâŠ).
Ja, dat is zo stom!
Ik had laatst ook een shirtje gekocht dat als âheel goedâ omschreven stond, maar toen ik het binnenkreeg zag ik dat het echt al redelijk verwassen was (zag je niet op de fotoâs).
Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, vond een lage review geven ook flauw en vond geld terugvragen ook stom (was echt maar een paar euro) maar kom op. Er staat toch duidelijk bij wat de omschrijvingen betekenen, en verwassen is gewoon niet âheel goedâ.
Heb uiteindelijk maar gewoon geen review achtergelaten. En ik draag het wel.
Meestal klopt de staat trouwens wel goed hoor, gelukkig. Ik ben blij dat tweedehands kleding vinden zo veel makkelijker is geworden.
Echt sommige mensenâŠ
Dit heb ik ook gehad! Bood een korte broek aan met labels er nog aan. Nooit gedragen. Kreeg ik 2 sterren want had gelogen in mijn advertentie want het broekje zat veel te groot en was echt niet de opgegeven maat
Ik ben meer verbaasd dan geërgerd maar ik zie dus net dit parfum voor 25 euro op marktplaats staan:
Dat je even gezellig hebt staan praten bij het ophalen van iets van marktplaats (op haar initiatief trouwens want hoeft van mij niet), je was op tijd en betaalt netjes de vraagprijs en dat je dan het moment dat je daar de deur uit bent een drie sterren recensie krijgt zonder verbeterpunten
Lengte?
Oh je bedoelt âhĂ© goedenavond, zou je de lengte van de broek voor mij op willen meten? Bedankt!â
Aanfoto?
Niet alleen is dat geen nette vraag in zinsvorm, maar dat hele woord bestaat niet eens
Dat ik iets heb gekocht en dat ik 3 dagen na de aankoop een berichtje kreeg dat de verkoopster nog 2 weken op vakantie is, dus dat ze het daarna voor me op de post doet. Waarom gebruik je die vakantie modus dan niet gewoon. Het is dat ik specifiek dat item wil en zij het voor een leuke prijs verkocht, maar ik ben hier echt te ongeduldig voor haha.
Op Vinted? Maar dan krijg je alsnog je geld terug toch?
Ja op Vinted! Ik heb geen idee eigenlijk, blijft hij niet gewoon net zo lang op ââwacht tot X je aankoop verstuurtââ staan tot zij het op de post heeft gedaan? Ik heb het ook niet geannuleerd en ik wil het wel ontvangen, dus ik wacht gewoon nog af haha.
Nee na 5 dagen annuleert hij automatisch en krijg je je geld terug
Oh ik ben nu 6 dagen verder, maar ik zie in de mail van Vinted nu ook staan dat verkopers maximaal 7 dagen de tijd hebben om het op de post te doen, dus dan zal hij morgen wel worden geannuleerd. Ik ga haar maar even een berichtje sturen, thanks voor je reactie!
Ik had laatst ook zoân grap dat de verkoopster het niet op tijd had verstuurd en de aankoop werd teruggestort. Toen zei ze âsorry het is me niet gelukt wegens persoonlijke omstandighedenâ, dus ik dacht prima ik probeer het nog een keer. Liet ze weer niks weten tot de dag dat de aankoop was verlopen zonder âm op te sturen, met nu het excuus âdat het wel lastig was in de vakantietijdâ en of ik de aankoop nog een keer wilde doen. Als je je kleding niet op wil sturen moet je het misschien niet te koop zetten?!
Koop ik voor het eerst iets op Vinted.
Krijg ik een berichtje; je hebt iets betaald. Ik ben op vakantie.
Oké, goed verhaal⊠misschien iets meer context (als in wanneer ga je het dan versturen enzovoort)
Ik heb nieuwe lingerie op Vinted gezet. Nu krijg ik berichten of ik ook een aanfoto wil maken. Wat denk je zelfâŠ
Ik had dit ook met mijn laatste aankoop. Een witte trui met luipaardprint waarbij je duidelijk zag dat hij meegegaan was in de donkere was (het witte deel was grijzig geworden). Op de fotoâs zag je dit niet. Maar ja, wat doe je dan, het is niet dat er een gigantische vlek op zit ofzo. Ik kan hem prima dragen maar het is nu dus een trui die ik wrs alleen thuis zal aantrekken. Voor mij ook wel de laatste keer dat ik voor mijzelf kleding koop op vinted, ik heb al best veel miskopen gedaan.