Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Als je klikt op annuleren met als reden ‘in overleg met de koper’ krijg je geen 1 ster

7 likes

Mijn notificaties van Vinted blijven sinds vanochtend staan en ik erger me er echt onredelijk veel aan. :japanese_goblin:

3 likes

Hier ook sinds een paar dagen. Heel vervelend :weary:

2 likes

Ik heb dit ook sinds een paar dagen, super irritant.

Ja mijne ook!!!

2 likes

Ik heb allemaal cd’s op Vinted gezet en ze op eentje na allemaal verkocht! Ben echt verbaasd haha. Maar super chill :slight_smile:

5 likes

Oh nice! Dan ga ik de mijne ook maar proberen te verkopen. Voor hoeveel had jij ze erop gezet?

4 likes

Beetje wissend, ik had er bijv. 3 van Adele en die heb ik voor 10 euro samen verkocht; 1 losse van Billie Eilish voor 7 euro, losse van Passenger voor 5 euro en nog 4 van Ed Sheeran voor 15 euro! :slight_smile:

2 likes

Ik heb iets verzonden wat de 28e is aangekomen op het pakketpunt, de koper heeft het nog niet opgehaald en reageert ook niet op mijn berichtje (ze is wel online). Ik krijg er echt stress van… verkopen via vinted is zo niks voor mij

Ik heb een pakket ontvangen wat niet voor mij bedoeld is, heeft iemand dit eerder gehad?

Mijn pakket is niet opgehaald en nu wordt het teruggestuurd. Maar ik ga twee weken op vakantie. Ik kan het dus niet aannemen. Ik baal echt.

1 like

Met welke verzendoptie heb je het gestuurd? Want met sommige vervoerders (DHL en DPD tenminste) kan je het pakketje ergens anders laten heen sturen dus een pakket bij jou in de buurt bijvoorbeeld.

UPS… meisje reageert ook niet, het enige wat ze zei is: ik heb niks ontvangen. Maar t heeft vanaf de 28e op een pakketpunt gelegen

1 like

UPS zou ik niet zo snel weten want daarmee ontvang ik helaas te weinig :grimacing: maar wat raar? Toch moet ik hier vaak een tijd wachten omdat ze mijn achternaam verkeerd verstaan en vervolgens ook dito zoeken daarmee.

Ja ik denk gewoon dat ze niet is gegaan of er geen zin meer in had of zo?
Als je denkt, wat raar, ik ontvang niks, dan vraag je dat toch even aan mij? Ze was wel gewoon online namelijk

Zou je denken ja maar ja, ik heb gemerkt dat het soms wat vreemd gaat op tweedehands platformen met (ver)kopen :person_shrugging: wat super frustrerend is als jij de verkoper bent natuurlijk want jij wilt terecht je geld hebben.

3 likes

Ik heb echt het idee dat Vinted achteruit aan het gaan is de laatste tijd. Misschien is het toeval, maar ik heb de laatste tijd bijna alleen maar negatieve ervaringen. Verkopers die je pakket niet opsturen en nergens op reageren, verkopers die liegen over de staat van een kledingstuk, kopers die onaardig doen of het pakket nooit ophalen… Of ben ik gewoon een zure boomer?

5 likes

Het adres op het pakket is wel van jou? Dan retour sturen, kan een scam zijn:

3 likes

Ik denk dat je gewoon de verkeerde mensen treft? Ik herken het iig niet.

2 likes

Ja, maar er zit een kaartje in voor een ander, het is van Vinted verzonden via Homer en ik heb het opgehaald bij een pakketpunt

1 like