Je kan het eventueel ook nog bij een kledingbank brengen, daar heb ik een hele tas voor gevuld. Dat is net als de voedselbank, maar dan voor kleding.
We hebben op ons dorp 2 van die kleding containers staan, daar breng ik vaak te kleine kleren van de kinderen. En dus ook dingen die ik niet verkocht krijg. Tijd om die doos eens uit te gaan pluizen!
Iemand berichtte me gister op marktplaats dat ze vandaag iets wilde komen ophalen, maar ze kon vandaag pas aangeven hoe laat. Krijg ik vandaag een berichtje âik ben er over 20/30 minutenâ. Zonder even te checken of ik ĂŒberhaupt wel thuis was??? Volgens mij was ze ook gewoon meteen erna in de auto gestapt zonder reactie af te wachten.
Belt ze aan, krijg ik nog een heel lulverhaal dat ze normaal niet over de grote weg rijdt, maar nou vooruit hiervoor dan wel maar liever niet blabla, ok.
Ik vind deze verkoper wel echt lef hebben om dit te koop aan te bieden. Ze zijn vies, kapot en lek.
Ook een beetje makkelijk om dan te denken dat arme kindjes er wel wat aan hebben. Alsof die geen fatsoenlijke schoenen verdienen.
Ik bedoel dan echt deze situatie hĂš.
Vind het schaamteloos om die dingen te koop aan te bieden. Geef ze gratis weg of gooi ze weg, want ze hebben hun functie (beschermen tegen de regen) al verloren.
Je mag op vinted alleen nog maar cosmetica en parfum verkopen die absoluut nieuw is. Ik vind dat echt irritant, als je een parfum twee keer hebt gebruikt mag ie al niet meer op vinted. Ik vind het wel goed dat ze dat bij makeup enzo doen.
Hoe checken ze dat in godsnaam? Niet alles zit dicht met een seal?
Mijn advertentie is al verwijderd. Ik denk dat ze gebruik maken van zoekwoorden, ik had in de tekst gezet dat ik de parfum één of twee keer heb gebruikt maar dat mag dus niet, maar ik wil ook niet liegen in mijn bericht.
Ja dit heb ik ook een aantal keer gehad inderdaad, ook met parfum. Ik had het doosje nog dus toen ik de foto met doosjes als eerste koos bleef die wel staan. Op de laatste foto zag je dan dat er een mini beetje uit was. En als iemand dan het koopt dan meld ik dat wel even voor de zekerheid, tot nu toe steeds gelukt op deze manier!
âHoeveel groter valt de broek?â Groter dan wat?
Ik geef mijn maten, misschien helpt dat. Geeft ze mij ook haar maten vind dit soort vragen wel irritant. Ik kan niet inschatten of het iemand wel of niet gaat passenâŠ
Ik heb een polo in een kindermaat op vinted staan voor serieus 1 euro. Vraagt iemand of ik van alles wil opmeten. Zijn deze mensen serieus?? Ik heb daar echt geen zin in hoor en ga het ook niet doen.
Straks gaan ze nog vragen of je het voor ze op jouw kosten naar de stomerij willen brengen. Het gaat langzamerhand echt nergens meer over. Net zoals mensen die 1 euro minder willen bieden op iets waarbij dit naar verhouding amper scheelt.
Je kan proberen een bod te doen? Al vraag ik me af hoe laag ze wil gaan als ze voor zoiets al 15 vraagt đ„Č
Van h&m ook haha dat ding koop je nieuw voor een 10tje of minder.
Als je een bod doet op een artikel op vinted, het wordt goedgekeurd, kun je dan vervolgens nog meer producten toevoegen in een bundel? Ik krijg dan alleen het product voor de vraagprijs. Doe ik iets fout?
Je moet volgens mij eerst een bundel aanvragen. Daar komt dan een standaard bedrag te staan, maar dat kun je nog even negeren. Zodra de verkoper je bundel accepteert, kun je nog een ander (lager) bod doen op die bundel.
Ik wacht al 4 dagen over een bericht over de maat van een product. Op de foto was de label vaag
Uiteindelijk heeft Vinted de aankoop na 11 dagen automatisch geannuleerd, dus de verkoopster had ze er weer voor me op gezet en ik heb de schoenen weer aangeschaft. Ze heeft het pakketje al een tijdje terug bij Homerr gebracht, maar nu hebben zij vertraging opgelopen. Volgende keer betaal ik maar weer meer voor PostNL, ben nu 4 weken verder en ik heb geen idee wanneer het pakketje wordt bezorgd.
Oke, nog een beleefd berichtje gestuurd, maar weer geen reactie. Verdomme, dan wacht ik wel tot iemand anders hem op Vinted plaatst.
Ik wil graag Timberlands via Vinted kopen, maar blijkbaar verkoopt iedereen daar onder âdames schoenenâ alleen de junior variant (die tot maat 39 gaat). Neem aan dat die veel smaller en kleiner zijn dan een normale maat 39. Dus nu ben ik constant labels aan het checken of er geen âboys/ juniorâ instaat. Zet die junior schoenen gewoon onder âkinder schoenenâ