“Hoeveel groter valt de broek?” Groter dan wat?
Ik geef mijn maten, misschien helpt dat. Geeft ze mij ook haar maten vind dit soort vragen wel irritant. Ik kan niet inschatten of het iemand wel of niet gaat passen…
“Hoeveel groter valt de broek?” Groter dan wat?
Ik geef mijn maten, misschien helpt dat. Geeft ze mij ook haar maten vind dit soort vragen wel irritant. Ik kan niet inschatten of het iemand wel of niet gaat passen…
Ik heb een polo in een kindermaat op vinted staan voor serieus 1 euro. Vraagt iemand of ik van alles wil opmeten. Zijn deze mensen serieus?? Ik heb daar echt geen zin in hoor en ga het ook niet doen.
Straks gaan ze nog vragen of je het voor ze op jouw kosten naar de stomerij willen brengen. Het gaat langzamerhand echt nergens meer over. Net zoals mensen die 1 euro minder willen bieden op iets waarbij dit naar verhouding amper scheelt.
Plus nog eens verzending en vinted kosten bij. Jeeeeetje belachelijk. Krijgt ze nooit verkocht.
Je kan proberen een bod te doen? Al vraag ik me af hoe laag ze wil gaan als ze voor zoiets al 15 vraagt 🥲
Van h&m ook haha dat ding koop je nieuw voor een 10tje of minder.
Als je een bod doet op een artikel op vinted, het wordt goedgekeurd, kun je dan vervolgens nog meer producten toevoegen in een bundel? Ik krijg dan alleen het product voor de vraagprijs. Doe ik iets fout?
Je moet volgens mij eerst een bundel aanvragen. Daar komt dan een standaard bedrag te staan, maar dat kun je nog even negeren. Zodra de verkoper je bundel accepteert, kun je nog een ander (lager) bod doen op die bundel.
Ik wacht al 4 dagen over een bericht over de maat van een product. Op de foto was de label vaag
Uiteindelijk heeft Vinted de aankoop na 11 dagen automatisch geannuleerd, dus de verkoopster had ze er weer voor me op gezet en ik heb de schoenen weer aangeschaft. Ze heeft het pakketje al een tijdje terug bij Homerr gebracht, maar nu hebben zij vertraging opgelopen. Volgende keer betaal ik maar weer meer voor PostNL, ben nu 4 weken verder en ik heb geen idee wanneer het pakketje wordt bezorgd.
Oke, nog een beleefd berichtje gestuurd, maar weer geen reactie. Verdomme, dan wacht ik wel tot iemand anders hem op Vinted plaatst.
Ik wil graag Timberlands via Vinted kopen, maar blijkbaar verkoopt iedereen daar onder ‘dames schoenen’ alleen de junior variant (die tot maat 39 gaat). Neem aan dat die veel smaller en kleiner zijn dan een normale maat 39. Dus nu ben ik constant labels aan het checken of er geen ‘boys/ junior’ instaat. Zet die junior schoenen gewoon onder ‘kinder schoenen’
Bij Nike zijn “precies” dezelfde schoenen voor kids ook een paar tientjes goedkoper nieuw dus daar kun je ook nog genaaid mee worden. Maat 39 is denk ik gewoon 39. Misschien dat de materialen iets goedkoper/minder duurzaam (durable) zijn
Hmm misschien ga ik dan de kindervariant maar eens in de winkel passen! Dan zie ik ook gelijk of hij er goed uit ziet. Bedankt!
Ik heb een vraag maar ik denk dat dit toch het beste topic is
Ik zie op Vinted wel eens een artikel waarbij de verzendkosten van de meeste opties (bv Homerrr) op 0,00 staan, maar dat klopt natuurlijk niet.
Als een verzender een verzendoptie niet aanbiedt staat het er gewoon niet bij toch?
Weet iemand wat het betekent als er 0 euro bij de verzendkosten staat?
Kan t niet zo zijn dat de verkoper de kosten betaald?
Dat lijkt me eigenlijk niet, waarom zouden ze dat doen?
Ik geloof ook niet dat je dat aan kunt geven?
Het ziet er zo uit trouwens:
Hmm wat appart nooit gezien ook. Toen ik in t begin alles had uitgezet zei een franse meid dat ze niks kon kiezen.
Miss is dat bij die mensen ook. Dat ze alleen aan postnl doen haha
Haha ja maar dan staat er toch ook alleen PostNL normaal?
Ik bied zelf ook niet alle opties aan maar dan staat hij er gewoon niet tussen.
Ik had op een gegeven moment inderdaad ook iets waar gewoon geen verzendopties waren! Ik kon toen ook niet op kopen of bieden of zo klikken. Dat was bij iemand uit Luxemburg volgens mij
Hmm ik zou t niet weten. Nja als t iets leuks is gewoon kopen dan heb je misschien geluk haha