Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Klikken op “er is een probleem” dat kan binnen twee dagen nadat je je pakket hebt opgehaald. Dan wordt het uitbetalen naar de verkoper uitgesteld.

2 likes

Duurt het verzenden vanuit frankrijk via Vinted altijd zo lang? Het is al 13 dagen onderweg…

In mijn ervaring duurt het max 5 dagen, vaak sneller. 13 dagen is wel erg lang… weet je zeker dat het pakketje nog niet is aangekomen?

Is het via homerr? Die hebben af en toe wel eens vertraging. Dpd volgens mij ook wel eens.

als het met homerr is heb ik het meestal 2 a 3 weken later op het pakketpunt.

Ik heb bij betalen volgens mij geen verzendmaatschappij kunnen kiezen, nu staat er: relais colis. Als verzendmaatschappij geloof ik
Geen idee wat dat is, Jezus wat een gedoe weer

Edit; ah dat is homerr inderdaad. Ik snap niet dat dat zo lang moet duren maar dan moet ik nog maar even geduld hebben.

1 like

Volgens mij is dat een duurzame pakket dienst. Zij verzamelen eerst een aantal pakketjes voordat ze het versturen.

4 likes

Bij Mondial Relay en Homerrr duurt het bij mij vaak zo lang. Maar is het altijd gewoon aangekomen uiteindelijk!

Dit was bij mij laatst ook. Precies hetzelfde. Duurde uiteindelijk 15/16 dagen (zonder weekenden). Uiteindelijk kwam het dus wel netjes aan!

1 like

Vinted item meteen de volgende ochtend verstuurd, meid heeft ook netjes optijd betaald maar vervolgens geen maximale sterren. WHY :weary:

2 likes

Omdat ze een bitch is

6 likes

Ik val in herhaling maar zag net weer iemand die iets verkoopt als nieuw zonder prijskaartje en dan in de advertentie: drie keer gedragen. En mijn item staat er dan 2x zo duur naast maar die is dan wel echt ongedragen en kun je dus nog cadeau doen oid. Misschien moet er een nieuwe categorie komen: zo goed als nieuw.

2 likes

Wij hebben een nieuwe auto gekocht en nu gaan we de winterbandenset van de oude verkopen, maar dat is blijkbaar niet gratis op Marktplaats. Dat vind ik stom.

2 likes

ik snap het niet :grimacing:

Zet ik een gloednieuwe hunkemoller bh incl prijskaartje te koop voor €7! Komt mvr. met een bod van €2,50. Rot op

2 likes

Ze moet betalen om de advertentie op marktplaats te kunnen zetten!

1 like

dat snapte ik maar geldt dat dan alleen voor bepaalde categorieën?

Ja klopt! Voor auto’s moet je betalen, dus wellicht voor auto onderdelen dan ook.

Dit snap ik ook echt niet?
Ik had dit ook een keer bij marktplaats, product was goed, lage prijs en ik was flexibel met het ophalen, hadden een tijd afgesproken maar ze vroeg of ze toch wat eerder kon komen helemaal prima. En toen kreeg ik 3 sterren, was echt boos haha had haar toen een berichtje gestuurd en toen zei ze 3 sterren is voor mij ook gewoon goed. :angry:

1 like

Ik dacht dat je niet voor minder dan 60% van de originele prijs kon bieden?