Dit snap ik ook echt niet?
Ik had dit ook een keer bij marktplaats, product was goed, lage prijs en ik was flexibel met het ophalen, hadden een tijd afgesproken maar ze vroeg of ze toch wat eerder kon komen helemaal prima. En toen kreeg ik 3 sterren, was echt boos haha had haar toen een berichtje gestuurd en toen zei ze 3 sterren is voor mij ook gewoon goed.
Ik dacht dat je niet voor minder dan 60% van de originele prijs kon bieden?
Ik snap er ook niks van! Ze deed een bod en die heb ik toen geweigerd. Daarna een nieuw bod van ā¬3
Dit dus. Heb nog nooit iets anders op Marktplaats gezet dan dingen die in de gratis categorie vielen. Ik vraag me af of het zān geld waard is. Geen idee of die banden een beetje in trek zijn.
-.- pfff 3x gedragen is gewoon ook niet nieuw zonder prijskaartje. Ik snap je frustratie. Zo als nieuw zijn indd wel een betere categorie zijn.
Ik wil iets kopen op Vinted maar de verkoper negeert me.
Ik had een bod gedaan op een iets duurder item (wel bekeken, geen reactie, ook niet afgewezen) en daarna gevraagd of ze überhaupt open staat om een bod te accepteren (dat staat namelijk wel in haar profiel en ik wil niet blijven bieden als ze toch geen bod accepteert). Ook gezien maar geen reactie.
Nu wil ik niets van haar kopen omdat ik het stom vind dat ze niet gewoon antwoordt ja of nee, terwijl als ze nee gezegd had ik het waarschijnlijk gewoon voor de volle prijs gekocht had
Maar ik wil dat ding nog steeds hebben en er is natuurlijk geen andere verkoper die het verkoopt
Same. Waarom plaats je het dan?!
Ja en als je het alleen voor de volle prijs wilt verkopen, ook ok maar ZEG DAT DAN. Oui of non zijn allebei maar drie letters, zoveel moeite is dat toch niet
Mijn eerste aankoop is al 2 weken onderweg met Homerr. En mijn tweede aankoop is nog niet eens verzonden, het is vandaag de zesde dag na mijn betaling. Moet je voor Vinted nou bijzonder veel geduld hebben of heb ik gewoon pech?
Het verzenden met Mondial Relay en Homerrr duurt wel regelmatig zo lang ja (bij mij in ieder geval). Maar het is uiteindelijk altijd aangekomen.
De verzender heeft (meen ik) 7 werkdagen om te verzenden. Ik vind dat persoonlijk best lang, maar misschien te verwend door de āmorgen in huisā webshops. Wanneer je dus een slome verzender hebt en Homerr gebruikt, is het dubbel prijs qua wachttijd
Is dit verlengt? Ik dacht dat het 5 dagen was, dus vond het al vreemd dat de koop van @deurmat niet al automatisch geannuleerd is.
Dat dacht ik vorige keer ook, dus ik wat meer betaald om met DHL het snel te krijgen. Staat er natuurlijk dan ook bij, na 1-2 dgn in huis. Werd het gewoon pas na 5 dagen verstuurd door de verkoper. dus uiteindelijk had ik het nog pas na ruim een weekš„. Daar kan ik dan zo van balen.
De verkoper heeft tot gisteren niks gedaan. Ik heb het nu zelf geannuleerd, maar daar moet de verkoper ook mee akkoord gaan⦠De verkoper is 25 augustus voor het laatst ingelogd, dus ik vrees dat ik nog even moet wachten op mijn geld
Bij mij in de buurt hebben ze ook maar twee vaste dagen dat ze pakketjes afleveren bij Homerr punten. Volgens mij zijn dat dinsdag en donderdag.
jeetje ik heb nu een verkoper die na een dag al vraagt of het pakket verstuurd is, doe Rustig, ik heb het een dag na de aankoop verstuurd.
Ik had een vloerlamp op marktplaats gezet voor gratis. Ik werd overstroomd door berichten, na 3 x een afspraak te hebben gemaakt en er een no-show was heb ik de advertentie offline gehaald en opnieuw erop gezet voor 1 euro, omdat ik ergens had gelezen dat als men ervoor wil betalen, ook al is het een laag bedrag, dat ze er meer gebonden mee zijn en dus ook sneller komen opdagen. Je raad het al: 0 reacties! Hij gaat maar naar de kringloop
Fransen maten zijn blijkbaar anders dan nederlandseš
Nu is mn coole pak tw klein. Njs gelukkig ben ik aan t afvallen dus ik kan m volgend jaar wss wel aan maar toch haah wel irri
Ja ik vind dit ook irritant, Franse maten zijn soms een maat kleiner dan bij ons, maar soms ook weer niet. Als je uit Italie koopt wordt het wel automatisch gecorrigeerd! Maar ik had bijna iets gekocht wat een Frans iemand te koop had terwijl in het label enkel een Italliaanse maat stond dus er klopte niks van :ā)
En iedereen in t zuiden heeft geen kont ofzo.
Kwam hier eigenlijk voor een andere ergernis: waarom is er geen overzichtelijke lijst met tracking van je aankopen en verkopen?!
Ik heb nu 30 chats door elkaar met 8 dingen die ik heb gekocht, 3 dingen die ik heb verkocht en dan nog 20 chats tussendoor met ākoop dit voor 5 euro minderā en de afmetingen van tailles waarvan ik niet zeker ben of ik het nog wel wil dus ik wil de chat niet verwijderen >:(
Je hebt wel een besteloverzicht. Staan de je aankopen en verkopen nog wel door elkaar, maar een stuk overzichtelijker dan de chat!