Oh thanks, wat dom van me, ik zit er bijna altijd op de laptop op en daar heb je dat niet maar op de app wel inderdaad. Ik vond het al zo vreemd.
(dan is m’n ergernis misschien meer dat het zo ingericht is op appgebruik)
Ohh dat wist ik niet! Ik heb het juist nog nooit op de laptop gebruikt haha
Had een pakketje opgehaald en het truitje ruikt zo sterk naar een zoete, zware parfum
Ik hoop maar dat het er met één wasje uit is, die geur is echt heftig
Ik probeer er ook wel een Unique Selling Point van te maken ;D om dingen heel snel te versturen. Ik vind trouwens nu DHL maar 2,50 is dat echt een fijnere optie dan Homerr!
Ik heb een artikel ontvangen, maar er zaten gaten in die niet gemeld waren. Als compensatie wil de verkoper een deel van het bedrag terugstorten, maar dat kan alleen buiten Vinted om? En dat zie ik niet zitten… Heeft iemand ervaring met ander soort oplossingen?
Heb je aangegeven dat er een probleem is op vinted?
Ja, maar dan moet je het eerst zelf proberen op te lossen met de verkoper, maar dat gaat dus nogal moeizaam.
Niet echt oké dat ze de helft wilt terugstorten (tenzij jij daar uiteraard oké mee bent), maar ik zou eigenlijk overleggen of je het retour mag sturen (en evt die kosten delen van de verzendkosten)
Zijn het grote gaten? En is het daardoor niet meer draagbaar?
Ik wil hem eigenlijk dus wel houden, want hij is heel mooi De gaatjes kun je wel fixen, dan zie ik het zelf wel, maar anderen niet denk ik. Maar als ik had geweten dat de rok in deze staat was, dan had ik hem niet gekocht (of in ieder geval minder geboden).
En het probleem is dat je niet wil dat ze je rekeningnummer heeft? Kun je een tikkie sturen?
Kun je als verkoper op Vinted de naam en het adres van een koper zien? En zo ja, vanaf wanneer? Als er betaald is pas of eerder/later?
Ligt volgens mij aan de manier waarop het verstuurd wordt. Bij Homerr kreeg ik het niet altijd te zien. Sowieso pas na betaling dan.
Vind het inderdaad niet fijn zomaar mijn rekeningnummer te geven. En is een buitenlandse verkoper, dus dat kan helaas ook niet.
@Nivi pas na het betalen. Ligt er ook aan. Als je het van een nederlander via homerr besteld dan niet.
@Bloem heb jr paypal? Dan kan ze het daar naar sturen
Ik wist niet dat dat kon tegenwoordig, ik zie dat Paypal ook gewoon een soort Tikkie heeft. Dankje!
Iemand koopt een h&m bril bij me voor een paar euro. En klaagt dan dat het geen kwaliteits bril is.
Ja schat wat verwacht je. Dat ik je een gloed nieuwe celine bril opstuur voor die prijs.
Is dit via marktplaats? Want dan zou ik als koper ook van de biedingen uitgaan die bij de advertentie te zien zijn, en als de verkoper zegt via andere wegen een hoger bod te hebben, prima maar verkoop het dan maar aan diegene, als het al waar is.
Ik snap je vraag niet helemaal denk ik, je hebt de items toch al verkocht?
Ik heb zoiets raars! Ik haalde net m’n pakketje op, kwam de jongen opeens met een tweede pakket aanzetten. Ik wist niet wat het was, maar goed, mijn naam staat erop en ik bestel wel vaker meerdere dingen, dus oke. Ik maakt het net open, zit er een bikini in die ik sowieso niet besteld heb. Ik heb nog gekeken, misschien heeft de verkoper per ongeluk iets verkeerds verstuurd, maar verwacht ook eigenlijk niks meer en zie geen berichten oid in m’n mailbox staan. Ik heb vinted een bericht gestuurd, maar snap er echt niks meer van haha.
Ik had dat ook pas. Bericht dat mijn pakket er is, maar ik had niks besteld. Toch maar langs gegaan. Zit er een shirt in, veel te klein, wat ik nooit besteld heb (en ook niet zou willen). Maar mijn naam stond er echt op. Er gaan dingen fout!