Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Vind het inderdaad niet fijn zomaar mijn rekeningnummer te geven. En is een buitenlandse verkoper, dus dat kan helaas ook niet.

1 like

@Nivi pas na het betalen. Ligt er ook aan. Als je het van een nederlander via homerr besteld dan niet.

@Bloem heb jr paypal? Dan kan ze het daar naar sturen

1 like

Ik wist niet dat dat kon tegenwoordig, ik zie dat Paypal ook gewoon een soort Tikkie heeft. Dankje!

2 likes

Iemand koopt een h&m bril bij me voor een paar euro. En klaagt dan dat het geen kwaliteits bril is.
Ja schat wat verwacht je. Dat ik je een gloed nieuwe celine bril opstuur voor die prijs.

15 likes

Is dit via marktplaats? Want dan zou ik als koper ook van de biedingen uitgaan die bij de advertentie te zien zijn, en als de verkoper zegt via andere wegen een hoger bod te hebben, prima maar verkoop het dan maar aan diegene, als het al waar is.

Ik snap je vraag niet helemaal denk ik, je hebt de items toch al verkocht?

Ik heb zoiets raars! Ik haalde net m’n pakketje op, kwam de jongen opeens met een tweede pakket aanzetten. Ik wist niet wat het was, maar goed, mijn naam staat erop en ik bestel wel vaker meerdere dingen, dus oke. Ik maakt het net open, zit er een bikini in die ik sowieso niet besteld heb. Ik heb nog gekeken, misschien heeft de verkoper per ongeluk iets verkeerds verstuurd, maar verwacht ook eigenlijk niks meer en zie geen berichten oid in m’n mailbox staan. Ik heb vinted een bericht gestuurd, maar snap er echt niks meer van haha.

1 like

Ik had dat ook pas. Bericht dat mijn pakket er is, maar ik had niks besteld. Toch maar langs gegaan. Zit er een shirt in, veel te klein, wat ik nooit besteld heb (en ook niet zou willen). Maar mijn naam stond er echt op. Er gaan dingen fout!

3 likes

Zoiets heb ik ook eens gehad. Er zat uiteindelijk een dubbele adressticker op dat pakket. Dus er zal dan ergens ook wel een pakket rondzwerven zonder sticker. Ik heb toen nog contact opgenomen met vinted, maar die deden er eigenlijk niets mee.

3 likes

@Schattenwijfje huh wat raar zeg! Vraag me echt af hoe dat kan gebeuren dan. Ik kreeg ook geen bericht van Mondial dat er iets geleverd was. Ik moet nu gaan kijken of het pakket punt het terug wil sturen, maar verwacht niet dat ze dat gaan doen? Ik heb wel gewoon getekend natuurlijk. Heel apart dit.

1 like

14 dagen!

1 like

Ohh wat raar! Maar dat verklaart misschien ook waarom er soms bestellingen niet aankomen. Zo vaak heb ik nog niet besteld, maar al wel twee keer gehad dat iets niet bezorgd werd en dat de bestelling toen automatisch was geannuleerd. Zo vervelend voor degene die het verstuurd heeft en dus kan fluiten naar het geld.

1 like

Ja ik heb ook wel eens dat het pakket of gewoon zoekraakt, of heel ergens anders ligt. Maar dan staat er in ieder geval mijn naam op. Nu is het wel mijn naam en adres, maar heb ik niks besteld. Dus hoe ze daar überhaupt aan komen, heel vreemd.

1 like

Diegene moet dan idd de bestelling nog definitief maken door te betalen, anders vervalt het bod uiteindelijk

1 like

Gratis product af te halen. Ik spreek af om 20u, gene komt niet opdagen. Hoe moeilijk is het om af te zeggen?!

1 like

Daarom kan je beter 1 euro vragen. Als iets gratis is doen mensne nog minder moeite.

4 likes

Ja heb je gelijk in. Dan maar voor het spaarpotje van m’n kind!

Wat zit er op de rug? :joy::joy: Migado die vertaling is zo irri.

13 likes

:joy: uit welke taal werd het vertaald?

Geeen idee haha. Misschien iets van kleine beschadiging.

@mimosa of frans of spaans. Ik heb hem niet opgeslagen omdat ik geen behoefte had aan een kleine verslaafde op mn rug.

2 likes