Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Zoiets heb ik ook eens gehad. Er zat uiteindelijk een dubbele adressticker op dat pakket. Dus er zal dan ergens ook wel een pakket rondzwerven zonder sticker. Ik heb toen nog contact opgenomen met vinted, maar die deden er eigenlijk niets mee.

3 likes

@Schattenwijfje huh wat raar zeg! Vraag me echt af hoe dat kan gebeuren dan. Ik kreeg ook geen bericht van Mondial dat er iets geleverd was. Ik moet nu gaan kijken of het pakket punt het terug wil sturen, maar verwacht niet dat ze dat gaan doen? Ik heb wel gewoon getekend natuurlijk. Heel apart dit.

1 like

14 dagen!

1 like

Ohh wat raar! Maar dat verklaart misschien ook waarom er soms bestellingen niet aankomen. Zo vaak heb ik nog niet besteld, maar al wel twee keer gehad dat iets niet bezorgd werd en dat de bestelling toen automatisch was geannuleerd. Zo vervelend voor degene die het verstuurd heeft en dus kan fluiten naar het geld.

1 like

Ja ik heb ook wel eens dat het pakket of gewoon zoekraakt, of heel ergens anders ligt. Maar dan staat er in ieder geval mijn naam op. Nu is het wel mijn naam en adres, maar heb ik niks besteld. Dus hoe ze daar überhaupt aan komen, heel vreemd.

1 like

Diegene moet dan idd de bestelling nog definitief maken door te betalen, anders vervalt het bod uiteindelijk

1 like

Gratis product af te halen. Ik spreek af om 20u, gene komt niet opdagen. Hoe moeilijk is het om af te zeggen?!

1 like

Daarom kan je beter 1 euro vragen. Als iets gratis is doen mensne nog minder moeite.

4 likes

Ja heb je gelijk in. Dan maar voor het spaarpotje van m’n kind!

Wat zit er op de rug? :joy::joy: Migado die vertaling is zo irri.

13 likes

:joy: uit welke taal werd het vertaald?

Geeen idee haha. Misschien iets van kleine beschadiging.

@mimosa of frans of spaans. Ik heb hem niet opgeslagen omdat ik geen behoefte had aan een kleine verslaafde op mn rug.

2 likes

Hahaha ik zie dit helemaal voor me

Love dit

3 likes

Je kan niet instellen dat alleen mensen uit NL je spullen kunnen kopen he? Bij mij wordt alles elke keer door Fransen gekocht, maar ze kiezen allemaal voor een UPS point en die heb ik niet in de buurt. En ga voor die paar euro ook echt niet naar een andere stad rijden.

1 like

Je kan bij de instellingen aanpassen met welke verzendopties je wel/niet wilt versturen! Dus dan kan je UPS uitzetten.

Edit: ah shit sorry, ik zie nu idd dat je UPS niet meer uit kan zetten… super weird ik zou echt zweren dat je eerst alles uit kon zetten zodat je alleen PostNL overhield. Super irritant!

2 likes

Die staat er dus niet tussen :frowning: heb ook alles uitgezet, behalve DHL en PostNL.

2 likes

Ja hoor ik krijg net bericht dat iemand mijn vinted pakketje heeft ontvangen en ze zegt er zitten vlekken op. Dat is dus echt totaal niet mogelijk want ik heb de schoenen helemaal gecontroleerd voor ze weg gingen + ik heb ze nooit aangehad + op de fotos maken na en 1x passen hebben ze altijd in de doos gezeten.
Dus dat zou heel bijzonder zijn dat er vlekken op zitten.

1 like

Heb je er nog foto’s van hoe ze waren toen ze weg gingen?

1 like

Nee alleen fotos van hoe ze op vinted zijn gezet maar daar zie je ze ook 100% vlek vrij. Het gaat ook echt om €5 en ze zat al te zeuren dat de verzendkosten meer waren dan de schoenen.

Ik heb nu wel fotos van de vlekken gezien maar dat lijkt alsof er gewoon wat op ligt (wat er dus 100%) eerst niet zat. Dus ik heb echt het gevoel dat ik voor zo een kut bedrag in de zeik word genomen.

2 likes