Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Zijn er meer mensen bij wie Homerr op het moment eeuwig duurt? Heb pakketjes al bijna maand geleden verstuurd. O.a. Ook gewoon in Nederland :roll_eyes:

Nu al een aantal keer via Homer laten bezorgen, en de snelste levertijd was 1,5 maand

2 likes

Ik zou gewoon zeggen " nou stuur ze maar terug dan" want dan moet ze nog een x verzend kosten betalen.

8 likes

Ja daar liep ze net over te miepen dat het zo duur was omdat ik zei stuur ze dan maar terug. Ja dan hou je ze en dan verwijder je de vlek die je zelf hebt aangebracht.

Ik ga hier echt zo slecht op. Als ik zelf een fout maak dan wil ik dat echt wel toegeven maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik goed zit, aangezien ik ze van top tot teen heb gecheckt.

9 likes

Wat een zeikerd. Ik heb ook een x zon zeikerd gehad en heb haar gewoon gemeld bij vinted. Kreeg toen wel mn geld

1 like

Ja ik kon aan de hand van haar klacht ook een reactie naar vinted sturen + fotos. Dus dat nu ook gedaan. Ben benieuwd wat vinted gaat reagere

1 like

Ja het duurt echt heel lang op het moment, langer dan normaal nog

1 like

Net bericht gehad van Vinted. De koper moet de schoenen op haar kosten terug sturen. Als ze dat niet binnen 3 dagen doet dan krijg ik gewoon mijn geld voor de schoenen.

De koper begon natuurlijk weer te zeuren maar daar ga ik niet meer op reageren. Ben er een beetje klaar mee. Je stuurt ze maar terug of niet.

13 likes

Ik vind t zo irritant dat franse maten kleiner zijn. Maar dat die franse er niet bij zetten dat hun kleding stuk in een franse maat is. Ik kan nu wel al een aantal merken eruit filteren maar toch. Dan zie je iets leuks en dan is het kleiner dan je dacht.

Oh en ik irriteer me dood aan mensen die slechte fotos posten. Post gewoon even een voor en achter foto en een scherpe foto aub.

5 likes

Gelijk heb je, niks meer zeggen en laat haar maar terug sturen. Doet ze waarsch toch niet.

1 like

Mensen die iets willen kopen, naar mijn prijs vragen en daar een paar euro onder gaan zitten. Tegenwoordig blijf ik bij mn prijs, maar dan krijg ik vaak dus echt nog 3x een berichtje dat ze het wel willen kopen voor 2 euro minder. Als je het echt zo graag wil, betaal dan gewoon die 2 euro…

Ik had best wel wat kleding die ik weg wilde doen en die goed verkoopbaar was, maar door alle berichten in dit topic heb ik het allemaal naar de kringloop gebracht. :sweat_smile:

Weten jullie toevallig of mannenkleding goed verkoopt op Vinted? Mijn vriend heeft wat kleding (voornamelijk merkkleding) die hij eventueel nog wil verkopen.

1 like

In die tussentijd had ze dat haaltje kunnen fixen

1 like

Huh wtf? Wedden dat ze gewoon dat ding gratis wilde?

Had ze een foto gestuurd?

1 like

die is zeker zelf ergens blijven haken en probeert het nu op jou te claimen.

2 likes

Haha nou mijn schoenen koopster die zat weer allemaal zeur berichten te sturen. Dus ik stuurde terug: je kan berichtjes blijven sturen maar je hebt 2 opties; ze terug sturen of houden, vinted heeft mij al gelijk gegeven en dit is de laatste dag die je hebt om ze terug te sturen. En ineens houdt ze ze toch maar

14 likes

Zo vermoeiend…
Echt jammer om in dit topic meer van dit soort ervaringen te lezen

1 like

Ja echt heel jammer. Ik had nog meer kleding en schoenen om te koop te zetten (ook allemaal in goede staat of nog nieuw) maar heb helemaal geen zin in dit gezeur om een paar euro. Helemaal niet als ik gewoon aan alle kanten merk dat ik in de zeik wordt genomen voor €5

1 like

Wat voorn schoenen :smirk:

2 likes