Marktplaats/Vinted (Deel 1)

Pumps! Haha aangezien ik die elke keer maar weer blijf kopen heilig er van overtuigd dat dit echt hét paar is dat lekker zal zitten :joy:

2 likes

Ik had een jas gekocht, binnenkant zit vol huisdierenharen. Te goor voor woorden :nauseated_face:

3 likes

Ik heb eens een aantal mannen merkshirts erop gehad en die waren heel snel weg!

1 like

Zonder titel1_20210925214844

Mag je dit zo op Vinted zetten? Ik kreeg via een app reclame voor Vinted met dit plaatje :sweat_smile:

2 likes

Weet je zeker dat het dierenhaar is?
Ik heb een sjaal die ook zoveel pluis achterlaat in mijn jas.

Neemt niet weg dat ik dat zo nooit zo verkopen

2 likes

Ja helaas wel. Daarnaast zaten er twee zichtbare vlekken op de jas en de halve zandbak en het bos in de zakken.
Gelukkig wel een deel van het geld terug gekregen

3 likes

Ik kreeg zaterdag laat in de middag een bestelling en nu meteen HALLO WANNEER GA JE HET VERZENDEN?
Doe tranquil, op zondag gaat dat niet en ik werk vandaag
Maarja dat weet zij natuurlijk ook niet

Ook zo’n klassieker:

“hoi ik bied X op je artikel”

“hoi dat is akkoord wanneer kom je het halen?”

“oh is toch te ver weg”

:roll_eyes:

3 likes

Iemand wilt iets kopen voor 3 euro, nou oké is goed. Krijg ik daarna de vraag of ik minder wil rekenen voor de verzending. Ehh dat is gewoon het normale tarief?? Ik ga het niet uit eigen zak betalen doei

4 likes

Ik heb iets op vinted besteld en nu krijg ik de verkeerde maat aan. Op de advertentie staat 24 - 36 maand dus 2 tot 3 jaar ( 92 - 98 )

Nu krijg ik het aan in een maatje 104 wat 3 a 4 jaar is.

Zegt de verkoper dat dit spaanse maten zijn en ze dus in haar recht is ( ?? ) maar dat ik het altijd kan terug sturen. Maar dat is dus op mijn kosten ? Dus ik moet dan 2 keer verzending betalen wat evenduur als het item is.

Hoe dom is dat ? Ga de jas dus maar houden want ben gewoon geld kwijt als ik het terug stuur.

Ik zou m gewoon zelf weer verkopen. Heb ik ook wel eens gedaan met iets dat niet paste.

1 like

Amai nu een persoon die helemaal wild gaat want hij zou al betaald hebben maar kreeg melding ‘betaling mislukt’ en of ik het geld even wil terugstorten. Ga nog 1x zeggen dat er contact met vinted opgenomen moet worden en anders is het een blok. Ook echt 6 berichten in een half uur en of ik wel even wil reageren!! Ja fuck dit blok it is.

3 likes

Bewaren tot je kind erin past? Kan niet heel lang duren toch

1 like

Nouja zeg. Ik heb net m’n iPhone verkocht via Marktplaats, ging allemaal netjes en vriendelijk. Dus ik geef 5 sterren geeft hij me er 3? Is m’n eerste, al mijn ervaringen staan op 5 sterren, echt raar.

1 like

Ik zet voor het eerst wat dingen op vinted, maar alle verzendwijzen (behalve PostNL) staan op 0,00 euro. Klopt dit? Ik kan echt niet vinden waar ik normale prijzen in kan stellen. :expressionless:

1 like

Jij hoeft ook niet die prijzen te bepalen. Die prijzen staan standaard ingesteld. Voor jou staat er 0 euro omdat de klant betaald en jij dus niks hoeft te betalen.
Post nl moet je wel betalen maar dat geld krijg je later terug.

Ik heb nu op Vinted juist een extreem aardige verkoper, maar zo overdreven dat ik het weer niet vertrouw :rofl:

1 like

Ik denk dat dit een bug was. Ik zag dit als koper een paar keer. Ik heb nu ook iets besteld met €0 verzendkosten, is wel gewoon verstuurd. Ben benieuwd of het aankomt haha.

Ik heb dat ook gehad afgelopen week en toen zei de koper dat zij wel gewoon de verzendbedragen zag.

Ik snap niet dat als iemand iets van je koopt op Vinted en kiest voor DHL, je zo’n verzendlabel krijgt dat je zelf moet printen, in plaats van een QR-code die ze op het pakketpunt kunnen scannen. Als je buiten Vinted met DHL verzendt, krijg je die QR wel gewoon. Nou moet ik weer speciaal ergens heen om te printen :roll_eyes:

5 likes