Ik heb deze week drie artikelen gekocht (van aparte verkopers) en als verzendmethode gekozen afhalen bij DHL-punt. Nu worden alle drie de pakketjes gewoon bij me thuis afgeleverd?? Geen grote ramp natuurlijk, maar ben wel liever thuis als ze het komen brengen omdat DHL er nogal een handje van heeft om pakketjes gewoon ergens in de tuin neer te flikkeren als ik er niet ben. Wel vreemd dat het nu gewoon op m’n thuisadres komt.
Dit had ik ook. Het was de eerste keer dat ik bij vinted bestelde, had 5 pakketjes gekocht en gekozen voor een afhaalpunt. Alle 5 zijn ze gewoon thuisbezorgd. Ik dacht al dat het zo hoorde, maar niet dus?
Aaaaahw! Ik had het geld gelijk weer teruggestort
Ah dit is zo lief!!
Ik dacht al dat me steeds had vergist! Had precies hetzelfde!
Ja dat heb ik ook al de hele week. Had nog dubbel gecheckt maar heb echt elke keer maar €2,50 ofzoiets betaald. Zo gek! Waarom zou dat zijn…
Oh wel relaxt eigenlijk
Zeker! Ben ook wel blij dat je nu die optie kan kiezen. Waar ik woon heb je één dhl punt in een fietsenwinkel. En vind de eigenaar zo creepy dat ik eigenlijk vaak toch kiest voor de dure postNL verzending.
Oh wel herkenbaar, dat is zo vervelend. Er was hier ook heel dichtbij een punt (in een gewone winkel) waar ze het duidelijk superirritant vonden als je een pakketje op kwam halen en niet kwam om iets te kopen.
Ik snap best dat het soms irritant kan zijn (ik heb zelf ook in een winkel gewerkt waar zo’n pakketjespunt was), maar wordt dan geen afhaalpunt?? Het was ook de eigenaar die vaak zuchtend vroeg “ok, voor welke naam?” en niet een gewone medewerker of zo. Ze zijn uiteindelijk ook vrij snel weer gestopt.
Haha mijn meest dichtbijzijnde pakketpunt haat dit overduidelijk ook. Het zorgt ervoor dat ik vaak een ander iets verder punt uitkies zodat ik me niet schuldig hoef te voelen. Best suf want het is idd hun eigen keuze
Ik had net weer zoiets raars op Vinted. Iets staat te koop voor 5€, als mensen lager bieden geef ik ze voor straf een tegenbod van 50cent hoger (kinderachtig I know), vervolgens vraagt die man wat m’n minimale prijs is, dus ik doe weer een bod met 5€. Begint ie dat ie Max 10 incl bied, ik zeg prima want verzenden is vanaf 2,50€ dus dan zijn we eruit. Begint ie weer dat ik 6,50 incl moet bieden maar euh hallo gebruik gewoon die aankoop knop vriend. Maar het was duidelijk zo’n fetish figuur die gewoon zin had om mij rond te commanderen, ben zo klaar met zulke types dat ik m gerapporteerd heb
Iemand heeft me een slechte beoordeling gegeven op vinted. Ik heb Uggs aan haar verkocht die echt in een goede staat waren. Ik heb ze echt maximaal 10 keer aangehad. Zegt ze dat voering helemaal plat is en dat ze vaak gedragen zijn. Ik heb duidelijke foto’s waarop je ziet dat de vacht niet plat is, en op de foto’s van de zool is ook duidelijk te zien dat ze amper gedragen zijn. Wel is de kleur op de neus iets vervaagd maar ook dit was duidelijk te zien op de foto’s. Wat ik vooral jammer vind is dat ze vrijdag heeft aangegeven dat alles oké is, en ik heb inmiddels het geld al ontvangen. Maar dan wel vandaag zo een review achterlaten. Dan denk ik: had me even een bericht gestuurd. Ik heb er ook maar €30 voor gevraagd.
Dit is inderdaad heel erg vervelend. Ik snap niet zo goed wat ze ermee willen bereiken. Ze kon jou ook een bericht sturen. En waarom zegt ze eerst dat alles oke is en dan ineens dit. Ik heb dat ook gehad. Had sandalen verkocht die ik 1 keer had gedragen en als nieuw waren. Volgens de koper waren de sandalen stuk Gelukkig had ik nog een foto voor Vinted en heb toen ook mijn geld gekregen. Soms is het echt een gedoe.
Wat ik nou heb meegemaakt… iets van iemand gekocht, voor de vraagprijs, contact gehad etc. Stuurt ze het niet op, wordt het geannuleerd, ik stuur drie berichten in vier dagen of alles oké is. Krijg ik bericht: sorry maar ik wil toch meer geld.
Nou moe… Dus nu negatieve recensie achterlaten maar ben benieuwd of zij die ook voor als koper kan achterlaten. Zou ik niet terecht vinden in ieder geval.
Pff ik had dit laatst ook met een trui, staat nog steeds te koop ook. Vroeg ze na de annulering: sorry, maar wil je 'm voor €60? Wat denk je zelf haha, hij stond voor de helft te koop.
Nou wat belachelijk?! Ik snap er dus ook niks van. Het ging in mijn geval om 5 euro erbij als zij dat item oorspronkelijk voor 5 euro extra te koop had gezet, had ik hem ook gekocht. Maar niet op deze manier.
Haha wat gierig ook, die 5 euro. Zet 'm dan inderdaad direct voor dat bedrag te koop haha. Op deze manier hoeft het inderdaad niet meer
Ik heb iets voor 5 euro op vinted, ik kreeg een bod van 2,40 want ze had het ergens anders gezien voor 3 euro
Koop het dan daar en laat me met rust??
Wie denkt ze dat je bent? Supermarkt met laagste prijs garantie?