Ik heb bijna 3 weken geleden een jas gekocht op Vinted. Duurde vervolgens een week voordat het werd verzonden. Al gevraagd aan de verkoopster wanneer ze het ging verzenden, geen reactie. Dus ik dacht fuck it, ik annuleer de bestelling wel.
Krijg ik als reactie dat ze het al had verzonden en dat de bestelling dus niet geannuleerd kon worden. Ok prima. Dan wacht ik het nog rustig af, gevraagd om een track en trace. Weer geen reactie. Gister zelfs nog bij het pakketpunt geweest om te vragen of het er niet al toevallig lag. Was helaas niet zo. Toen maar contact opgenomen met Vinted, die vroegen mij nog een dag te wachten, de bestelling zou vandaag automatisch geannuleerd worden. Dat was dus het geval vandaag, dus heb mijn geld weer terug. En als dank voor mijn geduld krijg ik ook nog een 1 ster review van de verkoopster. Echt zo belachelijk dit.
Hoezo ga je mij 1 ster geven, terwijl ik hier echt helemaal niks aan kan doen. Ik snap dat het allemaal vervelend is, maar jij ben de verkoopster dus de verantwoordelijkheid ligt bij jou. Echt zo stom. Gaat ook echt maar om 4 euro. Zo onterecht dit. En moet er ook nog wel om lachen dat 1 ster me zoveel doet
Ja dag. Kun jij haar shit een beetje lopen oplossen
Ik vroeg gister aan een franse chick hoe groot de fruitschaal was. Want ze had alleen een foto van boven af. En ik wil t niet zo kopen dst ik ineens met een mini vla schaaltje zit.
Kreeg ik terug ??? Dus ik dacht misschien is er iets met de vertaling. Dus ik op een andere manier vragen maar nu negeert ze het. Oke tyf maar op met je schaal.
Wat een gedoe. Ik zou bijna laten liggen, dan wordt het toch weer teruggestuurd?
Ik zou zeggen dat het reizen is en je 1x erheen gaat en als etiket niet werkt laten liggen of ze stuurt je meteen de goede.
Mijn pakketje was bij een homerr niet goed gescand, ik heb toen gemaild naar dat punt met de qrcode om te scannen, die je altijd moet laten zien. En toen ik kreeg alsnog verzend bevestiging. Hoefde ik er niet nog een keer heen.
Het was wel extreem rustig punt, maar misschien is dat ook een optie.
Zeg tegen haar; “Sil vous plait une Photo avec 1 piece d’euro a cote pour la comparison du mesure? Merci!”
Of ipv een euromunt een Merci chocolaatje.
Soms moet je Homer opeens wél printen, vind dat ook zo irritant.
Iets verkocht via marktplaats en netjes opgestuurd. Ontvanger was niet thuis dus bij een PostNL punt geleverd volgens de t&t, waarna het letterlijk een half uur later veranderd in: niet opgehaald dus retour afzender?! Pakket is gister gelukkig wel weer goed retour bij mij gekomen, maar nu kan ik dus weer opnieuw een label gaan kopen en het opnieuw opsturen. En dan hopen dat ik van de andere het geld terug krijg aangezien iets nooit natuurlijk na een half uur retour gestuurd moet worden.
Ja, zo stom! Stond ik daar bij het Homer punt, 15 min rijden verderop, met mijn telefoon…
Deze was naar het buitenland, dus misschien zit daar verschil in?
Ze hadden hem toen alsnog voor mij gescand en een sticker geplakt. Pakje is gewoon aangekomen…
Inderdaad, het naar het buitenland is met printen en binnen Nederland is zonder. Je kunt helaas niet aangeven dat je alleen binnen NL wilt verzenden.
Fijn! Deze man had daar blijkbaar geen zin in of wist het niet…
@LaPetiteRobeNoire nee echt irritant, zou zowel kopen als verkopen wel op land willen instellen inderdaad.
Ja Homer naar het buitenland moet je printen. Binnenland niet.
Klopt ik moet nu dubbel geld betalen.
Ga ook een klacht indienen en zorgen dat ik van die eerste zending het geld terug krijg.
Wat een raar verhaal! Kan het zijn dat de koper het pakket heeft geweigerd toen tnt aan de deur stond?
Dat zou bijna niet kunnen , want het is volgens de tracking naar een PostNL punt gestuurd omdat de ontvanger niet thuis zou zijn. En toen een half uur later dus de mail dat het retour is gestuurd. Echt heel maf
Iemand biedt op marktplaats 2 Ikea kasten aan.
1 voor 45€ en 2 voor 75€.
Maar nieuw is 1 kast bij Ikea 40€
Dus ik zei dat…
“JA MAAR bij 2 is het wel goedkoper!”
Gast?!
Ik zie ook zooooo vaak dingen van de Ikea voorbijkomen die inderdaad duurder zijn. Vooral dat goedkope lack tafeltje wordt vaak duurder aangeboden.
Maar hoe dan? :’)
Waarom zou je dat kopen? Woon je dan zover van de IKEA dat het een schaars goed is ofzo?
Ooo ik vind dat ook zó hinderlijk idd.
Wij hebben geen printer dus doe het altijd op werk. Maar vind het ook mega ouderwets van DHL dat ze hier nog niet in meegaan.