Soms moet je Homer opeens wél printen, vind dat ook zo irritant.
Iets verkocht via marktplaats en netjes opgestuurd. Ontvanger was niet thuis dus bij een PostNL punt geleverd volgens de t&t, waarna het letterlijk een half uur later veranderd in: niet opgehaald dus retour afzender?! Pakket is gister gelukkig wel weer goed retour bij mij gekomen, maar nu kan ik dus weer opnieuw een label gaan kopen en het opnieuw opsturen. En dan hopen dat ik van de andere het geld terug krijg aangezien iets nooit natuurlijk na een half uur retour gestuurd moet worden.
Ja, zo stom! Stond ik daar bij het Homer punt, 15 min rijden verderop, met mijn telefoon…
Deze was naar het buitenland, dus misschien zit daar verschil in?
Ze hadden hem toen alsnog voor mij gescand en een sticker geplakt. Pakje is gewoon aangekomen…
Inderdaad, het naar het buitenland is met printen en binnen Nederland is zonder. Je kunt helaas niet aangeven dat je alleen binnen NL wilt verzenden.
Fijn! Deze man had daar blijkbaar geen zin in of wist het niet…
@LaPetiteRobeNoire nee echt irritant, zou zowel kopen als verkopen wel op land willen instellen inderdaad.
Ja Homer naar het buitenland moet je printen. Binnenland niet.
Klopt ik moet nu dubbel geld betalen.
Ga ook een klacht indienen en zorgen dat ik van die eerste zending het geld terug krijg.
Wat een raar verhaal! Kan het zijn dat de koper het pakket heeft geweigerd toen tnt aan de deur stond?
Dat zou bijna niet kunnen , want het is volgens de tracking naar een PostNL punt gestuurd omdat de ontvanger niet thuis zou zijn. En toen een half uur later dus de mail dat het retour is gestuurd. Echt heel maf
Iemand biedt op marktplaats 2 Ikea kasten aan.
1 voor 45€ en 2 voor 75€.
Maar nieuw is 1 kast bij Ikea 40€
Dus ik zei dat…
“JA MAAR bij 2 is het wel goedkoper!”
Gast?!
Ik zie ook zooooo vaak dingen van de Ikea voorbijkomen die inderdaad duurder zijn. Vooral dat goedkope lack tafeltje wordt vaak duurder aangeboden.
Maar hoe dan? :’)
Waarom zou je dat kopen? Woon je dan zover van de IKEA dat het een schaars goed is ofzo?
Ooo ik vind dat ook zó hinderlijk idd.
Wij hebben geen printer dus doe het altijd op werk. Maar vind het ook mega ouderwets van DHL dat ze hier nog niet in meegaan.
Ik heb echt geen idee. Misschien dat ze zelf niet doorhebben dat het in de winkel goedkoper is?
Al zijn bepaalde Ikea producten ondertussen wel schaarse goederen door alle tekorten, dus je weet nooit 🥲
Niet echt een ergernis. Ik heb ondergoed op vinted staan met kaartje, was te laat met terugsturen. En nu heeft er een man een bod gedaan voor drie items. Krijg daar toch een wat raar gevoel bij
Joh boeie, ik heb echt zoveel verdiend met ondergoed haha
Ik heb nog nooit gezeik gehad met vinted, maar nu voor de tweede keer in korte tijd heb ik iets ontvangen wat gewoon te klein is. Omdat de maat op het label de maat is die ik altijd draag, maar het blijkbaar gewoon klein valt. Is het nou zo moeilijk om dat even in de advertentie te vermelden? Of de advertentie in te stellen op de daadwerkelijke maat?
Ik heb nu deze maand 3x gehad dat iemand het gewoon niet opstuurt. En met 2 verkopers had ik ook gewoon contact. Dus het is niet zo dat ze alle 3 niet meer online waren op Vinted. Zo irritant -.-
Ik had nog een pakketje dat geannuleerd werd, maar dat kwam omdat de rits kapot was. Dus daar ook contact overgehad. Nu staat er van dat je wel feedback kan geven. Als je dat niet doet krijgt de verkoper dan automatisch ster?
Wederom geen ergernis, maar weer een wonderlijke Marktplaatservaring:
Ik kreeg een bod op iets dat ik te koop had staan. Dus ik doe een tegenbod en diegene gaat akkoord. Hij zegt vervolgens dat een vriend die in de buurt woont mij gaat bellen om hem op te halen. Prima. Vervolgens zegt ie “stuur maar vast een tikkie”. Dus ik dat doen. En hij betaalt hem gewoon meteen. Huhhh. Zijn vriend heeft me nog niet eens gebeld voor een afspraak haha. En dat best wel dure ding niet eens in het echt beoordeeld? Ik zou echt niet zoveel vertrouwen hebben in de mensheid. Maar ik vind het allemaal mooi hoor.