Als jij niet feedback geeft dan krijgen ze vaak automatisch 5 sterren.
Ja maar hoe zit dat als het geannuleerd is? Dus er heeft geen verkoop plaatsgevonden. Wordt het dan automatisch 1 ster?
Ja, ik had pas als verkoper iets geannuleerd en kreeg toen van vinted automatisch 1 ster. Later heeft de koper nog de mogelijkheid gehad daar feedback bij te zetten
Dat heb ik nog nooi gezien
Oke hij is nu al opgehaald. Echt nog nooit zo vlekkeloos zaken gedaan op Marktplaats. Weet niet wat me overkomt!
Als koper ook blijkbaar.
Ik had iets gekocht, maar daarna zag ik dat de verkoper al een half jaar niet online was geweest toen heb ik nog een bericht gestuurd en paar dagen gewacht, maar ze keken niet. Toen heb ik het geannuleerd, maar toen kreeg ik dus automatisch 1 ster omdat ik de koop geannuleerd had?? Dus blijkbaar moet je de termijn laten verstrijken en daarna pas je geld terugkrijgen, dan krijg je niet 1 ster.
Klinkt alsof de koper het heel graag wilde hebben haha wel mega chill voor jou
Ja nu ga ik me afvragen of ik niet meer had kunnen vragen hahaha
Ik heb iets gekocht op Vinted maar ga het ophalen bij die persoon. Kan zij het dan wel annuleren zonder dat ze gelijk een negatieve recensie krijgt?
Bijzonder hoe je tegenwoordig dus al verbaasd bent als het wel goed loopt, he? Ik ben ook enorm wantrouwend altijd als iemand niet onderhandelt, en een afspraak maakt voor het ophalen. Stomverbaasd als het dan allemaal soepeltjes doorgaat! Omgekeerde wereld.
Verkoper kan aangeven dat het is opgehaald door jou!
Haha ja snap ik idd! Maar ik zou dan denken dat deze soepele verkoop ook wat waard is
Dankjewel!! Krijg ik dan wel de verzendkosten weer terug
Tweede keer dat ik iets koop via vinted en dat er staat als status heel goed maar dat de kleertjes super pillig zijn.
De vorige keer dacht ik laat maar maar nu heb ik aangegeven dat ik niet tevreden ben. Maar alleen maar wrer gedoe en je moet alsnog zelf de retourkosten betalen kennelijk ?
Ja klopt! Retourkosten zijn voor de koper tenzij anders overeengekomen met de verkoper. In het geval van onduidelijke fotoās of onjuiste informatie vind ik dit zo oneerlijk.
Ik had laatst dat een trui een kleinere maat (s) bleek te zijn dan omschreven in de advertentie. Gelukkig gaf de verkoper gelijk aan dat dit dom van haar was en kreeg ik mijn geld terug en mocht de trui houden
Zou ik ff bij vinted zelf checken, 2x dat ik iets heb verkocht dat werd opgehaald heeft de koper mij een bericht gestuurd of ze het op konden halen en ene keer contant betaald en andere keer wel via vinted maar toen heb ik een prijs voor die persoon gemaakt dus ex verzenden. Als je al betaald hebt is het lastiger, zou je wellicht de verkoper moeten laten annuleren (dan krijg jij denk ik alles terug) en dan met ophalen contant betalen ofzo?
Wat we uiteindelijk gedaan hebben, is dat zij het heeft geannuleerd met āin overeenstemming met koperā en heb het contant betaald. Het was een item dat anders binnen 10 minuten was geweest, dus vandaar dat ik het zo snel heb gekocht.
Ik krijg de optie verzenden met Ups niet uitgezet? Terwijl ik dat wel graag wil, want heb geen ups punt in de stadā¦
Nee dat kan je dus niet uitzetten⦠denk dat vinted daar een contract mee heeft. Ik zou dan gewoon bij het artikel zetten ik verzend niet met UPS en als mensen dan wel bestellen via UPS gewoon annuleren of zo?