Ik krijg de optie verzenden met Ups niet uitgezet? Terwijl ik dat wel graag wil, want heb geen ups punt in de stad…
Nee dat kan je dus niet uitzetten… denk dat vinted daar een contract mee heeft. Ik zou dan gewoon bij het artikel zetten ik verzend niet met UPS en als mensen dan wel bestellen via UPS gewoon annuleren of zo?
Een week geleden iets gekocht via Vinted, het is nog steeds niet verzonden en ik krijg ook geen contact met de verkoper. Wat nu? Bestelling annuleren of zoveel dagen wachten tot ik mijn geld terug krijg? Ik vind dit zo asociaaal he
De verkoper heeft 5 dagen om het op te sturen en anders wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Als het al een week is dan heeft ze het waarschijnlijk wel al opgestuurd maar is het systeem misschien niet ge-update? Is de status al aangepast naar dat het verzendlabel al naar de verkoper is gestuurd?
Bij mij heeft het van de zomer 10 dagen geduurd voor een bestelling werd geannuleerd toen de verkoper hem niet verstuurde, dus het kan misschien ook zo lang duren @ABC123. Is diegene wel al online geweest sinds jouw aankoop? Dat kun je zien in de chat.
In ieder geval niet zelf annuleren, want dan kan je een negatieve evaluatie van vinted krijgen.
Thanks voor de tip, dat wist ik niet.
Wel gezien, ja…
Ik heb een paar boeken te koop, €20 per stuk. Krijg ik steeds biedingen van €12.00
Waarom? En waarom precies dat bedrag steeds?
Ahh ok. Duidelijk! Thanks!
Dit is een tijdje geleden al gebeurd maar het zit me soms nog steeds dwars. Ik had iets gekocht, en de verkoper had het per ongeluk naar de verkeerde persoon gestuurd. Op het berichtje daarover heb ik heel vriendelijk gereageerd, dat het geen probleem was en dat ik het niet erg vond om langer te wachten. Toen het artikel eindelijk via omzwervingen bij mij terecht kwam ook gewoon een goede review gegeven want de communicatie was goed en alles is was opgelost, geeft de verkoper mij 4 sterren ipv 5😑. Eigenlijk maakt het natuurlijk niets uit maar na al dat gedoe en al mijn geduld vond ik dat wel een beetje lullig eigenlijk.
Nou, de dame die had gejammerd om het missende knoopje heeft me uiteindelijk een 5-sterrenreview gegeven dus dat is fijn, maar nu heb ik een ander, praktischer probleem: twee mensen hebben me gisteren een bod gedaan dat ik heb geaccepteerd, maar Vinted maakt nog steeds geen etiket aan om de dingen te versturen! Ik heb zelfs nog een tegenbod (met dezelfde prijs) gemaakt, maar dat werkt ook niet. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Als jij het bod hebt geaccepteerd moet de ander het daarna nog kopen toch?
Ja, dat hebben ze gedaan! Het was blijkbaar een tijdelijke glitch, want nu doet’ie het wel.
Ik had iets gekocht van iemand op vinted die helemaal nieuw was en dus niet wist hoe het precies werkte. Dus ze vroeg aan mij hoe of wat. Nouja, ik alles uitgelegd. Was oprecht een leuk gesprek. Pakketje netjes ontvangen ook. 5 sterren gegeven. Krijg ik 2 sterren terug? Que? Ik zal nog eens de moeite doen om alles uit te leggen joh
Kunnen we dit soort dingen ook in het "Wtf is dit voorn verkoopplaatje "(ofzoiets) topic posten. Want ik kom wel eens dingen tegen op.vinted waarvan ik denk… wil jij het wel kwijt?
Ik ben iets aan het verkopen voor €5. De eerste gier is al aangevlogen met een bod van €2 omdat die zo ver weg woont en daardoor reiskosten voor zichzelf rekent
Bestaat dat topic? Zo niet, kan iemand het maken? Lijkt me super grappig. (Ik ben nog nieuw op het forum en ik kan nog niet zo veel)
Jaa weet niet precies hoe t heet maar als je zoekt op verkoopplaatje vind je t. Gaat meer over de rare poses die zara modellen doen maar denk dat dit ook wel past in dat topic